[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] colt 1.6 93r
Anonymous - 10-04-2006, 14:59 Temat postu: [CA4A 1.6] colt 1.6 93r witam jestem szczesliwym posiadaczem colta 1.6 z 93 roku od miesiaca i mam taki maly problem jak przychodze rano do auta to nie chce mi odpalic, przewaznie tak dopiero za 3 razem lapie wymienilem swiece i akumulator bo po przemierzeniu okazalo sie ze byl slaby i nic sie nie zmienilo podejrzewam jeszcze ze moze to byc wina przewodow ktore ida do swiec ale nie wiem bo mechanikiem nie jestem ;/ prosze o rade co zrobic dzieki i pozdro
ROMEL - 10-04-2006, 16:44
Jak piszesz jesteś szczęśliwym posiadaczem... od kiedy??
Czy po kupnie auta zrobiłes pierwszy konkretny przegląd....??
Paski, oleje, wsyyystkie filtry, świece, przwody WN itd....
Przyczyn moze byc wiele.. ja stawiam na:
Jeżeli LPG - to nie komętuję...
Jeżeli tylko na benzynce to:
Filtr paliwa...
Świece...
Przewody...
Zawalona sadzą przepustnica...
Regulacje typu. zapłon, tps
Do tego może jeszcze dojść sprawa cofającego sie paliwa spowrotem do zbiornika... zawór zwrotny nie trzyma... żadkość...
Cięzkie palenie na zimnym to również - złe luzy zaworowe (ciasne) brak ciśnienia w garnkach, wypalone lub uszkodzone zawory... itd... to z rozdziału czarnych scenariuszy..
Pozdrawiam
Krzyzak - 10-04-2006, 20:38
Mi latem palił za 2-3 razem. Zimą od dotknięcia. Okazało się, że wtryskiwacze leją - po wymianie jak ręką odjął. No ale teraz nie jest lato.
Anonymous - 10-04-2006, 22:00
jestem szczesliwym posiadaczem poniewaz od dawna chcialem miec ten samochod az wkoncu mi sie udalo auto posiadam od niecalego miesiaca, nie jezdzi na gazie i chcialem jeszcze dodac ze jak juz sie silnik rozgrzeje to pali normalnie bez rzadnych problemow tylko rano cos sie burzy a co do przegladu to sprawdzali mi go w serwisie bo sprowadzilem go z niemiec i wolalem wszystko sprawdzic) i niby wszystko ok, a wymienilem juz tak jak wczesniej wspominalem swiece i akumulator. dzieki za wczesniejsze podpowiedzi pozdrawiam
wichura1 - 12-04-2006, 00:40
Coś jest nie tak. Mój pali zawsze czy jest -30 , czy +30. 3 obroty wałem pstryka jakiś przekaźnik i chodzi. Na początek standardowo wymiana 4 kondensatorów w komputerze tzw. ECU. http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1317
Anonymous - 19-10-2006, 10:23
witam ponownie zaniechalem troche sprawe jednak ze zbliza sie zima chcialbym sprawe troche odswiezyc, mianowicie jak wszedlem dzisiaj rano do auta tak przed 7 to mialem ze tak powiem male problemy z odpaleniem zalapal mi dopiero tak za 6 razem, nie wiem czy to wazne ale problem ten mialem caly czas z tym ze teraz zawsze juz za drugim razem lapal lecz byly wyjatki i to mnie zastanawia (moze ktos kto sie zna bedzie mniej wiecej wiedzial o co chodzi) gdy byly cieplejsze dni i auto z rana stalo w sloncu to odpalal bez zadnego problemu wiec podejzewam ze teraz im zimniej bedzie tym wieksze problemy bede mial aha i mam tez zamiar zmienic olej na jaki najlepiej ?
troche sie pozalilem na moje autko ale jest to jego jak narazie jedyna wada i chcialbym ja usunac bo tak po za tym to jestem bardzo z niego zadowolony i komu tylko moge to polecam te auto :):)
Krzyzak - 19-10-2006, 10:58
Wygląda na czujnik temp. silnika - jaka opornosc ma ten czujnik rano? - to taki z 2-ma pinami.
Anonymous - 23-10-2006, 23:10
witam ponowanie mialem maly problem z kompem:) a wiec stawiasz na czujnik temperatury silnika, a jak bym mogl to ewentualnie sprawdzic? od razu zaznaczam ze nie znam sie na tym kompletnie, a jezeli to by bylo to to jakie sa mnie wiecej koszty tej czesci ? z gory dziekuje i pozdrawiam
Krzyzak - 24-10-2006, 12:48
poszukaj gdzieś w okolicach głowcy, termostatu, kanałów wodnych wtyczki tego czujnika, zdejmij ją - powinno być widać 2 styki umieszczone w kształt litery T - zmierz opór omomierzem - powinno być kilka kilo omów w tej temp. zewn.
Anonymous - 24-10-2006, 23:06
aha tak wiec bede musial podskoczyc do jakiegos mechanika zeby mi to zobaczyl bo ja raczej nie dam rady, niestety jak na mnei zbyt skomplikowane ale dzieki
|
|
|