To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Ogólne - [1G 90-94] Hybryda 6 i 7bolt w Eclipsie 1G

Sz@kal - 20-04-2008, 18:34
Temat postu: [1G 90-94] Hybryda 6 i 7bolt w Eclipsie 1G
No właśnie. Mam auto z maja 92r czyli z okresu kiedy japońce kombinowali na wsie strony i montowali połączenie 6 i 7bolta (zdążyłem się o tym przekonać podczas wymiany rozrządu). Może mi ktoś coś o tym powiedzieć? Jakieś plusy/minusy tego połączenia? Albo może gdzieś moge o tym poczytać?
Anonymous - 22-04-2008, 00:05

bylo gdzies na tym forum... masz w 90% 6 bolta... tloki masz jakies rpzejsciowe cos takiego... ale to raczej 6 bolt :>
Bartek - 22-04-2008, 00:17

Plusów nie znam, minusy - nietypowe tłoki i pierścienie, co daje trudności w dostępności dobrych części, ale nie wymienia się ich codziennie, więc można śmiało powiedzieć, że minusów też brak ;)
Sz@kal - 22-04-2008, 06:45

Tłoki się różnią czyli chodzi o średnice ,tak? Wiadomo gdzie jeszcze takowe występowały?
kiepuczi - 22-04-2008, 18:23

tloki nie rozna sie srednica ale przede wszystkim srednica pinu do montarzu ich na korbie. O ile tloki 7 bolt da sie zamontowac na kobrach 6 bolt to na odwrot sie nie da. Pin 6 bolt ma 21mm, a 7 bolt 22 mm.
Wspomniane tloki i korby 6 bolt sa o wiele bardziej wytrzymale niz 7 bolt. jesli chodzi o tuning to bloki 6 bolt sa bardziej popularne, chocby o dostepnosc czesci. Do 6 bolta mamy szerszy wybor czesci. Seryjne 6 bolty wytrzymuja nawet do 500 HP w wersji z turbo.

Sz@kal - 22-04-2008, 18:45

kiepuczi, a jaka średnica jest u mnie? Czyli teoretyzując ,że muse zmienić tłoki u siebie to poprostu wymieniam wał korbowy i tloki na 6bolta i po kłopocie?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group