Chcę kupić Galanta! - Prośba o opinię - v6 avance
strud - 03-05-2008, 22:49 Temat postu: Prośba o opinię - v6 avance Witam,
To jest mój pierwszy post na forum, ale cichym czytelnikiem jestem od dłuższego czasu
Nadszedł czas wymienić mojego wysłużonego 15 letniego Lancerka na coś nowszego i większego. Po obszernej lekturze forum wybór był prosty - Galant v6 avance kombi, najlepiej z tiptronic-em, choć manual też ujdzie
Przeglądając ogłoszenia krajowe i z DE natrafiłem na dwa mieszczące się w moim budżecie - jako, że w sprawach mechanicznych jestem niestety laikiem, proszę o Waszą pomoc:
1.
link
Prośba o opinię na jego temat jest w sąsiednim wątku, ale w sumie bez konkretów. Ze zdjęć widać, że coś się działo z lewym tyłem (drzwi), a jak reszta?
2.
link (2-gi od góry)
Z wyglądu super, niestety brak zdjęć silnika. Tylko czy data pierwszej rejestracji (05/1999) nie jest za wczesna jak na Avance? Także mam małe podejrzenia co do przeszłości - bo TUV będzie miał robiony dopiero w poniedziałek, aktualnie jest bez badań i niezarejestrowany. Do poniedziałku mam go zarezerwowanego, potem muszę się ostatecznie zdecydować..
macia - 04-05-2008, 00:38
Ten drugi na pewno nie jest avance, tylko sport edition ze zderzakiem przednim avance'a Sprawdź rok produkcji, najlepiej po VIN-ie
strud - 04-05-2008, 11:35
Poprosiłem sprzedawcę o VIN, zobaczymy jak dośle.
Niemniej czytając wątek o różnicach pomiędzy SE a Avance, biorąc pod uwagę już zmieniony zderzak i zegary hi-contrast to nie brakuje mu nic, z czego nie mógłbym zrezygnować.
Jedynie mam wątpliwości, czy na 100% to jest już po-lift - ale w wersjach wcześniejszych zdaje się automat był tylko bez tiptronica?
Anonymous - 04-05-2008, 11:38
jest na 100% po lifcie. pozniejsze automaty bez tiptronika tez wychodzily po lifcie hamulcow ale nie mocy/momentu.
strud - 05-05-2008, 21:20
Cóż, z tego musiałem zrezygnować, ale mam już na tapecie dwa kolejne
1.
v6 avance, 11/1999, 160kkm
zdjęcia:
2.
gdi avance, 12/2000, 155kkm
zdjęcia: