Galant - Ogólne - galant v6-kilka pytan
Anonymous - 29-05-2008, 09:01 Temat postu: galant v6-kilka pytan no wiec witam, mimo ze jezdze wlochami to najwyzszy czas na zmiane, i bedzie prawdopodobnie galant v6 z 2000r, oto kilka nurtujacych mnie pytan:
-czy moze zmierzyc ktos ile potrzeba na przejscie 60-100 na 3, moze dziwna prosba ale wazna
-jak to jest z rdzewieniem, rdzewieja nadkola ale tak bez powodu??i czy tylko nadkola rdzewieja czy wsio i czy jak przezimuje 2 zimy to cokowiek zostanie
-czy w gal po 2000 r jest regulacja kiery w 2 plaszczyznach?
na poczatek tyle, dzieki i pozdr
akbi - 29-05-2008, 10:14
AND1 napisał/a: | -jak to jest z rdzewieniem, rdzewieja nadkola ale tak bez powodu??i czy tylko nadkola rdzewieja czy wsio i czy jak przezimuje 2 zimy to cokowiek zostanie |
rdzewieją generalnie tylko nadkola ...od tak ... ale też nie każdemu. Ja u siebie (99') zauważyłem dopiero pierwsze ślady miesiąc temu ... przed zimą musze coś z tym zrobić. 2 zimy przetrzymają, ale dziur będzie więcej, aniżeli je zrobisz przed pierwszą zimą
AND1 napisał/a: | -czy w gal po 2000 r jest regulacja kiery w 2 plaszczyznach? |
nie ma
AND1 napisał/a: | -czy moze zmierzyc ktos ile potrzeba na przejscie 60-100 na 3, moze dziwna prosba ale wazna |
postaram się sprawdzić dzisiaj i jutro napiszę
Anonymous - 30-05-2008, 08:50
no to kolejna seria:
- czy w galancie mozna sprawdzic faktyczny przebieg samochodu, mimo ze licznik zostal skorygowany, tzn czy gdzies w pamieci zapisywany jest przebieg i mimo innego na wyswietlaczu po podpieciu kompa sprawdzimy faktyczny stan
-czy komukolwiek padl silnik v6, tzn urwal sie pasek, panewki poszly albo cos innego co spowodowalo awarie mechaniczna silnika a i kto z was ma najw przebieg w v6
-od czego zalezy kolor deski srodkowej, srebrny, szary, drewno czy karbon czy od pakietu wyposazenia czy mozna bylo konfigurowac dowolnie
pozd
akbi - 30-05-2008, 09:30
AND1 napisał/a: | ile potrzeba na przejscie 60-100 na 3, |
ok 6,3 sec ... ale krótszy czas można uzyskać na 2 biegu
na pozostałe pytanie nie odpowiem
Co do licznika ... to wydaje mi się, że nie ma takiej możliwości.
Co do silnika to mi się nic nie urwało.
Przebieg mam 186 tys i wiem, że nie jest największy.
Kolor deski .... tu chyba był wybór i generalnie za wiele on o niczym nie świadczy, wersja SE chyba jest tylko ze srebrnym wykończeniem, lecz nie jestem tego pewien.
macia - 30-05-2008, 09:42
Co do tych wykończeń kokpitu, to przeważnie kolego wygląda to tak: SE miał pseudoaluminium, avance pseudokarbon, elegance quasidrewno. Znajdziesz i inne konfiguracje, ale powyższe to 95% wszystkich aut. Zdarzają się oczywiście wyjątki, ale takich jest bardzo mało i przeważnie świadczą, że coś z autem nie tak.
Anonymous - 30-05-2008, 09:49
kolejne dyiwne pytanie, ile idzie na 2
krzysio1972 - 30-05-2008, 10:18
Moj automat przy wlaczonym wide... przelacza na 3 przy 110km/h.
tommyc1 - 30-05-2008, 10:19
ja mam juz ponad 210tys przejechane i nic sie nie urwalo, odpukac, do tej pory:) autko smiga, rdza-male skupiska (ok 1-2cm srednicy) pojawia sie na nadkolach u mnie sporadycznie, tzn nie sa cale rdza pokryte
a co do koloru kokpitu...ja sobie niedlugo przemaluje po swojemu-czy to znaczy ze z autem cos nie tak??????????????
macia - 30-05-2008, 10:24
Cytat: | co do koloru kokpitu...ja sobie niedlugo przemaluje po swojemu-czy to znaczy ze z autem cos nie tak? |
tommyc1, napisałem "przeważnie", zauważyłeś? Chodzi mi o to, że większość dostępnych na rynku aut, to sprzedawane przez handlarzy powypadkowe auta, w których pomieszano wiele elementów nie pasujących rocznikowo, czy modelowo. Na przykład środek masz od SE, ale zderzak od elegance... O to mi tylko chodzi. A jeszcze jedno: myślę, że jak ktoś sam przerabia sobie autko, to potrafi to udokumentować na przykład zdjęciami, żeby się później jakiś macia nie czepiał Ja w każdym razie bym tak zrobił. Nauczyłem się kiedyś fotografować nawet niewielkie obtarcia, bo w przypadku późniejszego ewentualnego malowania dowiadujesz się przy sprzedaży, że bity i pomalowany
akbi - 30-05-2008, 11:14
AND1 napisał/a: | kolejne dyiwne pytanie, ile idzie na 2 |
do odcięcia to ok 115 km/h
sampler - 30-05-2008, 11:37
Tylne nadkola rdzewieja poniewaz nie sa fabrycznie prawidlowo zabezpieczone antykorozyjnie (na zgrzewach)
ostatnio komus zerwal sie pasek w 2.5 V6 na razie cisza na temat uszkodzen;
panewki nikomu w v6 nie siadly jak na razie
Anonymous - 30-05-2008, 12:08
to jak wierzyc w niezawodnosc galanta:?:, jak to mozliwe ze japonczycy przez kilka lat produkcji nie usuneli wady takiej wady
akbi - 30-05-2008, 12:25
AND1 napisał/a: | jak to mozliwe ze japonczycy przez kilka lat produkcji nie usuneli wady |
no wiesz ...rdza nie wychodzi po roku, poza tym, z tego co wiem, to w modelach po roku 2000, chyba jeszcze nikt nie narzekał na rdzewiejące nadkola.
Tylko dla jasności ... rdza tutaj nie wygląda jak w Oplach Astra, że możesz rękę włożyć ... to są rude pęcherze ... no chyba, że zaniedbasz to wówczas wszystko możliwe
sampler - 30-05-2008, 13:23
A ja mysle ze to sprawa marketingowa. Pewnie obliczyli ze auto jest na 5-6 lat i kupujesz nowe Prawda jest taka ze jakosc nowych aut jest coraz nizsza. Gdzie te czasy kiedy mercedes robil 1.5 mln
Bartek - 30-05-2008, 13:55
sampler napisał/a: |
panewki nikomu w v6 nie siadly jak na razie |
siadły, siadły - poczytaj forum
|
|
|