To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - opel omega MV6 - co myślicie ...?

zbyszek05 - 29-05-2008, 09:35
Temat postu: opel omega MV6 - co myślicie ...?
jak w temacie ...czekam na opinię o autku ,danych porównaniach ...ciekawi mnie głównie silnik a podobno dual ram 3.0 był najmocniejszym w oplu ...autko wielkości sigmy ale tańsze bo za 12/13 koła rok 1997/1998 .piszę też nie ukrywam bo coś chodzi mi po głowie a mam klienta na sigmę za ładne pieniązki .warto ? osobiście nie chciałbym pozbywać się sigmy ...ale ten super szybki manual ?! odkąd brzdęknął żyję z tym że może znowu nie wytrzymać ....
lukasz12 - 29-05-2008, 12:05

Zbychu, to pytanie lepiej chyba na forum Opla zadać. A silnik 3.0 Dual Ram był montowany w Omedze A - jest to rzędowa 6-tka - zupełnie inny silnik niż montowany w Omegach B. Jak dla mnie Omega jest niezła ale mimo wszystko to jest OPEL ze wszystkimi tego konsekwencjami
sebi629 - 29-05-2008, 12:07

Tak tak to tylko opel i bedziesz ciagle latal na kasowanie błędów. no i znikniesz w szarym tłumie. nikt nie powie na ulicy " ooooo jaka fajna omega" :finga: :finga: :finga:
zbyszek05 - 29-05-2008, 13:32

właśnie ,właśnie ....no i ta rdza....ale ciekawość jest .co prawda jechać za kirą już jechałem i różnica jest w ....twardości i ciągiem na korzyść leciwej sigmy.sigma po prostu zjada asfalt a omega jest taaaaka komfortowa??? :idea:
lukasz12 - 29-05-2008, 14:01

no z zasłyszanych opinii to omega jest własnie kanapowcem :-)
z tym że nie zapominaj że Sigma ze sprawnym ECSem (czy jest taka na forum poza Sigmą Syskiego?) jest komfortowa kiedy trzeba a za nacisnięciem guziczka jest twarda jak taczka

Anonymous - 29-05-2008, 14:27

omega nawet znośnie wygodna, ale chyba nie tak jak sigma,
hehe "ciagłe kasowanie błedów" - co racja to racja,
droga w utrzymaniu nie jest ale wkurza jak co chwila coś jest nie tak,
zawieszenie przyzwoicie żywotne na nasze drogi,
fatalnie się prowadzi na mokrym i śliskim,
RWD w tym modelu nawet z kontrolą trakcji jest nędznie,
co druga omega B jaką widze na mieście ma przyciemniane szyby,
widać jakich ludzi przyciąga :)
osobiście za nic nie zminiłbym sigmy na omegę

cns80 - 29-05-2008, 15:12

Mało jest bardziej awaryjnych samochodów niż Omega V6. Mam w rodzinie tą po liftingu (już się nie nazywa MV6 tylko V6) i mimo regularnego serwisowania i przebiegu 120 tyś już głupieje elektronika, padły dwa katalizatory i środkowa końcówka kierownicza.
W rankingach (chyba Dekry) w zeszłym roku 84 miejsce na 89 badanych :evil:

lukasz12 - 29-05-2008, 15:34

to właśnie miałem na myśli mówiąc ze to jest opel - tata jeździ vectrą C - od nowosci (kupiona w 2002 w salonie) i w ciągu pierwszych 4 lat zaliczylismy różne ciekawe awarie - głównie elektronika - sterowinik deski rozdzielczej, immobilizer oraz poduszka powietrzna - otworzyła się, dobrze ze nie w trakcie jazdy. mechanicznie nie jest najgorzej choc przy 45000 km łożysko koła było do wymiany, wahacze tylne też wymienione przy 60000 km. statystycznie najbardziej zawodny samochód z wszystkich do tej pory ujeżdżanych
zbyszek05 - 29-05-2008, 23:05

własnie ....teraz wiadomo dlaczego taka różnica w cenie i chęć zamiany ...nie ukrywam za sigmę dostałbym 13400 /moją sigmę / - od ręki albo opla mv6 98 r.rej.wbita w dowód mięki /sprowadzona tydzień temu / nie powiem że auto brzydkie bo ładne ale jak już przejechałem się to sigma została ....ale u mnie :finga: owe 3 literki może i mocne ale nie urzeka niczym a sigma urzeka wyglądem .zastanawiam się teraz skąd ja mam takie chore pomysły ......dobrej nocy i ogromne dzięki panowie


p.s człowiek czasami ma głupoty we łbie

lukasz12 - 29-05-2008, 23:30

Mi momentami też chodzą rózne rzeczy po głowie, ostatnio Hyundai XG który ma kilka mocnych punktów w postaci przedewszyskim TIPTRONICA z 5 przełozeniami i ewentualnie 3,5l silnika (blok silnika z Diamante lub Pajero). Jednak z wyglądu - jest niezły ale trochę zbyt poważny jak dla mnie :-) - kolega określił ze wygląda jak limuzyna z amerykanskiego serialu obyczajowego :-)
Anonymous - 29-05-2008, 23:54

XG jest bardzo fajny, stylowy z wyglądu, urwać znaczek hyundaia i można sie polansować :evil:
jednak jest mały problem bo XG30 (3.0) ma słabe osiagi a baaaaaardzo dużo pali,
więcej niż 3.5 V8 bmw hehehehe, natomiast ciekawe jak XG35...

lukasz12 - 30-05-2008, 00:07

leser napisał/a:
XG jest bardzo fajny, stylowy z wyglądu, urwać znaczek hyundaia i można sie polansować :evil:
jednak jest mały problem bo XG30 (3.0) ma słabe osiagi a baaaaaardzo dużo pali,
więcej niż 3.5 V8 bmw hehehehe, natomiast ciekawe jak XG35...


mówisz ze duzo pali? duzo tzn ile ? Sigma z tym silnikiem pali 12-13 a w miescie pod 20 - gazu - na benzynie o litr mniej

Anonymous - 30-05-2008, 16:09

lukasz12 napisał/a:
mówisz ze duzo pali? duzo tzn ile ? Sigma z tym silnikiem pali 12-13 a w miescie pod 20 - gazu - na benzynie o litr mniej

zależy jakie miasto i wszystkie w automacie
jazda normalna, bez szarży i nie po emerycku
miasto:
sigma 24V 14 L
735i 16L (E38 średnio 12.9)
XG30 18L

Anonymous - 30-05-2008, 20:11

Znajomy ma takiego Opla. Trzy dni miałem okazję nim jeździć. Swoją sigmę mam w manualu a jego opel automat (świeżo po naprawie 2500zł). Wrażenia zdecydowanie lepsze w Sigmie :)
lukasz12 - 30-05-2008, 21:34

Automat zawsze bedzie zamulał :-)
Sigma 24V automat też trochę momentami zamula :-)
CO jak co ale przez te 15 lat w automatach wiele sie zmieniło



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group