To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - 2.4 gdi chcialbym ,lub 2.0

Anonymous - 07-06-2008, 22:49
Temat postu: 2.4 gdi chcialbym ,lub 2.0
witam serdecznie szanowne grono .

mysle o kupnie Gala do 15000 zl .
czy moglibyscie ocenic np. taka oferte

http://www.autoscout24.pl...id=vnmqq3g2rtmp



rozwazam kupno sedana 2.0 lub kombi 2.4 gdi . prosze o pomoc nie chce wiecej mazyc o Galu chce go miec

czy warto pojechac po to auto gdyz jest ono godzine drogi ode mnie . cena naprawde ciekawa duzy przebieg ,nie wiem jak to ma sie do gdi. przeczytalem sporo stron tego forum i nie pamietam abym znalazl jakas informacje. Moze ktos wie . GDI kombi z niemiec

czekoladka_1981 - 07-06-2008, 23:13

Pierwszy jak i drugi to ten sam gal, ale godny uwagi.
corker napisał/a:
gdyz jest ono godzine drogi ode mnie

Warto podskoczyć i obejrzeć.

Anonymous - 07-06-2008, 23:33

tak wiem ten sam gal, nowy jestem nie wszystko jeszcze umię.
wielkie dzieki za szybka odpowiedz.
ja jestem tej chwili 2000 km dalej ale postaram sie wyslać tam kogoś.

czyli rozumiem iz GDI i 270000 km to nic strasznego . jako ze zawieszenie moge wymienic w miare tanio , blacharke moge sprawdzic jak bedzie chodzby najmniejszy problem auto odpada mam juz dosyc uszkodzonej bardzo kosztownej blacharki ,no way, jednak silnik to silnik bez niego ani rusz. Mam lancera 1.3 ... pszczółka... mimo ze blachy bezkształtne.i to cieszy

Czy ogólnie jest sens pchać sie w 2.4 GDI jesli mysle o spalaniu bezyny nie wiecej niz 9...9,5 litra po szczecinie , 17000 km rocznie 80% miasto zalezy mi na niskim spalaniu i komforcie. 2.5 V6 nawet na gazie nie wchodzi w rachubę .nie stać mnie na to !. mam tylko 15000 zl na wszystko poza ubezpieczeniem. a i zalewać ciągle trzeba .

swinks_UK - 08-06-2008, 08:05

To polecałbym jednak jednostkę 2.0. Sam co prawda jeździłem Galem 2.4 GDI z przebiegiem 130k mil i byłem baaardzo zadowolony z charakterystyki silnika, ale silnik GDI wymaga dużej troski i wtedy odwdzięczy ci się niskim spalanie. Poza tym dla wielu mechaników to zbyt skomplikowana sztuka, więc będzie cię eksploatacja i serwis sporo kosztować.
Dwólitrówki to proste silniki, gdzie łatwo włożyć instalkę LPG, więc wyjdzie ci najekonomiczniej.

Anonymous - 08-06-2008, 11:59

wielkie dzieki doszedlem do podobnych wnioskow . faktycznie spalanie to najwiekszy problem cena paliwa rosnie ja robie do pracy 35 km w dwie strony dziennie czyli 50 zl co trzy dni to jednak troche duzo.
wielkie dzieki jeszcze raz potrzeb owalem kogos kto by mnie ostudzil. :axe:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group