To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Jak rozmonotować zegary w COLT-cie z 1989 (zmiana tarcz)

Anonymous - 26-04-2006, 01:44
Temat postu: Jak rozmonotować zegary w COLT-cie z 1989 (zmiana tarcz)
szukam specjalisty :) co pomoze , przeszuakłem dosłownie juz cały internet :)
wołam do was HELP

jak rozmntowac zegat ( tak zeby wyjać tarcze i podmienić je na inne ) ( trafiły mi sie białe z docietymi otworami serwisowymi )

Czy ktoś wie ? jak to zrobic mam zegar na biórku i co dalej ?
nie mam pojecia ? jesli macie inforamcje gdzie moge znalesc jakis malutki manualik typu ( KNOW & HOW )

powstaje nastepne pytanie , jak postawiac wskazówki zeby licznik nie kłamał ( jest na to jakis patent ?? )

( nie miałem u siebie obrotka . ale kupilem zegar z obrotomierzem . bo naczytałem sie ze to jest PLUG & PLAY :) powiem ze mam colta 1,3 silniczek 4g13 prosty i genialny :) zegar pochdzi ( ten z obrotomierzem z COLTA 1,5 ) podbno to samo ? robil to juz moze ktos

Dla chetnego jestem wstanie skolowac drugi taki licznik z obrotomierzem za 70 zł ( to nawet promocyjna cena :) bo potrafia latac po 100 zeta )

prosze o pomoc ;) mile widzane zdjatka ;) JAK sie dobrac zeby nie uszkodzic i poskladac zeby bylo OKEJ :)

GG 7374017 :mrgreen:

ROMEL - 26-04-2006, 07:08

hm...

Ściągasz "szybkę" - od tyłu masz zatrzaski - jest ich z 8 szt. - nie ma z tym żadnym problemu....

Później musisz małym śrubokrętem krzyżakowym (przepraszam tu naszego szanownego kolegę Krzyżaka :mrgreen: ) odkręcasz śrubki te w okolicach wskazówek, w sumie chyba 4szt albo 5 juz nie pamiętam - musiałbym zerknąć.... później najgorsza zabaw... musisz śrubkrętem podważyć wskazówki - poprostu je zdemontować... uważaj przy tym aby nie uszkodzić niczego...
No i tarcze masz w rączkach...

Złożyć w kolejności odwrotnej..


Pozdrówka

Hubeeert - 26-04-2006, 12:44

Demontaż deski rozdzielczej w C5x - link do działu FAQ gdzie są zdjęcia z service manuala
Anonymous - 26-04-2006, 22:05

Ze wskazowkami ostroznie zwlaszcza jesli chodzi o obrotomierz, wskaznik paliwa i temperature, bo baaardo ciezko ustawic je tak jak byly. Drugi raz bym sie juz za to nie bral.

Zaznacz sobie jakos co pokazuja na wlaczonym zaplonie (przy zimnym silniku)wskazowki temp i paliwa, a z obrotomierzem radze wyjac jakos ogranicznik i dac jej opasc tak jak chce i to miejsce zaznaczyc na tarczy (tylko delikatnie)!!!! Jesli nie dasz rady wyjac ogranicznika przeloz wskaowke nad nim. Jest dluga, nie powinno byc problemu.

Zakladaj jakies 30sekund po wlaczeniu zaplonu zeby weszly na swoje miejsce. Uwazaj!


Powodzenia

ROMEL - 26-04-2006, 22:30

Kolega już chyba wszystko wie...

Patenty patenciki itd... cała sprawa wskazówek - składania, ustawiania itd...

O ostrożności takze było mówione...

Da sobie rady...

Ale kolega ma chyba teraz inny - poważnijszy problem...

POZDRAWIAM

Anonymous - 30-04-2006, 20:01

:D koledze zdarzyło sie ugotwać silnik :) swoja droga ;) ciekawe :) nigdy bym nie pomyślał ze USZCZELKĘ POD GŁOWICA DA SIE PRZEPALIĆ ( miedzy czwartym a trzecim cylindrem :) , ostatnio dokonałem dzieki bartkowi , odkrycia sondy lambda w moim GoLasie :) GL


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group