To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Mułowate przyspieszanie ECLIPSE

Anonymous - 27-04-2006, 12:44
Temat postu: Mułowate przyspieszanie ECLIPSE
Po pierwsze witam wszystkich :) :) od kilkui dni jestem posiadaczem clipsika I gen. wszystko bylo by super gdyby nie pojawiajacy sie czasem problem.. :/ mianowicie czasem (coraz czesciej) pojawia sie klopot z przyspieszaniem... muli go strasznie , w miare wzrostu obrotow zaczyna byc lepiej... a czasem jest wszystko ok i goni jak powinien... co moze byc tego przyczyna? uszkodzenie TPS?

jak jakieś sugestie się pojawią bede bardzo dźwięczny :D
moje gg 5478643

kochajj - 27-04-2006, 14:53

przyczyn moze byc wiele niestety... masz lpg?
Anonymous - 27-04-2006, 15:01

LPG nie było jeszcze wczoraj a takie efekty mam od 3 dni... czy to może czujnik polozenia przepustnicy wariowac? a moze jakies inne sugestie... prosze o podpowiedz moze sam sie do tego wezme :/ (a obiecywalem sobie ze tego auta sam robil nie bede :D )
kochajj - 27-04-2006, 16:14

no to prawdz TPS i bedziesz miał odpowiedz...
Anonymous - 27-04-2006, 16:24

tps podaje strasznie dziwne sygnały... strasznie zmienne.. skacze 4v 3v 8v... 12v... itd itp... jest szansa ze to to?
Anonymous - 27-04-2006, 18:37

Tak, jak Ci już pisałem na gg, zajrzyj na strone Krzyzaka i przejrzyj dział Dane naprawczo-regulacyjne/Wolne obroty. Jest tam krótki pogląd na to, jak się powinien zachowywać TPS. Napisz też nam, jaki masz silnik w swoim Eclipse (dokładne oznaczenie: 4G20, 4G37, 4G63). Na forum jest trochę osób naprawdę znających się na rzeczy, ale by pomóc, muszą znać szczegóły.
A wracając jeszcze do Twojego problemu - na jakim paliwie jeździsz? Przewody i świece o.k.? Sprawdzałeś palec rozdzielacza i kopułkę?

Anonymous - 28-04-2006, 00:09

tak strona Krzyzaka rządzi!! jezdze na 98 na ogol bp lub jet... wczoraj zalozylem instalke gazowa ale wczesniej juz sie zaczely problemy... sorry fakt nie napisalem silnika :oops: 4G63 bez turbo... przewody nowe NGK swiece nowe NGK... raz go muli a raz jest ok... w tym silniku jak sie nie myle nie ma rozdzielacza prawda? sorry za moj brak wiedzy :oops:
Anonymous - 25-07-2006, 13:42

a uszczelki pod deklami zaworów?? Ja miałem podobnie w Colcie. Wymieniłem uszczelik. Do tego owinąłem fajki taśmą izolacyjną co by jakichś przebić nie było bo słyszałem że w mitsu a często w eclipse tak właśnie sie dzieje.
Teraz musze filtr powietrza zmienić bo też ciężko go bujnąc powyżej 120km/h :evil: !!

MakroSerwis - 22-08-2006, 17:42

Po podanych przez Ciebie objawach można wnioskować, że przepływomierz lub lambda podaje niewłaściwe dane do ECU i skład mieszanki jest zubożany. Napisz, czy na LPG występuje ten sam objaw (i jaki masz rodzaj instalacji LPG). Wtedy będziemy dalej analizować.
Pozdr.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group