Pajero IV - [Pajero] Duże Problemy z Pajero
Anonymous - 08-07-2008, 21:23 Temat postu: [Pajero] Duże Problemy z Pajero Witam
Jestem nową użytkowniczką forum i od niedawna nieszczęśliwą właścicielką pajero2001. 2.5td 3D.Mój pierwszy problem jest z odpalaniem tego auta, jak jest zimny to muszę go kręcic dobrą minutę, poczym z tyłu pojawia sie chmura czarnego dymu. Drugi problem jest, gdy chcę załączyc napędy (jakiekolwiek), mruga żółta kontrolka napedów.Od czasu do czasu podczas jazdy słychac "wycie" w skrzyni rozdzielczej(chyba), ustaje w momencie zatrzymania samochodu. Zostały sprawdzone wszystkie czujniki, węże i są ok . Poradzcie co mogło się rozsypac.
Anonymous - 09-07-2008, 16:52
sally86 napisał/a: | Mój pierwszy problem jest z odpalaniem tego auta, jak jest zimny to muszę go kręcic dobrą minutę, poczym z tyłu pojawia sie chmura czarnego dymu. |
Moim skromnym zdaniem to problem albo świec żarowych albo pompy
A co do napędów to niemam pojęcia
pozdrawiam
Anonymous - 10-07-2008, 20:48
Możliwe że "wyje" przedni most lub wał
Z odpalaniem to paliwo może wracać z układu do zbiornika
jawaldek - 11-07-2008, 21:57 Temat postu: Re: Duże Problemy z Pajero [quote="sally86"]Witam
Jestem nową użytkowniczką forum i od niedawna nieszczęśliwą właścicielką pajero2001. 2.5td 3D.Mój pierwszy problem jest z odpalaniem tego auta, jak jest zimny to muszę go kręcic dobrą minutę, poczym z tyłu pojawia sie chmura czarnego dymu.
Witaj Sprawdź świece żarowe.Pozdrówka
Anonymous - 12-07-2008, 16:16
Witam.Miałem podobne wycie w moim Pajero .Przypominało to lądowanie samolotu gdy zatrzymywałem auto słychać było owe wycie i przy zatrzymaniu stuknięcie .Samo przeszło i już 4 miesiące nie " zawyło ".
Anonymous - 15-07-2008, 07:26
butyński napisał/a: | Witam.Miałem podobne wycie w moim Pajero .Przypominało to lądowanie samolotu gdy zatrzymywałem auto słychać było owe wycie i przy zatrzymaniu stuknięcie .Samo przeszło i już 4 miesiące nie " zawyło ". |
Mam pytanko, tylko czy napędy działają teraz normalnie!? Bo ja mam obawy przed tym wyciem, więc nie załączam narazie napędów. W ASO powiedzieli mi, że trzeba sciagnąć reduktor, a może nawet wymienić, sama już nie wiem, co zrobić, hmm...
jatoch - 15-07-2008, 20:22
Witam, ja rowniez jestem nowym userem z ta roznica, ze jestem zadowolony z zakupu mojego pojazdu. Przed zalozeniem nowego tematu zapoznalem sie z zasadami tu panujacymi i postanowilem sie podpiac do tematu podobnego. Mam problem przy starcie silnika, pali od kopa jednak motor dostaje duzych wibracji, lewarek od zmiany biegow chce wyskoczyc, rano gdy jest zimny potrafi zgasnac na sekund pare po zapaleniu. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna czy oberwana poduszka silnika, czy zly stan jakiejs swiecy (serwis jest teraz wymagany), czy moze pompa paliwowa? Za jakiekolwiek sugestie dzieki, pozdrawiam
Anonymous - 17-07-2008, 18:00
podejrzewam, że masz nieszczelny układ paliwowy-paliwo ze wszystkich rurek i węrzyków wraca do zbiornika
Anonymous - 19-07-2008, 16:43
sally86 napisał/a: |
Mam pytanko, tylko czy napędy działają teraz normalnie!? Bo ja mam obawy przed tym wyciem, więc nie załączam narazie napędów. W ASO powiedzieli mi, że trzeba sciagnąć reduktor, a może nawet wymienić, sama już nie wiem, co zrobić, hmm... | Wszystko działa perfekcyjnie .
Anonymous - 25-07-2008, 14:14
świece wymienione <przy okazji podziękowanie dla zbyszekm21 za profesjonalną pomoc > pali na dotyk. Ale tajemnica reduktora nadal nie rozwiązana, wciąż szukam mechanika, który się zaopiekuje moim Miśkiem
zbyszekm2 - 26-07-2008, 07:37
sally86 napisał/a: | świece wymienione <przy okazji podziękowanie dla zbyszekm21 za profesjonalną pomoc > pali na dotyk. Ale tajemnica reduktora nadal nie rozwiązana, wciąż szukam mechanika, który się zaopiekuje moim Miśkiem |
Dzięki i zawsze do usług
[ Dodano: 26-07-2008, 07:38 ]
Proszę , opisz dokładnie objawy tego reduktora.
|
|
|