To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - stukniecie przy wciskaniu pedalu hamulca

Matejko - 14-07-2008, 15:18
Temat postu: stukniecie przy wciskaniu pedalu hamulca
wymienilem tarcze i klocki, oba zaciski rozebrane, wyczyszczone, nasmarowane wszystko odpowiednimi pastami,
i gdy wciskam pedal hamulca slychac pojedynczy stuk z kola, czy mozliwe ze klocek sie tak cofa ze gdy wciskam pedal to puka w tarcze?bo dzwiek jest wlasnie taki jakby klocek stuknal w tarcze ??

Anonymous - 14-07-2008, 15:47

moze wlasnie kolcek sie nie cofa i tloczek w niego stuka?
Matejko - 14-07-2008, 15:59

ty sie nie znasz :P
Anonymous - 14-07-2008, 17:47

no to fakt juz zapomnialem co to znaczy stuki z zawieszenia :lol:
Matejko - 14-07-2008, 18:01

zawias nowka nie ma co stukac :D dobrze ze chociaz wypic potrafisz :P

to co nikt nic madrego nie napisze, ruszalem zaciskiem i jakos nic tam luznego nie widzialem, ale jeszcze bede kontrolowal :)

jacek11 - 14-07-2008, 21:15

Zapowietrzony?
Matejko - 14-07-2008, 22:44

niemozliwe
Chooper - 14-07-2008, 22:55

klocek krzywo względem tarczy i tłoczek go dobija przez co wali układając sie prawidłowo :roll:
a Artur tyz dobrze gada, to polać i tak bedziesz musiał :P

Matejko - 14-07-2008, 23:01

ja to jeszcze zglebie, bo to by wychodzilo ze za dobrze zrobilem :D
Anonymous - 14-07-2008, 23:07

przyznaj sie ze tak chciales zaoszczedzic na zlot ze kupiles jakies kwasiaste klocki i zastanawiasz sie teraz co ci tam puka :)
a polac to ja pierwszy :D :D :D

Matejko - 15-07-2008, 09:15

no kwasiaste, do audi je montuja to czego ja sie spodziewalem?? tarcze to samo :evil:
cns80 - 15-07-2008, 13:44

Chooper napisał/a:
klocek krzywo względem tarczy i tłoczek go dobija przez co wali układając sie prawidłowo
a Artur tyz dobrze gada, to polać i tak bedziesz musiał
Zgadzam się. Przychodzą mi do głowy takie przypadki:
1. Wahacz lub sworzeń ma wadę i od początku ma luz.
2. Poduszki silnika czyli to co było w GTi harpagana.
3. Krzywe prowadnice zacisków. Jedna strona się nie cofa wystarczająco i przy hamowaniu powstaje puknięcie. Miałem to samo w Peugeocie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group