Problemy techniczne - stukniecie przy wciskaniu pedalu hamulca
Matejko - 14-07-2008, 15:18 Temat postu: stukniecie przy wciskaniu pedalu hamulca wymienilem tarcze i klocki, oba zaciski rozebrane, wyczyszczone, nasmarowane wszystko odpowiednimi pastami,
i gdy wciskam pedal hamulca slychac pojedynczy stuk z kola, czy mozliwe ze klocek sie tak cofa ze gdy wciskam pedal to puka w tarcze?bo dzwiek jest wlasnie taki jakby klocek stuknal w tarcze ??
Anonymous - 14-07-2008, 15:47
moze wlasnie kolcek sie nie cofa i tloczek w niego stuka?
Matejko - 14-07-2008, 15:59
ty sie nie znasz
Anonymous - 14-07-2008, 17:47
no to fakt juz zapomnialem co to znaczy stuki z zawieszenia
Matejko - 14-07-2008, 18:01
zawias nowka nie ma co stukac dobrze ze chociaz wypic potrafisz
to co nikt nic madrego nie napisze, ruszalem zaciskiem i jakos nic tam luznego nie widzialem, ale jeszcze bede kontrolowal
jacek11 - 14-07-2008, 21:15
Zapowietrzony?
Matejko - 14-07-2008, 22:44
niemozliwe
Chooper - 14-07-2008, 22:55
klocek krzywo względem tarczy i tłoczek go dobija przez co wali układając sie prawidłowo
a Artur tyz dobrze gada, to polać i tak bedziesz musiał
Matejko - 14-07-2008, 23:01
ja to jeszcze zglebie, bo to by wychodzilo ze za dobrze zrobilem
Anonymous - 14-07-2008, 23:07
przyznaj sie ze tak chciales zaoszczedzic na zlot ze kupiles jakies kwasiaste klocki i zastanawiasz sie teraz co ci tam puka
a polac to ja pierwszy
Matejko - 15-07-2008, 09:15
no kwasiaste, do audi je montuja to czego ja sie spodziewalem?? tarcze to samo
cns80 - 15-07-2008, 13:44
Chooper napisał/a: | klocek krzywo względem tarczy i tłoczek go dobija przez co wali układając sie prawidłowo
a Artur tyz dobrze gada, to polać i tak bedziesz musiał | Zgadzam się. Przychodzą mi do głowy takie przypadki:
1. Wahacz lub sworzeń ma wadę i od początku ma luz.
2. Poduszki silnika czyli to co było w GTi harpagana.
3. Krzywe prowadnice zacisków. Jedna strona się nie cofa wystarczająco i przy hamowaniu powstaje puknięcie. Miałem to samo w Peugeocie.
|
|
|