To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - wyniki testów zderzeniowych mitsubishi

Anonymous - 07-05-2006, 19:49
Temat postu: wyniki testów zderzeniowych mitsubishi
lancer 1997 GLX:
http://www.euroncap.com/c...hp?id1=2&id2=38
ten sam model lancera w japonii:
http://www.ltsa.govt.nz/v...shi-lancer.html

carisma:
http://www.euroncap.com/c...hp?id1=3&id2=93

nowy colt (jak na mitsu wyjątkowo dobrze)
http://www.euroncap.com/i...tasheet%202.pdf
a tu colt w japonii - podobnie:
http://www.nasva.go.jp/ma...pe/06_colt.html


pajero pinin
http://www.euroncap.com/c...?id1=10&id2=152

space star:
http://www.euroncap.com/c...hp?id1=7&id2=85

space wagon:
http://www.euroncap.com/c...hp?id1=5&id2=57

grandis (japonia)
http://www.nasva.go.jp/ma...15_grandis.html

nowy lancer wer. jap:
http://www.nasva.go.jp/ma...2002/as119.html
a tutaj australia:
http://www.ltsa.govt.nz/v...-lancer-03.html

stare pajero (93-97) australia:
http://www.ltsa.govt.nz/v...ajero-1993.html


mitsubishi magna 2001 (australijski galant o ile się nie myle)
http://www.ltsa.govt.nz/v...magna-2001.html

mirage '96
http://www.ltsa.govt.nz/v...mirage2-96.html

edit: nowe pajero:
http://www.ltsa.govt.nz/v...ajero-2004.html

Maciek - 07-05-2006, 21:00

A czy ktoś sie spotkał może z testami jeszcze "starszych" jak to pisze shovel, :) Gali z 91' ?
tomusn - 07-05-2006, 21:48

ja spotkałem się z crashtestem Colta C5x:

josie - 08-05-2006, 00:23

tomusn, te testy robią dla wszystkich modeli przy takiej samej prędkości itd?
Jak tak to jestem miło zaskoczony widokiem C50 - Golf II miał silnik w kabinie w takim teście

Anonymous - 08-05-2006, 02:28

Maciek napisał/a:
A czy ktoś sie spotkał może z testami jeszcze "starszych" jak to pisze shovel, :) Gali z 91' ?


Tutaj:
http://www.crashtest.com/mitsubishi/ie.htm
jest skrót.

Po kliknięciu na odpowiednią kratkę (albo nazwę) pojawiają się szczeguły np. w linijce
Galant 94-98 po kliknięciu na nazwę pojawią się wyniki crashtestów amerykańskich (NHTSA), po kliknięciu na kratkę niebieską (kolumna FOLKSAM) pojawią się wyniki szwedzkich badań statystycznych i.t.d....

Anonymous - 08-05-2006, 07:18

gal 92 miał w usa o ile dobrze pamietam 3 gwiazdki w teście czołowym, 2 bocznym.

swoją drogą, ciekaw jestem dlaczego w ogóle lancera '97 dopuścili do sprzedaży... wynik godny Landwinda

tomusn - 08-05-2006, 07:56

Broszura "how safe is your car" z Folksam
Krzyzak - 08-05-2006, 10:10

Gwiazdki o niczym nie świadczą - w 5 gw. Lagunie były same trupy przy czołówce z Mercem C-klasse z 1995 roku - przy czym w Mercu wszyscy przeżyli. To był real test.
To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów?

Anonymous - 08-05-2006, 10:15

nie wiem, ja w każdym razie i tak bym nie kupił takiego lancera (szpetny jak noc), więc dla mnie żadna strata. mój gal w teście zderzeniowym z nową polówką wyszedł dość dobrze, więc nie narzekam też, chociaż mocowania pasów w galantach E3 są raczej mizerne - te od strony pasażera zostały praktycznie znisczone przy wypadku, i sądze że jeszcze kilka km/h więcej przy uderzeniu i pasażer by poleciał razem z pasem przez przednią szybę.
edit:
gwiazdki dają za bezpieczeństwo czynne z tego co mi wiadomo, czyli to co się dzieje z człowiekiem przy wypadku.
i celowo dawałem linki do wyników testów z różnych krajow żeby nikt nie posądzał mnie/ich o stronniczość :P

Rafal_Szczecin - 08-05-2006, 10:53

Krzyzak napisał/a:
To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów?

dokladnie tak :)

Anonymous - 08-05-2006, 16:58

Rafal_Szczecin napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów?

dokladnie tak :)


Są za to jakieś punkty które niekiedy stanowią element decydujący o otrzymieniu gwiazdki bąć nie, ale to nie jest dokładnie tak, że z sygnalizatorem niezapiętych pasów auto ma jedną gwiazdkę więcej.

Poza tym ten element jest brany pod uwagę tylko w EuroNCAP.

Anonymous - 08-05-2006, 18:35

gdyby za sygnalizacje zapiętych pasów była gwiazdka, DU Tico przeszłoby testy NCAP (bo ma sygnalizacje) a nie przeszło, nie dostało żadnej gwiazdki i nie zostało dopuszczone do sprzedaży w niemczech i europie zachodniej
Karwoś - 08-05-2006, 19:20

Rafal_Szczecin napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów?

dokladnie tak


No to u mnie jest sygnalizator niezpaiętych pasów, a dodatkowo jeszcze mi piszczy i sie nie da jeździć - czyli jedną gwiazdkę już mam :)

A swoją drogą to jak sie ma czołówkę z metrowej średnicy drzewem przy 100km/h to takie 5 gwiazdek można o kant d... .

Anonymous - 08-05-2006, 23:05

Krzyzak napisał/a:

To prawda, że 1 gwiazdka jest za sygnalizator niezapiętych pasów?
To pewien skrót myślowy, ale zgodny z rzeczywistością. Wziął się stąd, że była już 5-gwiazdkowa Laguna (i chyba jeszcze jakieś inne auta), ale mercowi cały czas czegoś do tych pięciu brakowało. Zrobili więc w pewnym momencie leciutki lifting klasy C (a może to była E - nie pomnę), dodając między innymi sygnalizator pasów, a to (w połaczeniu z zapewnieniem sobie miłego podejścia testujących - tak głoszą plotki) zamieniło 4 gwiazdki w 5.
Krzyzak - 09-05-2006, 09:16

Ale Meś C miał sygnalizator pasów - przynajmniej model 1996 (siostra miała) miał takie mrugacze koło szyberdachu (a może to 190 miała??? - kurcze, pamięć zawodzi...).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group