To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] o co chodzi

edi81 - 08-08-2008, 19:57
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] o co chodzi
Witajcie mam taki problem szukałem na forum nie spotkałem czegoś podobnego ( mogłem przeoczyć ) a więc: auto Carisma LS 1.8 GDI rok 98
falowały mi obroty na zimnym silniku (900 do 1800) i była dziura w gazie na obrotach od 1500 do 2000 więc postanowiłem wyczyścić przepustnice była czarna aż miło po wyczyszczeniu
zero poprawy te same objawy zagrzałem motor i to samo postanowiłem odłączyć kleme z akumulatora (minus) na chwile po założeniu piekło auto zgupło teraz faluje od 1500 do 2000 wskaźnik temperatury po 5 minutach pokazuje prawie stan przegrzania silnika ale wentylator się normalnie załącza i schładza silnik (przed tym najdalej doszedł do połowy) komputer a dokładnie chwilowe spalanie na 100km tez pokazuje jagbym jechał czołgiem od 35l do 89l :shock: to się porobiło próbowałem jeszcze raz odłączyć kleme i zapalic aby pochodzil na wolnych obrotach i sam się ustawił ale przeraza mnie czy czasem silnika nie przegrzeje co mam zrobić ??

trochę się rozpisałem ale jestem w lekkim szoku jeszcze się z czymś takim nie spotkałem
dzięki z góry za pomoc

Robson86 - 08-08-2008, 20:03

Jesli chodzi o spalanie to mozliwe ze sonda Ci sie konczy...
Podjedz i podlacz auto do MUT'a (pod komputer) np w ASO. Tam Ci zczytaja bledy i zdiagnozuja co jest grane
Pozdroo

edi81 - 08-08-2008, 20:07

może sonda tylko przed tym zanim wsadziłem tam paluchy spalanie nie było złe komp pokazywał od 4,5l do 30l przy szalenczej jeździe a średnia 9,2 czyli nie tak źle cyrk zaczoł się gdy odłączyłem kleme :cry:
Anonymous - 08-08-2008, 20:25

Może źle ( tzn. w złej kolejności ) odłączałeś klemy i nastąpiło przepięcie w ECU i komputer uszkodził się :cry:
saphire - 10-08-2008, 14:25

Jeszcze nigdy nie widziałem by się wskaźnik temperatury silnika podniósł ponad połowę i to pomimo jazdy w upałach i po greckich górach - wnioskuję że masz uszczelkę wywaloną pod głowicą i spaliny gotują ci obieg albo zdechł ci termostat i nie otwiera obiegu. Może już przez to przegrzałeś silnik i stąd problemy może i wydmuchana uszczelka...
RAM - 11-08-2008, 17:50

może odłącz kleme plusową poczekaj chwile i podłącz tylko powyłączaj wszystkie odbiorniki prądu w aucie np. radio. bo pisałeś ze zdejmowałeś minusową może to robi różnice
Juiceman - 11-08-2008, 19:05

Nie robi różnicy :D
jacekm1966 - 11-08-2008, 19:23

Kolego Saphire jak by była walnięta uszczelka i spaliny miały by gotować płyn (rzecz chyba nie możliwa ale?) to silnik chodził by przynajmniej na trzech garach a to widać i słychać bez żadnych wątpliwości, natomiast termostat to jest chyba trafne spostrzeżenie. Ale termostat można łatwo sprawdzić wystarczy rano zapalić silnik i po 5 min złapać za gumową rurę łączącą termostat z chłodnicą jak jest ciepła lub letnia i się nagrzewa to jest ok a jak zimna to termostat trzyma.
PIT007 - 03-12-2008, 17:16

WITAJ Juceman!!!!!

[ Dodano: 03-12-2008, 17:17 ]
przepraszam korekta JUICEMAN :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group