Chcę kupić Galanta! - Warto ?
Anonymous - 23-08-2008, 16:19 Temat postu: Warto ? Witam
Już wcześniej widziałem go na allegro, jak widać nie jest łatwo sprzedać Japończyka
Samochód w kraju od Maja tego roku
Skrzynia TipTronic, 4biegi?(myslalem ze 5)
Co o nim sądzicie?
Instalacja sekwencyjna ale..polskiej produkcji - co to może być ? ma to prawo dobrze jeździć ?
Koledzy, czy mogę liczyć na Waszą pomoc jeśli będę chciał podjechać do Częstochowy i go obadać ?
Będę miał miernik do grubości powłoki lakieru, sprawdzę czy wszystkie szyby identyczne, pojadę na diagnostykę, co jeszcze sprawdzić ?
Anonymous - 23-08-2008, 16:28
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Już wcześniej widziałem go na allegro | jesli chcesz oceny to wklej linka
...napewno tylne blotniki dokladnie looknac ...zawiecha silnik i skrzynia czy nie ciekna
zapytaj na forum regionalnym czy ktos nie chcialby sie przejechac z Toba go zobaczyc
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Instalacja sekwencyjna ale..polskiej produkcji - co to może być ? ma to prawo dobrze jeździć ? | hmmm polska!? jesli dobrze zalozona to chyba powinna
czekoladka_1981 - 23-08-2008, 16:34
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Już wcześniej widziałem go na allegro, jak widać nie jest łatwo sprzedać Japończyka |
Przydałyby się jakieś zdjęcia?
Anonymous - 23-08-2008, 16:50
UPSSS oto link;
http://moto.allegro.pl/it..._gaz_wypas.html
Anonymous - 23-08-2008, 17:30
ze zdjec wydaje sie byc 'SI' choc jest ich malo . nie ma na tylnej klapie znaczka' V624 ' ale ja sie go pozbylem zeby 'wysokobialkowi" kolesie z bumet nie wiedzieli z czym maja do czynienia
...Galanty nie posiadaj fabrycznego komputera pokladowego i maja po 4 "jaśki"
Anonymous - 23-08-2008, 17:33
Nie ma znaczka bo to jest pewnie 2.0 16V
Anonymous - 23-08-2008, 17:35
upsss no tak hehe ale ten piecyk moglby tam siedziec ...niewielka roznica w spalaniu a jaki efekt
Anonymous - 23-08-2008, 17:47
Faktycznie praca silnika V6 jest piękna(miałem Omegę MV6 + dolot ze stożkiem )
ale w Galantach słyszałem że osiągi pomiedzy 2.0 w czterech garach a 2.0 V6 sa bardzo zblizone ze względu na różnice w masie, natomiast spalanie już większe w V-ce
Rozmawiałem jeszcze z właścicielem i poprosiłem o dokładniejsze zdjęcia na maila.
Oczywiście załącze je i tu na forum, wtedy będzie można wspólnie dokładniej ocenić wartość samochodu.
sampler - 23-08-2008, 18:04
To jest rekin zatem V6 jest o pojemnosci 2.5. Silnik 2.0 jest duzo gorszy jesli chodzi o dynamike a spalanie jedynie okolo litra na korzysc mniejszego. Jak jezdziles Omega MV6 to Galant Cie powali na kolana. Silnik z omegi ma gorsza dynamike.
Anonymous - 23-08-2008, 18:09
i tu mozesz sie zdziwic Gal to nie Omega . spalanie wg forumowiczow spalanie wg uzytkownokow zalogowanych na stronie autocentrum.tak jak napisal sampler litr roznicy(tak okolo)...mnie Gal na trasie z predkoscia nie przekraczajaca 100km/h w nocy(pusto)na trasie spalil ponizej 8l.
Anonymous - 24-08-2008, 09:43
Szczerze powiedziawszy spalanie to nie sprawa priorytetowa gdyz to auta glownie bedzie uzytkowac moja zona, nie beda to duze przebiegi roczne.
Galant bardzo mi sie podoba, bardziej od Omegi i innych aut w tym przedziale cenowym.
Chcemy auto wygodne, bezawaryjne, koniecznie z klimatyzacja no i mile widziana instalacja gazowa.
Omega na gazie jezdzic za cholere nie chciala, niby ludzie maja gaz w MV6 i mowia ze jest OK, ale nie istotne, tu jest temat o JAPONCZYKACH
Mam juz dodatkowe fotki tego Galanta;
Co teraz mozecie powiedziec poza rozwalonym zderzakiem ?
Anonymous - 24-08-2008, 12:20
sampler napisał/a: | Jak jezdziles Omega MV6 to Galant Cie powali na kolana |
No nie przesadzaj.Jezdziles kiedys Omega MV6?Tam jest 3.0 i ponad 200 KM tak wiec raczej Galant 2.5 nie powali takiej Omegi na kolana.Zeby sie potem chłopak nie rozczarował.
Przecież pisze jak byk w ogłoszeniu ,ze to 2.0
sampler - 24-08-2008, 13:06
MV6 bylo cale stado od 2.5 po 3.2. Oczywiscie mi chodzilo porownanie tych samych pojemnosci czyli 2.5 (w omedze jest 170 KM). Ale jesli piszesz o 210 KM w 3.0 l to tak wspaniale nie jest. Omega jest ciezsza o jakies 300 kg. No i nie zapominaj ze to tylny naped. W manualu to auto ma do 100 8.0s lub 8.5 w zaleznosci od wersji skrzyni. Gal ze swoimi 163 KM ma 7.9 lub 8.2. Zatem tak zle nie jest.
Oczywiscie porownujemy wersje EA5x w rekinie
Anonymous - 24-08-2008, 15:54
Jak sprawują się te skrzynie?
Czy po samych zdjęciach wnioskujeie ze wszystko jest wporzadku?
(np czy z tego rocznika jest taka deska jak byc powinna, czy listwy, czy fotele, tapicerka, koła, Wszystko się zgadza?
Jakie osiągi ma silnik 2.0 w automacie w tym nadwoziu ?
Co w nich się najczęściej psuje ?(jakie są koszty części?)
Omegą na g-techu robiłem systematyczne 7,0-7,2 na kołach 17" 225/45(koła oryginalne takie łopaty, ciezkie jak cholera) Omega tak w ogóle to było auto rodziców ale jeździłem jak swoim, wcześniej była tez Vectra 2,5 która do setki przyspieszała podobnie lecz na 3cim i 4tym biegu Omega była zdecydowanie szybsza.
Teraz żona jeździ Ibizą 1.4 8V seria 60KM a obecnie na hamowni 102KM
i właśnie dzisiaj dyskutowaliśmy czy taki Galant w automacie 2.0 jest zrywniejszy od naszej podkręconej Ibizy
Ibiza jak miła 96KM to strzeliłem na 1/4 16,93s na Bemowie
[ Dodano: 24-08-2008, 20:05 ]
celowo pisze post pod postem, moze ktos chetniej zajrzy
Jutro jadę obejrzeć Gala do Czestochowy
Mam jeszcze jednego na oku
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5818333
który wydaje Wam się ciekawszy, nie biorąć pod uwage ze sa roznice w pojemnosci
Kolega mi mowil ze te silniki 2,4 nie chca jezdzic na gazie
Czy tak faktycznie jest ?
kizior555 - 24-08-2008, 21:21
Ten drugi to amerykańska wersja. Silnik 2.4 w amerykańskiej wersji jest inny, niż w europejskiej (nie GDI, bodajże MIVEC)
Zawieszenie też chyba inne i inne wnętrze (brzydsze, ale to kwestia upodobań).
|
|
|