LPG - [Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować
Artii - 26-08-2008, 01:48 Temat postu: [Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować W ASO Mitsubishi w Katowicach polecono mi kolesia który zakłada gaz do samochodów. Koleś wynajmuje u nich garaż i tam to robi.
Polecił mi instalacje:
Diego za 2700pln
Zenit za 3000pln
Landi Renzo za 4200pln
Prince za 4800pln
Podobno dwie pierwsze mogą sprawiać problemy typu świecące się CE.
Czy ta Landi Renzo będzie ok? (troche droga ale badziewia nie chce zakładać).
Może znacie jakiś godny polecenia warsztat na slasku (Katowice, Gliwice kub okolice) który ma pojęcie o gazowaniu?
krzychu - 26-08-2008, 09:10
Znaczy ja kiedys szukalem informacji na temat instalacji i znalazlem takiego goscia:
http://www.eko-car.com/
Bardzo sesownie sie wypowiadal na forach odnosnie instalacji (jako jeden z niewielu instaluje tez V generacje) ma hamownie itd.
A tutaj masz to co gosc pisal o instalacjach:
http://www.motonews.pl/fo...rby=asc&start=0
nazywa sie croma1
Krzychu
Matejko - 26-08-2008, 09:34
hmm za cene landi renzo spokojnie zalozysz brc, ktory wydaje mi sie lepszy, a jak juz brc, to lepiej stag300, bo tanszy a praktycznie to samo i mniej inwazyjny montaz w komorze silnika, te ceny co podales to tak po 300-500zl przesadzone,
i wcale 2 pierwsze nie sprawia problemu ze swiecacym CE tylko monter, ktory nie wie ze mitsubishi najczesciej wymagaja 2 emulatorow, i to wcale nie znaczy ze te 2 drozsze nie wywolaja swiecenia CE, a pewnie zarobek na nich wiekszy stad proponuja te drozsze
Artii - 26-08-2008, 17:11
Co rozumiesz pod pojęciem mniej inwazyjny montaż w komorze silnika?
krzychu - 27-08-2008, 14:26
Z tego co widzialem to ciekly wtrysk gazu (V generacja) ma najmniej inwazyjne ingerencje (w sumie to dziala tak ze masz zbiornik pomke i wtryskiwacze wiertane w dolot do tego komputer od razu tylko emuluje to co dostaly by wtryskiwacze benzynowe przez co nie trzeba tworzyc nowych map, regulowac bo wszystko zalatwia komputer fabryczny auta, no nie nie ma dziwnych rzeczy jak mikser czy tym inne rzeczy, a wtryskiwacze ponoc odpowiadaja jakoscia tym stosowanym w benzynie) Cena zdaje sie juz kolo 5000zl zaczynaja. No i jeszcze przewaznie wzrost mocy..... bo gaz troche chlodzi powietrze przez co silnik go troche wiecej zasysa Ten zaklad co Ci poslalem montuje takie instalacje.
Krzychu
Matejko - 27-08-2008, 16:04
Artii napisał/a: | Co rozumiesz pod pojęciem mniej inwazyjny montaż w komorze silnika? |
przy stagu zamontowanym u mnie, pod maska oprocz dziur na wtryski, mam zrobiona doslownie jedna dziure na czujnik temperatury, w fiescie u znajomej i instalacji brc(montowanej poniekat w jednym z najbardziej polecanych warsztatow w okolicach kalisza) tych dziur naliczylem juz 6, do tego jakies dziwne uchwyty musialy byc dorabiane itp.
Bartek - 27-08-2008, 16:14
Cytat: | Czy ta Landi Renzo będzie ok? (troche droga ale badziewia nie chce zakładać) |
Możesz przybliżyć temat badziewności instalacji Landi?
Jedno co może budzić zastrzeżenia, to głośność pracy wtryskiwaczy gazu - po zamknięciu maski z zewnątrz trudno zgadnąć co za cykanie/szum dochodzi spod, a w środku nawiew ustawiony na 25% mocy skutecznie zagłusza cykanie, nawet na biegu jałowym
[ Dodano: 27-08-2008, 16:16 ]
PS jestem świeżo upieczonym użytkownikiem instalacji Landi Omegas (od czerwca ponad 7000 km), ale problemów żadnych jak dotąd
Artii - 27-08-2008, 17:34
Bartek napisał/a: | Możesz przybliżyć temat badziewności instalacji Landi? |
Nie napisałem nigdzie ze Landi to badziew. Napisałem tylko, że badziewia nie chce zakładać. Nie mialem nigdy takiej instalki więc pytam czy tej firmy instalka byłaby ok.
Krzychu napisałem meila do tego kolesia. Napisał że Landi Renzo omegas 3400zl
a Prinse za 4900zl
Różnica w cenie 800zl sporo.
Bartek - 27-08-2008, 18:14
Artii napisał/a: | Nie napisałem nigdzie ze Landi to badziew. |
Luzik - źle Cię zrozumiałem
Moje "zastrzeżenia" do instalki znasz, Prinsa w Wawce żaden zaufany (subiektywnie ) zakład nie montuje, a ten w którym byłem zrobił na mnie straszne wrażenie...... do tego znając głośność wtrysków Landi zapytałem o głośność Prinsa - odpowiedź była wysoce wymijająca, więc pewnikiem dokładne wtryski (liniowe od 2 ms) muszą być głośne.....
krzysio1972 - 27-08-2008, 21:32
Keihiny są naprawdę cichsze, ja tam ich nie słyszę. Zaletą wtryskiwaczy med lr omegas jest odporność na bród i są minimalne szybsze od keihinów i równie wydajne. Rozumiem, że masz medy, bo keihiny też były montowane w omegas.
EDIT
A z tym warsztatem w wawie to patrząc na łapy nie jest tak źle
krzychu - 28-08-2008, 13:06
Artii - pytales o ciekly wtrysk gazu (JTG ICOM)?? Zapytaj o cene czy sie cos zmienilo (ztanialo), a do tego on na pewno reguluje na hamowni wiec przy okazji masz pomiar samochodu przed i po instalacji (co tez pewnie tanie nie jest)
Krzychu
Artii - 28-08-2008, 19:00
Biorąc pod uwage cene litra CNG 2,1zl i lpg 2,3zl jest to zupelnie nie oplacalne. Liczba stacji CNG to już w ogóle klapa.
krzychu - 28-08-2008, 19:45
Ale piszac ciekly wtrysk gazu (V gen) nie mialem na mysli CNG......
To instalacje ktore nie maja parnownikow tylko wtryskuja ciekly gaz do ukladu dolotowego i dopiero sie tam odparowuje...... Pod paroma wzgledami sa lepsze z tego co czytam...
Krzychu
krzysio1972 - 29-08-2008, 11:11
Artii napisał/a: | cene litra CNG 2,1zl i lpg 2,3zl |
Tyle to może kosztowac nie litr tylko 1m3. A biorąc pod uwagę że tych m3 potrzeba o prawie połowe mniej niz litrów lpg na ta samą trase to jak najbardziej warto
Zostaje tylko koszt butli i jej wielkość, ale tu chyba nie jest tak źle. A z tankowaniem w wawie akurat nie ma problemu.
krzychu napisał/a: | wtryskuja ciekly gaz do ukladu dolotowego i dopiero sie tam odparowuje |
dla mnie to jedyny powód
puntspusy - 29-08-2008, 11:14
Jak dla mnie Eko-Car z Jastrzebia rules
i wybralbym na twoim miejscu staga 300 stosunek ceny do jakosci godny uwagi
https://www.ac.com.pl/aut...ic.php?f=7&t=11
|
|
|