To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Rozgrzany gaśnie II

szyszus1 - 03-09-2008, 20:03
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Rozgrzany gaśnie II
Napisałem to w starym temacie ale tego nikt nie przeczyta tam więc zmuszony jestem założyć nowy. Za zamotanie przepraszam.

Niestety znów gaśnie :cry: Wczoraj podczas jazdy po Lublinie cari znów przygasała:/ jakiś tydzień temu uczyłem ją obrotów (padł aku) i podczas całej nauki obroty były takie jakie powinny być 800-950 ale gdy przeszedłem do drugiej fazy, tzn. na obciążeniu 5min i przegazowaniu jej na koniec 3 razy zgasiłem auto, zapaliłem i obroty oscylowały w granicach 500-650:/ po kilkunastu kilometrach wartość ta zaczęła spadać i silnik przygasał:/ raz na jakiś czas nie spada z obrotów ale i tak są za małe :cry: Niesamowicie wkurza i utrudnia jazdę takie pilnowanie gazu, żeby nie zgasł. Spalanie ma dobre bo wracając ( Nie było ruchu) średnia z komputera 5,7 i z wyliczeń mniej więcej tak samo wyszło. Jestem już tym trochę podłamany bo nie wiem już co z tym zrobić, Cari mam krótko i przez to gaśnięcie nie mogę się nią nawet nacieszyć :( Naczytałem się też, że lambda ma wpływ na równomierność obrotów ale Saphire odwiódł mnie od tej mysli więc tego nie podważam bo jestem laikiem a On ma już duże doświadczenie. Jak by przyszedł wam jakiś pomysł to byłbym wdzięczny za każdą podpowiedź. Aha i od razu po odpaleniu na zimnym zamiast 1500 ma 1000-1100. Również falują obroty lecz przy pierwszym leciutkim tyknięciu gazu już nie falują.

saphire - 05-09-2008, 07:42

A uczyłeś ją pod obciążeniem? Tzn. czy miałeś wtedy włączone światła, klimę, radio itp. ?
edi81 - 05-09-2008, 09:35

ja bym spróbował wyregulować przepustnice takie jest moje skromne zdanie
szyszus1 - 05-09-2008, 14:51

Tak, wyżej to opisałem - pod pełnym obciażeniem, jedyne czego nie włączyłem to światła stopu... Przepustnica była regulowana śrubką regulującą, do zgrubnej nie mam dojścia.
Anonymous - 07-09-2008, 18:33

Ja bym spróbował regulacji przepustnicy śrubką pod gumową zaślepką - ona odpowiada za wolne obroty. Myślę że delikatne podciągnięcie obrotów w górę rozwiąże problem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group