Colt - Ogólne - [C50 88-92] Regeneracja-wymiana głowicy
michal21 - 07-09-2008, 20:26 Temat postu: [C50 88-92] Regeneracja-wymiana głowicy Witam
Mam takie cisnienie na cylindrach: 3. 10. 7. 10. Mechanik mowi ze to wina przepalonych zaworow i uszczelniaczy. Moje pytanie jaki jest koszt naprawy tej glowicy? A moze to nie głowica tylko cos innego? Moze ktos miał podobny przypadek? Prosze o odp.
Krzyzak - 07-09-2008, 21:11
a czy mechanik badal cisnienie w probie olejowej? - jesli tak i nadal to samo, to glowica
jesli nie i nie wie, co to jest proba olejowa, to jedz do innego
docencik87 - 08-09-2008, 19:01
Wiesz, ja praktycznie nie miałem gumki na zaworze, a ciśnienie trzymał 13.7.
Jak ciśnienie jest 3 to samochód chodzi chyba tylko na prawie 3 cylindry. (7 to tak nie ciekawie).
Tak jak mówi Krzyżak, próba olejowa, no i może wyregulować zawory, bo możesz mieć podparte.
michal21 - 08-09-2008, 19:03
Raczej nie wie co to próba olejowa, bo najpierw mówił mi ze to na 100% świece-kupilem nowy komplet i nic dalej auto drży na wolnych obrotach i czuc spadek mocy, sprobóje pojechac do innego mechanika jak misio dojedzie. Dzieki za odp
[ Dodano: 08-09-2008, 19:09 ]
Kolego docencik87 tak właśnie czuc jakby 1 cylinder nie pracował. A mogą to byc pierscienie? Wcześniej popijał olej a ostatnimi czasy nawet sporo.[/code]
Hugo - 08-09-2008, 22:53
docencik87 napisał/a: | Jak ciśnienie jest 3 to samochód chodzi chyba tylko na prawie 3 cylindry | Dokładnie. michal21 napisał/a: | A mogą to byc pierscienie? Wcześniej popijał olej a ostatnimi czasy nawet sporo | To będą pierścienie. Tylko nie wiadomo w jakim stanie są gładzie cylindrów.
docencik87 - 08-09-2008, 23:02
Wiesz Hugo, jak będzie podparty lub wypalony zawór to będzie się objawiało tym samym. ja bym sprawdził luzy,a potem sciągał głównkę. Wyeliminujmy to co może być, potem bierzmy się za pierścienie.
michal21 - 10-09-2008, 07:06
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, w sobote misio jedzie do dobrego mechanika
[ Dodano: 29-09-2008, 20:16 ]
Witam szystkich. Misio juz rozkręcony na czesci pierwsze. Uszkodzenia bardziej poważne niz wszyscy tu przypuszczali. Przyczyna tak niskiego spreżania był pękniety tlok i pierścienie.Coś musiało wpasc do cylinda tylko nikt nie wie co, zrobiło zniszczenia i wypadło. Tłok kupiony, pierscienie też (komplet). Przy okazji uszczelniacze, docieranie zaworów, rozrzad, wszystkie płyny itp. Mam nadzieje że misio bedzie cykał jak nowy
POZDRAWIAM
|
|
|