To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Czujnik wysokiego ciśnienia?

MICHAEL0002 - 12-09-2008, 11:16
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Czujnik wysokiego ciśnienia?
Witam wszystkich!!

od paru dniu zauważyłem w mojej cari przy wiekszych obrotach ok 4000 auto zaczeło przytrzymywać <poszarpywanie> nie miałem pojecia co to jest bo powodów może być wiele więc pojechałem do aso Mitsu i zleciłem podpięcie pod kompa.
okazało sie że wyskakuje błąd problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia.
Wstepnie przełożyłem wizyte na przyszły tydzien poniewaz chce sie rozeznać w sprawie czy da sie z tym czujnikiem coś samemu zakombinować bo w aso stwierdzili że usterke naprawią za odpowiednią opłatą :/

Czy ktoś miał do czynienia z tym czujnikiem lub wie coś na ten temat prosze o rady

Pozdrawiam

rasiak1980 - 03-10-2008, 22:25
Temat postu: Re: Czujnik wysokiego ciśnienia?
MICHAEL0002 napisał/a:
Witam wszystkich!!

od paru dniu zauważyłem w mojej cari przy wiekszych obrotach ok 4000 auto zaczeło przytrzymywać <poszarpywanie>

mam podobny problem z tym ze auto definitywnie odcina mi zapłon przy 4000 więcej nie idzie jestem ciekaw co u ciebie wyszło, u mnie na kompie nie ma żadnych błędów ponoć zbyt niskie ciśnienie daje pompa, jestem ciekaw co u ciebie wyszło możliwe że też mam ten czujnik dupnięty :(

Anonymous - 04-10-2008, 20:57

Panowie ja mialem to samo auto mi warjowalo odcinanie paliwa przy 4tys, falowanie obrotow,duze spalanie,gasniecie na wolnych obrotach itp. Bylem w aso (uk) i pierwsza diagnoza czujnik cisnienia paliwa ok mysle sobie bedzie wymieniony i po sprawie pytam ile 170 plus robocizna razem okolo 300(funtow) no dobra zgoda wymienilem , odpalam autko i dupa :shock: dalej to samo , no to ja z reklamacja oni mi ze komp im pokazal i koniec dyskusji ale moga mi jeszce przebadc samochod wiec zostawilem na dwa dni i wyszlo ze pompa paliwa wysokiego cisnienia , wyszlo na to ze czujnik byl dobry lecz kasy juz nie odzyskalem tak wiec panowie trzeba dobrze to wszystko przemyslec?ja naprawde kupe kasy stracilem zanim autko doprowadzilem do stanu obecnego a juz tu na wyspach to tragedia wszysko jest drogie i ci angielscy mechanicy to pozostawiam bez komentarza.
MICHAEL0002 - 05-10-2008, 15:20

u mnie był filtr wysokiego przytkany wymieniłem na nowy i wszystko ok wróciło do normy
rasiak1980 - 06-10-2008, 18:31

no to teraz byłbym szczęśliwy jeżeli powiedział byś mi gdzie ten filtr się znajduje ponieważ moje autko cierpi na ta sama dolegliwość wygląda jakby odcinało zapłon przy 4 tys.
jedras - 06-10-2008, 22:48

Z tego co wiem to filtr benzyny jest tylko w baku z pompą. Mialem podobne problemy z zacinaniem sie obrotow ale przy 2,5 tys obr. Z kompa wyszlo ze pompa wys. ciś. daje za male cisnienie. Po wymianie pompy wszystko wrocilo do normy. W ASO nowa pompa wys. ciś. to okolo 5 tys, uzywane choza od 800-1500 tysia.
rasiak1980 - 13-10-2008, 21:49

no a ja odpiąłem czujnik wysokiego i już kreci się powyżej 4000 ale świeci się
CE i silnik nie pracuje tak jak powinien.

Już po wymianie teraz autko śmiga jak dzika koza dawcą było rozbite Volvo S-ka za 30 funa i kupiłem obrazu na zapas fajko cewki za 15 funa od sztuki zastanawiałem się nad przepustnicą :D (40 funa)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group