To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS ALL] [NAPĘD] - Stuki w układzie napędowym?

Anonymous - 22-09-2008, 22:22
Temat postu: [MSS ALL] [NAPĘD] - Stuki w układzie napędowym?
witam wszystkich
przy gwałtownym ruszaniu słychać wyraźne stuki z okolic przednich kół, później jest już ok. wcześniej słychać je było tylko przy skręconych kołach lub na mokrej nawierzchni. odgłos podobny jaki wydaje ABS gdy sie załączy. także szybki ruszanie z miejsca jest problematyczne. czy ktoś ma podobne objawy lub wie co to może być
pozdrawiam

cns80 - 23-09-2008, 07:55

Przeguby półosi prawdopodobnie.
Anonymous - 01-01-2009, 14:09

u mnie dziś wystąpiła podobna awaria
Podczas jazdy zaczęło stukać podobnie jak by luz miało koło
jednak koło ok. Po zatrzymaniu podniosłem lewy przód na podnośniku i ręka wyczułem podczas obrotu koła blokowanie i trzaski (puknięcia).Luzów na kole brak.
Szczęśliwie dotarłem do domu jednak musiałem na stałej prędkości bez znacznego przyspieszania. Jak zaczynało walić to zatrzymywałem podnosiłem pokręciłem kołem głównie w tył i to na jakiś czas pomagało.

Koledzy proszę Was o sugestie co to może być czy półoś czy przegub??
Strona LEWA wydaje mi się że trzaski dochodziły od strony wew. jednak pewności nie mam.

aa ustawało po wciśnięciu sprzęgła jednak gdy auto juz dośc wolno jechało to się nasilało i wciśnięte sprzęgło nie wiele dawało :cry:

Co nawaliło ?? półoś czy przegub ??

xjacobs - 01-01-2009, 14:49

Wydaje mi się, że najprędzej przegub, bo przy uszkodzeniu półosi byłyby wyczuwalne drgania na kierownicy, ale mogę się mylić - to tylko moje domysły ;)
misiumisiu - 01-01-2009, 17:00

Przeguby, jeśli zewnętrzne to przy skręconych kołach na max stukanie powinno się nasilać,a wewnętrzne przenoszą wibracje na kierownicę.
Anonymous - 01-01-2009, 20:45

dzięki to na 99% będzie wewnętrzny.
Szok bez żadnych oznak tylko trach i wali.
Jak zwalniałem to się nasilało i wówczas delikatnie czułem w kierownicy to będzie to :(
Ciekawe ile czasu zajmie mi ściągnięcie części...
a tak na marginesie to ciężko się to naprawia?

POMOCY nie mogę nigdzie dostać części :/

Początek roku to trudny okres na zakupowanie części

Zrobione :)

red42 - 03-02-2009, 19:14

jakoś nie chce mi się wierzyć, że to wewnętrzny przegub. Prędzej powiedziałbym, że to zewnętrzny, sprawdź czy nie masz pękniętej zewnętrznej osłony przegubu, bo jesli tak to właśnie tu jest problem. daj znac to może ci cos podpowiem. miałem podobny problem po sprowadzeniu swojego SS miał walniete obydwa zewnętrzne przeguby, bo były popękane osłony. Zewnętrzny kosztował 240zł za szt. nie tak strasznie.
maniak30 - 03-02-2009, 19:28

i tu popieram Kolege przegub zewnętrzny. :biggrin:
kik00 - 04-02-2009, 11:23

hehehe witam w klubie przegub wyieniałem jakies 2 miesiące temu:) co jakis czas trzeba sprawdzać manszety osłaniające przeguby, inaczej może być szybka akcja i po przegubach:)
jaladreip - 06-02-2009, 20:43
Temat postu: srutututu
przegub, polos, maglownica, koncowka wahacza :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group