To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - [Cari 1.8 GDI] Proszę o opinię 1,8 GDI

Machu_NH - 01-10-2008, 16:53
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Proszę o opinię 1,8 GDI
Witam,

Proszę o opinię na temat tej Carismy:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6417628

Sporo czytałem na forum ale "rzut" oka ekspertów nie zaszkodzi.

Robson86 - 01-10-2008, 18:47

Po prawej stronie jakby szczelina pomiedzy blotnikiem i maska byla wieksza niz po lewej stronie ale to wina mozliwe ze tylko zdjecia :)
Poza tym bardzo ladna Carisma :) i mysle ze warta obejrzenia :)
Pozdroo

Anonymous - 01-10-2008, 18:59

No ladna a nie myslales o sprowadzeniu? Poszukaj na www.marktplats.nl Po lewej stronie wcisnij autos a potem to sam sie polapiesz co i jak
siwek - 01-10-2008, 19:02

autko bardzo ładne a tej szczeliny bym się tak nie czepiał bo raczej o niczym nie świadczy, do tego cena bardzo przystępna
Anonymous - 01-10-2008, 19:53

auto myte przed zdjęciami więc i kolor (zaklamany)--trudno ocenić przy takich fotkach stan lakieru,podchodził bym bardzo sceptycznie do tego zakupu.
Machu_NH - 01-10-2008, 20:37

Dzięki za info...

A jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę przy oglądaniu i to zarówno mechanicznie jak i blacharsko? Jakieś typowe usterki czy miejsca korozji? Jestem raczej "teoretykiem" czytaj laikiem ale planuje iść w mocnej "obstawie" 8) I z tym silnikiem wciąż się waham przeszedłem już drogę od diesla po 1,6 na gazie ale zawsze Carisma zakochałem się od pierwszego wejrzenia :D

xjacobs - 01-10-2008, 21:06

na moje oko przód był robiony w cari z pierwszego sznurka :) może ktoś z mitsumaniaków z bochni dalby rade ja sprawdzic :P
Machu_NH - 02-10-2008, 17:42

xjacobs napisał/a:
może ktoś z mitsumaniaków z bochni dalby rade ja sprawdzic :P


Jeśli tylko znacie jakiegoś forumowicza który mógłby ją sprawdzić to proszę i info na gg !!

MotyF - 06-10-2008, 21:35

Korozja-szukałbym na tylnich błotnikach. Żadko cari ma ogniskal rdzy a tam najczęściej wychodziły.

W stusnku do mojej cari przedni fotel mocno "ruszany" ale może się czepiam.
Po bagażniku widać, że albo dużo jeździł albo nie dbał o to jak przewoził.

Przebieg to loteria, jak nie ma książki, którą można w Polsce sprawdzić nie ma szans na ocenę realnego przebiegu.

Ładne, ale zdjęcia robione właśnie po to aby tak wyglądało.

Na początku małe wprowadzenie w bład
Cytat:
Samochód zostal zarejestrowany 30.12.1998r

chodzi o 1 rejestrację a autko do opłat (ok 1500zł)

Na co ja (doświadczenie mam raczej małe) zwracał uwagę.

1. Silnik, suchość i dźwięk podczas pracy, Po odpaleniu może być nieco słychać popychacze, ale po chwili powinien cykać jak cegarek.

2. Spryskiwacz tylni - dużo aut ma z tym problem.

3. Wlew ppaliwa-tam lubi korodować.

4. Opony - złe opony to dodatkowe 700/800 zł doliczone do autka.

5. Nie widze żadnych tablic-upewnij się co i jkak, żeby nie było problemu z rejestracją.

6. Klima - spradź czy działa. Nie działająca klima to już kolejny spory (przeważnie) wydatek oraz szansa, że autko było bite.

7. Po całej dłogości ato ma ślady zgrzewów. Odchyl uszczelki i pojedź dookoła, jak coś wstawiali-powinno być widać.

8. ABS - rura i po hamulcach. ABS jak zadziała poczujesz (podbija pedał hamulca).

9. Lewa lampa (kierowca) wydaje się lekko zapadnięta.

To tyle po moich 2-miesięcznych obserwacjach mojej cari. Polecam GDI :)

Machu_NH - 07-10-2008, 13:41

MotyF napisał/a:
Silnik, suchość i dźwięk podczas pracy, Po odpaleniu może być nieco słychać popychacze, ale po chwili powinien cykać jak cegarek.

Właśnie silnik trochę stukotał ale po "rozgrzaniu" przestał stukotać. Da się jeździć z czymś takim bo na forum piszą że to pewnie popychacze, ewentualnie ile kosztuje wymiana/naprawa?

Robson86 - 07-10-2008, 15:12

Machu_NH napisał/a:
Właśnie silnik trochę stukotał ale po "rozgrzaniu" przestał stukotać. Da się jeździć z czymś takim bo na forum piszą że to pewnie popychacze, ewentualnie ile kosztuje wymiana/naprawa?

pewnie ze da sie jezdzic
a tak w gwoli scislosci 4 popychacze kosztuja poza ASO kolo 400zl
Pozdroo

Machu_NH - 07-10-2008, 15:53

http://www.moto.allegro.p...di_polecam.html

A co sądzicie o tej?? Poza smerfowym kolorem oczywiście:)

Robson86 - 07-10-2008, 16:03

to nie jest rocznik 2000 :!: Co najwyzej pierwsza rejestracja mogla sie odbyc w tym roku...
W 99 odbyl sie obszerny lifting Carismy :!:
Nad bocznymi kierunkowskazami powinny znajdowac sie oznaczenia GDI, w tym egzemplarzu ich nie ma :?
Z tylu rowniez brak jakich kolwiek oznaczen modelu i marki....
komora silnika pieknie czysciutka :?
przebieg cos maly... :?
Pozdroo

MotyF - 07-10-2008, 19:25

Na autach się bardzo nie znam ale tyle cari oglądałem, że wiem co jest ok a co raczej nie.

1. Jak wcześniej wpomniano-brak embematów-nad kierunkami oraz z tułu. To już dosyć podejżane.

2. Lewarek zmiany biegów nieoryginalny.

3. GDI zawsze miało 2 rurki wydechu-tu jest jedna

3. Pod radiem była albo klapko-szufladka albo pojemnik na kasety albo.... a tu nic?

4. Siedzenie podarte. Zachaczone czy wytarte?

wichura1 - 07-10-2008, 22:10

Machu_NH napisał/a:
http://www.moto.allegro.pl/item445709940_mitsubisha_carisma_1_8gdi_polecam.html

A co sądzicie o tej?? Poza smerfowym kolorem oczywiście:)


Co masz do ekskluzywnego koloru wersji EXE? :mrgreen: Kolor bynajmniej nie jest metalic jak pisze sprzedający.

MotyF napisał/a:
Na autach się bardzo nie znam ale tyle cari oglądałem, że wiem co jest ok a co raczej nie.

1. Jak wcześniej wpomniano-brak embematów-nad kierunkami oraz z tułu. To już dosyć podejżane.

2. Lewarek zmiany biegów nieoryginalny.

3. GDI zawsze miało 2 rurki wydechu-tu jest jedna

3. Pod radiem była albo klapko-szufladka albo pojemnik na kasety albo.... a tu nic?

4. Siedzenie podarte. Zachaczone czy wytarte?


1. Brak emblematów na 80% walony powinny być GDI na przednich błotnikach, z tyłu Mitsubishi, Carisma, EXE, GDI
2. Lewarek rzecz gustu.
3. Faktycznie niewłaściwy tłumik końcowy nie wiadomo czy jedna rurka da radę odprowadzić spaliny.
4.Na radio jest miejsce 2x ISO np: do DVD, albo nawigacji. Schowek można kupić za około 10PLN, wtedy można użyć radio standardowej wielkości.
5. Fotel podarty, z powodu pęknięcia sprężyn. Naprawa to koszt około 50PLN za fotel pasażera z angielskiej Carismy + około 2-3 godziny pracy. Trzeba wymienić sprężyny i gąbkę.
6. przebieg nierealny
7. Samochód może być maksymalnie z lutego 1999 tak jak mój, wtedy wyszły ostatnie sztuki Carismy przed liftem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group