Space Wagon Techniczne - Przegub wewnętrzny do MSW 2,4 gdi
skull - 28-10-2008, 11:40 Temat postu: Przegub wewnętrzny do MSW 2,4 gdi Witam mam problem ze zdobyciem przegubu wewntrznego do mojego Space Wagona 2,4 GDI w zamiennikach nie występuje taka częśc a w serwisie około 1000zł,kurcze nie wiem co robic z tym fantem bo już odzywa się konkretnie przy ruszaniu.Może pasuje od innego modelu ten przegub.
Bartek - 28-10-2008, 12:42
Lewa czy prawa strona?
2WD czy 4WD?
Rocznik Wagonika?
PS. są zbieżności z Galantem, ale muszę mieć te dane, żeby określić z którym
skull - 28-10-2008, 15:21
strona lewa(od kierowcy) napęd 2WD i rocznik produkcji to 98.11
Bartek - 28-10-2008, 16:05
To kanał...... zostaje jeszcze space runner.....
Spróbuj:tu , tu , lub tu
[ Dodano: 28-10-2008, 16:06 ]
PS oczywiście chodzi o manual, bo do automatu pasuje przegub od Galanta EA5 z lat 97-98
skull - 28-10-2008, 16:24
dzięki Bartek wstępnie rozmawiałem z japanexim najtaniej ma 400zł za kompletną półoś twierdzi że w bardzo dobrym stanie,pozostali sprzedawcy krzyczą 500-650 za ten sam komplet.
Bartek - 28-10-2008, 16:39
Masz manuala? - Rozpędziłem się z japaneximem - oni rozebrali automat - to zupełnie inne półosie....
skull - 29-10-2008, 10:29
to dlatego nie odpisują na e-mail bo napisałem że do manuala dzisiaj dodzwoniłem się do Japanese może coś pomoże :)Zamówiłem półoś od tego sprzedawcy:
http://moto.allegro.pl/it...agon_polos.html
Bartek - 30-10-2008, 10:20
NA OBRAZKU SĄ PÓŁOSIE Z AUTOMATU!!!!!
skull - 30-10-2008, 13:43
kurcze to teraz mam zagadkę nie wiem czy wyślą inne od manuala czy te co na zdjęciu jak to sprawdzic jak przyjdzie przesyłka żeby nie odebrac tego co nie trzeba
Bartek - 30-10-2008, 16:21
długa półoś jest "łamana", czyli ma kawał prostego wałka, podporę (przykręcaną do bloku silnika) i dopiero przegub..... (tak twierdzi Japaneze , bo ja mam automat w którym są takie jak na obrazku )
skull - 05-11-2008, 12:00
półośkę dziś zmieniłem i pasuje elegancko dokładnie ta co na zdjęciu z licytacji w mojej przegub wewnętrzny suchy był jak pieprz choć osłona była cała najważniejsze jest to że drgania przy prędkości 100-120 ustały tylko jedno 'ale" byłem pewien,że po zmianie przegubu wew. zniknie tyrkotanie na jedynce przy ruszaniu,niestety dźwięk pozostał
pabi - 08-02-2009, 12:32
czesc mozliwe ze poszedl synchronizator jak jedziesz i rozpedzony dajesz na luz to slychac tyrkotanie jak tak to synchronizator a zeby wykluczyc przeguby wes skrenc na maksa raz w jedna strone kulko zrub raz w drugom i czy nie klekota jak tak to juz wiesz lub wywaz kola albo wymien lozyska seba
skull - 12-03-2009, 11:09
pabi napisał/a: | czesc mozliwe ze poszedl synchronizator jak jedziesz i rozpedzony dajesz na luz to slychac tyrkotanie jak tak to synchronizator a zeby wykluczyc przeguby wes skrenc na maksa raz w jedna strone kulko zrub raz w drugom i czy nie klekota jak tak to juz wiesz lub wywaz kola albo wymien lozyska seba |
no właśnie żadna z tych opisanych przypadłości nie sprawdza się.W moim przypadku ten dziwny dźwięk słyszę przy mniejszych prędkościach bieg 1-2-3 i tylko wtedy jak dodaję gazu nawet delikatnie jadąc po mieście.Po zdjęciu nogi z pedału gazu znika dźwięk tykania,i czy będę toczył się na luzie lub na biegu nic nie słychać Znajomy sprzedający części powiedział,że miał podobnie i kończyło się sprzęgło
|
|
|