To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Dziurawa miska olejowa

gulgulq - 25-05-2006, 19:12
Temat postu: Dziurawa miska olejowa
Tak jak w temacie - jak i czym naprawić/zaklajstrować. Wyciek nie jest duży, tak delikatnie się tylko poci. Z tego co zauwazyłem to była już wcześniej przez kogoś klajstrowana.

Jak narazie do głowy przychodzi mi tylko Poxipol.

Hubeeert - 25-05-2006, 19:14

Spawarką tylko najpierw bardzo dokładnie odtłuścić.
Rafal_Szczecin - 25-05-2006, 19:26

a jak nie to wymienic.
gulgulq - 25-05-2006, 19:31

...raczej nie chciałbym demontować bo cięzko u mnie z czasem a furka musi jezdzić..
Rafal_Szczecin - 25-05-2006, 19:32

no to zrobic jak polecal Hubciu :mrgreen:
ale pamietaj

RAZ A PORZĄDNIE :!:

gulgulq - 25-05-2006, 19:37

..a się nic nie zapali i nie wybuchnie??? bo mam mieszczane uczucia???
Hubeeert - 25-05-2006, 19:37

Zdemontować musisz do spawania :roll: a Poxipol na tłuste tez nie weźmie.
Uwaga - jak wyobrażasz sobie odtłuszczenie gdy tam w środku dalej będzie olej :?: :roll:

Matejko - 25-05-2006, 19:39

Hubeeert napisał/a:
Zdemontować musisz do spawania :roll: a Poxipol na tłuste tez nie weźmie.
Uwaga - jak wyobrażasz sobie odtłuszczenie gdy tam w środku dalej będzie olej :?: :roll:


polak potrafi, wujek pracujacy w samochodowce opowiadal jakie tumany tam chodza do szkoly - chcieli spawac bak - z paliwem w srodku :lol:

gulgulq - 25-05-2006, 19:42

...hmmm....a pisałem ze nie chce demontować bo niemam kiedy...ostatnio tylko koszyce tam i z powrotem...
Rafal_Szczecin - 25-05-2006, 19:43

czyli lepiej jest zdjac i dac nowa (uzywana nie uszkodzona) zajmie napewno mniej czasu, troszke wiecej pieniedzy .
aha i olej tez musisz wtedy nowy zalac :mrgreen:

Anonymous - 25-05-2006, 19:57

łatanie nic nie daje - po pewnym czasie spod łat wyciska olej i tak.
Krzyzak - 26-05-2006, 08:27

posłuchaj większości - wymień na używaną miskę
tymczasowo - widziałem na Allegro jakieś pasty 2 składnikowe (z utwardzaczem) - do bloków, misek olejowych itp. - możesz wypróbować

Student - 26-05-2006, 10:08

Tak jak wyżej może być spawanie ale nie polecam spawarki tylko gazowe lub migomat, ojczulek spawał znajomemu michę od BMW i wyszło ekstra po oszlifowaniu i pomalowaniu zero śladów spawu.
Leppe - 26-05-2006, 10:20

Tak jak pisze Kszyżak są takowe preparaty do łatania dziur potrafią nawat uzupełnić łopatkę wirnika (metalowego) wentylatora który ma 3000 obrotów/ minutę i trzyma (sam tak robiłem) nazywa się to Technical oto kilka stronek gdzie możesz poszukać:
http://www.kleje.bazarek....kid,17303/ap,0/
http://www.alumipro.prv.pl/
Jeśli chodzi o spawanie to nie polecam zawsze po jakimś czasie wyjdzie rdza i trzeba będzie robić od nowa w takim przypadku lepiej wymienić na nową bądź używaną.
Narqa

Anonymous - 26-05-2006, 10:26

ja takim magicznym preparatem kleiłem głowicę w fordzie 1.8 TD. 3 tygodnie i trzyma.
tylko cena.. (coś koło 150 zł za tubkę która wystarczy może na 3x)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group