To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - Mitsubishi Colt CAO 1.6 GLXi

Anonymous - 27-05-2006, 11:11
Temat postu: Mitsubishi Colt CAO 1.6 GLXi
Witam interesują mnie dane techniczne tego Auta.
Osiągi + wymiary i masa.

Rafal_Szczecin - 27-05-2006, 11:20

osiagi :
bardzo dobre :) wycina wiekszosc miejskich aut.
od 0 do 100 km/h w ok 8 sekund
masa ok 800 czy 900 kg
wymiarow nie znam :mrgreen:

Anonymous - 27-05-2006, 11:28

aha ale czy dysponuje ktoś danymi katalogowymi ?
Często takie czasy do setki okolo bywają mylne ( bez urazy )
No i waga.

Anonymous - 27-05-2006, 11:39

Porsze :arrow:

Anonymous - 27-05-2006, 11:46

Dzięki za odpowiedz.
Szczerze powiem że troszkę się zawiodłem 113 koni w tak małej masie powinno mieć
(chyba) lepsze osiągi.
Napotkałem również na wersje 85KW - 115 koni czym różni się od wyżej wymienionej?
Pozdrawiam.

ROMEL - 27-05-2006, 11:53

Nie ma wersji 115KM... komus sie rypnęło....

Co do osiągów... dziwne wnioski wysnuwasz... jak dla Ciebie 113koni w tej masie w stosunku do osiągów to LIPA... ot ja już nie wiem... kup sobie może jakiegos "NIEMCA" wtedy zobaczysz jak to jest... masa, moc, osiągi, SPALANIE benzynki...

Jak dla mnie silnik 1.6 w coltach i lancernikach 113KM na jednym wałku, to silniczek którego może pozazdrościc wiele innym marek aut... wykluczając HONDĘ...

Może to być trochę stronnicze ale w mojej ocenie to jest tak...

na 1 miejscu ustawiłbym silniki z serii DOHC 1,6 - 1,8 - 2,0
na 2 miejscu podobnie tylko na jednym wałku
później reszta... biorę pod uwage... polskie paliwo i warunki eksploatacji - oraz koszty eksploatacji/....


Pozdrawiam

Rafal_Szczecin - 27-05-2006, 12:05

heh mam podobne zdanie do Romela.
silnik 1,6 przy masie jaka ma Colt robi z niego małego diabełka, wycina wiekszosc golfow II, III ,czy tez IV
nie mowiac o Calibrach czy tez jakis BMW.

moj lancernik wycinał większość zwyklych aut (ludzie mieli zdziwione miny ze to niby takie zwykle kombi a jak grzeje), ale zdarzalo sie wyciac tez troche nowsze nigdy nie zapomne miny lysego kolesia ktory chcial poszpanowac przed jego szmula jaki to on jest dobry w jego fiescie diselku :mrgreen: , no i byla tez jedna porazka :P ) .

jezeli sie zawiodles to proponuje colta 1,8 140 kucy. ale znalezienie nie zarznietego auta w polsce graniczy z cudem .

Anonymous - 27-05-2006, 12:13

ja tam na mojego nie narzekam :D osiagi mial zadowalajace(teraz juz nie wystarczaja szukam cos szybszego) ale autka 8sekundowe dostawaly w dupke. Wiekszosc aut poruszajacych sie po polskich drogach jest wolniejsza;)
Anonymous - 27-05-2006, 12:17

heh źle się zrozumieliśmy :) Juz napisałem na priv do kolegi ROMELa aby nie zaśmiecać forum...
Jesli chodzi o moc którą dysponuje Colcik przy pojemności 1.6 to jest dobra
ale spodziewałem się troszeczke mniejszych czasów do 100 niz te (prawie) 10 sek.
W końcu autko waży na tyle niewiele ze powinno być zrywniejsze - tu np porównanie
do Renault Thalia które przy silniczku 1.4 98 koni do setki rozpędza się w nieco ponad
10 sek (10,5) a to troszeczke daje do myślenia nieprawdaż? :)

oczywiście czasy do 100 nie są najważniejsze - jak jest z komfortem jazdy oraz z twardością zawieszenia?
Jaka jest optymalna prędkość podróżna tego auta?
No i oczywiście jak z eksploatacją ? Słyszałem ze Colty słyną z niezawodności... czy to prawda?
A jak się mają ceny częsci?

Anonymous - 27-05-2006, 12:27

Powiem tak postaw renault thalie i colta , renowka dostanie w dupe z kilka dlugosci i colt zniknie jej z horyzontu niedlugo, to jest znecanie sie nad slabszym. Te 9,8 do setki to w rzeczywistosci przy zdrowym egzemplazu jest ok 8 sek do 100.


zawieszenie, troche twardsze niz normalne auta, dla mnie na plus, w zakretach fajnie sie prowadzi. trasa wylotowa z olsztyna na ostroleke - jeszcze nie spotkalem auta ktore potrafilo sie za mna utrzymac w zakretach(no oczywiscie nie jechalo za mna zadne sti ani evo).

Predkosci? no coz obwodnica trojmiasta predkosc przez cala obwodowke ponad 200km/h i sie silniczek nawet nie zagrzal, paliwa ubylo ale na czyms musi jechac;]

na trasie chyba optymalnie 120km/h i samochod za duzo nie spali.. Ladnie sie kreci i az sie chce go ciagnac pod czerwone pole. Da sie wyprzedzac auta na 5:) no ale co to za przyjemnosc?:D

jak dobrze eksploatowany i wymieniane wszystko na czas to nic sie nie ebdzie psuc.

Anonymous - 27-05-2006, 12:29

Jackie zdaje się kiedyś o tym pisał. Czasy przyspieszeń w autach japońskich (wyprodukowanych w Japonii) podawane są dla obciążonego auta.
Rafal_Szczecin - 27-05-2006, 13:08

yiabol napisał/a:
heh źle się zrozumieliśmy Juz napisałem na priv do kolegi ROMELa aby nie zaśmiecać forum...


przepraszam ze to napisze, ale jezeli tak piszesz bedac nowym to nie wroce Ci tu swietlanej przyszlosci .
a jezeli mowa o zasmiecaniu forum to to o co pytasz omawiane bylo juz kilka razy .
jezeli mowisz ze thalia taka szybka to kup sobie thalie a potem narzekaj ze Ci elektryka plonie, ze auto nie chce odpadal , albo ze serwis jest drogi .

ROMEL - 27-05-2006, 13:34

Rafał... spokojnie...

Ja równiez nie rozumię Kolegi toku myślowego ale... nie wolno wróżyć itd... ta nie ładnie :wink:

Ale tak czy inaczej... porównywanie Miśka z Renówka to juz lekka przesada... to że Żabojady są mocni w ilości wypuszczanych przez siebie różnych modeli to fakt.... ale nic poza tym.... Sam byłem świadkiem jak na A4 - odcinek Wrocław-Strzelin koles stał dziesieć metrów od auta i płakał jak dziecko patrząć na auto - Renault Clio - które było całe w płomieniach... powtarzam CAŁE... do dzisiaj jest wyjarany asfalt w tym miejscu... a autko miało dwa miesiace od zakupu...

Proponuję coś z silnikiem odrzutowym poszukać... będzie Git do setki...

Teraz całkiem poważnie... Czym do tej pory kolega jeździł?? na jakiej podstawie określasz że MASA + MOC (osbijając na spalaniu) daje słaby wynik...przy silniku 1,6... dziiiiwne....

No nic... Pozdrawiam raz jeszcze = i polecam troszkę literatury motoryzacyjnej... lub tez testów w rzeczywistości....

Anonymous - 27-05-2006, 13:42

Rafi - nie unoś się. Kolega jest nowy, a forum się rozrosło - trudno doszukać się wszystkiego i wszystko przeczytać w kilka godzin.
yiabol, jeśli poszukujesz auta szybkiego, które mogłoby konkurować z Coltem CA0, to na pewno nie będzie to Thalia 1,4. Thalię 1,4 to można Coltem 1,3 objechać. Thalia to dupowóz i jakoś nawet nie mogę sobie uzmysłowić, jak czymś takim można szybko (a bezpiecznie) jeździć (kanapowate zawieszenie, długi tył). Dobre, sztywne zawieszenie Colta i znakomite prowadzenie nie dadzą szans Thalii, podobnie jak wysoko kręcący silnik. Co innego Clio 1,6 - 110 koni czyni z tego auta diabła :twisted: i objechanie Peugota 2,0 czy Vectry 2,0 też nie jest trudnym wyzwaniem. Sprawdzone 8)

Cezar - 27-05-2006, 13:51

yiabol napisał/a:
Juz napisałem na priv do kolegi ROMELa aby nie zaśmiecać forum...

Mi sie wydaje ze yiabolowi chodzilo o to ze on sam napisal cos (jakies wyjasnienie czy cos tam podobnego) do Romela, i ze nie bedzie tego pisal w temacie aby nie robic OT

Romel musi to potwierdzic lub zaprzeczyc :wink:

Taki moj wywod tego zamieszania :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group