Outlander II GEN Techniczne - Outlander II USA - porady
rogero - 15-11-2008, 14:15 Temat postu: Outlander II USA - porady Witam nowe Koleżanki i Nowych Kolegów a być może nowych Braci i Siostry ))
Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Outka II. Marzyłem o tym aucie od dawna i wkońcu jest!!!
Niestety - chyba najuboższa wersja jaka ujrzała światło dzienne! - chociaż w sumie należy zdać sobie sprawę z tego, że moje możliwości finansowe są do jego wyposażenia wprost proporcjonalne..
Kupiony bardzo okazyjnie (rodzina pomogła) - wszystkie koszty nie przekroczyły kwoty 50tyś zł brutto.
Kilka informacji:
Rocznik 2007
Kolor: biały
Przebieg 19tyś mil
Silnik 3.0 V6
Skrzynia: Automat
Napę: FWD
Nie bity - nawet nie draśnięty.
No a teraz wracam do tematu
Proszę bardziej doświadczonych użytkowników o udzielenie mi kilku porad:
Chciałbym założyć halogeny, ale nie mam w środku przełącznika. Może ktoś z Was zakładał? Acha - znalazłem na allegro po 85zł brutto sztuka - warto?
Za moment będę musiał zrobić przegląd - podpowiedzcie gdzie serwisować (Warszawa) i na co uważać.
Jeżeli macie jeszcze jakieś inne uwagi to śmiało
Trzymajcie się ciepło.
Pozdrawiam
Tomek
Hiszpan - 15-11-2008, 19:12
Witaj na forum
Jak już pewno zdążyłeś zauważyć, jest parę tematów dotyczących Outków zza oceanu. Zarówno I jak i II.
W temacie halogenów poczytaj ten temat
Dotyczy on co prawda Outlandera I, ale może coś Ci się z niego przyda.
Co do serwisowania, to pewno koledzy ze stolicy zaraz Ci dadzą jakieś namiary
Jeszcze raz witamy w rodzinie
rogero - 15-11-2008, 21:51
Cześć
Hehe - gorąca głowa
Najpierw napisałem, a potem poczytałem.
Znalazłem też już post z serwisami
Dzięki za miłe przywitanie
Acha - jak ktoś miałby pytania odnośnie tej wersji Outka to chętnie się podzielę.
Hiszpan - 15-11-2008, 22:31
Cytat: | Hehe - gorąca głowa
Najpierw napisałem, a potem poczytałem.
Znalazłem też już post z serwisami | Nic się nie dzieje
Jesteśmy tu razem po to, by sobie wzajemnie pomagać
W końcu "trzy diamenty" do czegoś zobowiązują
Anonymous - 17-11-2008, 16:50
cześc rogero,
ja zakupiłem do swojego cos takiego:
http://cgi.ebay.com/ebaym...A1%7C240%3A1318
zero problemu z montażem, aczkolwiek troche rozbierania, mają w zestawie 6 kolorowych hello ringów - taki tani tunning wizualny ale wygląda super , świecą rewelacja
co do serwisów do niegeneralizując to...lipa - unikają amerykańców, ja koduje kluczyk już od 4 miesięcy - na Śląsku nie potrafią - żenada!!!!
Napisałem do MMC i otrzymałem odpowiedz po 40 dniach.....katastrofa,mogę przesłac na priv
maszrację Hiszpan - trzy diamenty do czegoś zobowiązują....ale nie wszyscy to rozumieją
polecam
rogero - 17-11-2008, 17:16
Witaj kyru.
Ehhh pospieszyłem się i zakupiłem jakieś tam Valeo - co prawda okazyjnie bo 60zł sztuka.
Jak się nie sprawdzą najwyżej wystawię na aukcję
Tylne też zakładałeś?
W tych co pokazałeś na Ebay w zestawie są te wszystkie kabelki? Acha - jak poradziłeś sobie z włącznikiem? U mnie w standardzie nie ma
Co do serwisu to będę w piątek w Toruniu to chyba do nich zachaczę - oczywiście potem wystawię im ocenę
"ja koduje kluczyk już od 4 miesięcy" - można wiedzieć po co?
Jak być miał jeszcze jakieś sugestie to bardzo proszę
Niekoniecznie na priv, bo autek zza oceanu ciągle przybywa, więc może ktoś jeszcze "pożywi się" na tym temacie
Trzymaj się!
Anonymous - 17-11-2008, 17:22
rogero napisał/a: | Witaj kyru.
Tylne też zakładałeś?
Tak w tylnym lewym obrysie - 100% moje dzieło
W tych co pokazałeś na Ebay w zestawie są te wszystkie kabelki? Acha - jak poradziłeś sobie z włącznikiem? U mnie w standardzie nie ma
U mnie był w komplecie i mam przyklejony pod kierownicą
"ja koduje kluczyk już od 4 miesięcy" - można wiedzieć po co?
bo zakupiłem z jednym kluczem, sprowadziłem sobie rownież orginalny klucz Outlandera, który został pro docięty a teraz lipa w serwisach....chyba kupię MIT III i sam będą kodował
Trzymaj się! |
rogero - 17-11-2008, 17:48
No to zarzuć jakieś foty tego tylnego
Anonymous - 17-11-2008, 18:06
Rozbierac nie będę do fot, pokaże Ci w Nowym MIeście
W tylnym obrysie jest sporo miejsca, aby zmieści zarówkę przeciwmgielną, trzeba sie trochę nadłubac, bo trzeba zrobic nowy otwór ( nawiercic wiertaką, potem dopasowac wszystko pilnikiem - trochę czasu to zabiera, bo trzeba wszystko delikatnie aby nic nie pękło) a potem kabel i nowy włacznik w miejsce którąś z 3 zaślepek jakie masz w swoim autku i tyle, jest mgła jest ok...a tak naprawdę masz spokój policją
|
|
|