[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] zawor 1.6 16v 93r
marcinG - 25-11-2008, 00:34 Temat postu: [CA4A 1.6] zawor 1.6 16v 93r na wolnych obrotach silnik pracuje cicho a jak mu wkrece na 3000-4000 to zaczyna klepac chyba zawór a moze cos innego jak myslicie
Hugo - 25-11-2008, 16:34
Regulacja zaworów zrobiona?
marcinG - 25-11-2008, 17:02
Hugo napisał/a: | Regulacja zaworów zrobiona? | bylem dzis u mechanika mowi ze to panewki
Anonymous - 25-11-2008, 17:25
Na wolnych obrotach panewkę też będzie słychać.
marcinG - 25-11-2008, 18:39
gregorbu napisał/a: | Na wolnych obrotach panewkę też będzie słychać. | na wolnych jest ok nic nie slychac tylka jak dodam gazu to hrobocze mowi ze panewka albo co s tam korbowego juz niepamiętam
Jogurt - 26-11-2008, 19:37
jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim
marcinG - 27-11-2008, 09:15
Jogurt napisał/a: | jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim | fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont
Anonymous - 27-11-2008, 10:54
marcinG napisał/a: | Jogurt napisał/a: | jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim | fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont | No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika.
marcinG - 27-11-2008, 13:55
gregorbu napisał/a: | marcinG napisał/a: | Jogurt napisał/a: | jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim | fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont | No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika. | masz racje ale ogolnie ten silnik to padaka nie rowno chodzi ma najaechane 280 tys wiec wiez dzis panewka ajutro???
Anonymous - 27-11-2008, 14:57
marcinG napisał/a: | gregorbu napisał/a: | marcinG napisał/a: | Jogurt napisał/a: | jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim | fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont | No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika. | masz racje ale ogolnie ten silnik to padaka nie rowno chodzi ma najaechane 280 tys wiec wiez dzis panewka ajutro??? |
Czy ja wiem czy padaka. 280k km dla tych silników to jest bułka z masłem, a z nierówną pracą można się uporać niekiedy całkiem niskim kosztem, tak więc przemyślałbym pare razy decyzję wymiany motoru na inny w możliwie gorszym stanie
edit;
@Jogurt;
the wise man has spoken !
marcinG - 28-11-2008, 09:11
poweiem wam ze jak z rana go odpalam to nic nie rzezi dopiero jak sie rozgrzeje to daje czadu oczywiscie jak go wkrecam na obroty
Jogurt - 28-11-2008, 14:03
mój ma 272 500km i czuje sie świetnie. wszystko wymieniam na czas, robie regulacje zaworów itp. zamiast narzekać weź najpierw ogarnij temat z kimś kto się zna na 4g92 albo ma jakieś pojęcie o mechanice. zobacz te zawory bo to nie jest filozofia, poustawiaj wszystko jak ma być i wtedy zobaczysz czy ten silnik jest padaką czy przejeździ Twoją kadencję na tym aucie
|
|
|