[XX-92]Colt C50 i starsze - [C50]check engine na stałe, silnik gasnie.
Anonymous - 31-05-2006, 16:36 Temat postu: [C50]check engine na stałe, silnik gasnie. Mam Colta 1.5 12v. + gaz . Pekl pasek rozrzadu, wymieniono zawory wydechowe, uszczelki paski itp. Po naprawie silnik dzialal bez problemow gotowy do jazdy,
Zgasl na biegu jalowym.
Nie mozna go uruchomic i jak wspomnialem w temacie swieci sie check engine.
W momencie uruchamiania (przekrecony kluczyk w stacyjce w pozycji rozrusznika) odpala i gasnie.
Silnik wkreca sie na obroty ale razem z rozrusznikiem.
Rozlaczalem akumulator na 30 min. nie pomoglo.check nie gasnie
Sprawdzilem bezpieczniki.
wyglada to tak jakby nie bylo zasilania na zaplonie w normalnym polozeniu kluczyka.
Hubeeert - 31-05-2006, 16:41
Myslę że tu masz odpowiedź -> http://www.mitsubishi-gra...=kondensator%2A
Krzyzak - 31-05-2006, 17:00
moja strona WWW - silnik 4G15 się reguluje tak samo jak 4G37; do tego pasuje też opis wymiany kondensatorów (też na mojej WWW) jak i opis jak sprawdzić i interpretować błędy
Anonymous - 31-05-2006, 17:14
Dziekuje za podpowiedzi.
Jestem elektronikiem to z kondziolkami dam sobie rade.
Problem w tym ze nie wiem gdzie znajduje sie komp.
colt 91 c52.
Hubeeert - 31-05-2006, 17:20
Po prawej stronie kabiny przy stopach pasażera na ścianie przy zawiasach drzwi pod tapicerką.
A Twój samochód to C52A
Anonymous - 31-05-2006, 17:38
Tak c52a.
Znalazlem Wielkie dzieki za profesjonalna pomoc diagnostyczna.
Koledzy dziekuje bardzo.
Napisze co bedzie sie dzialo po wymianie.
[ Dodano: 31-05-2006, 18:41 ]
A tak przy okazji chce kupic carisme z 96-98 1800 cm3.
Moze ktos chce odstapic.
ofery prosze kierowac na virus_ebola@o2.pl z okolic Legnicy
Hubeeert - 31-05-2006, 17:43
| ebola napisał/a: | | Znalazlem Wielkie dzieki za profesjonalna pomoc diagnostyczna |
Nie ma za co - to bardzo częsty problem.
| ebola napisał/a: | Dodano: 31-05-2006, 18:41 ]
A tak przy okazji chce kupic carisme z 96-98 1800 cm3.
Moze ktos chce odstapic.
ofery prosze kierowac na virus_ebola@o2.pl z okolic Legnicy
|
zamieść ogłoszenie w Kupię/Sprzedam
Anonymous - 01-06-2006, 19:43
tak na marginesie-mamy oficjalne potwierdzenie że ROZRZĄD W 4515 12V JEST KOLIZYJNY!!
Anonymous - 01-06-2006, 20:15
kondensatory wymienione...
Przegrzany rezystor R101 -okolo 16ohm
Uszkodzona dioda D2 - symbol 82T (smd powierzchniowa)
Brak widocznych oznak poprawy.
na zlaczu diagnostycznym sygnal ciagly....
pozdrawiam
Hubeeert - 01-06-2006, 22:00
Sugeruję kontakt z Bartkiem. Ma stanowisko naprawcze (własnej produkcji) do ECU i pomaga w razie potrzeby.
Krzyzak - 02-06-2006, 06:57
| ebola napisał/a: | | na zlaczu diagnostycznym sygnal ciagly....pozdrawiam |
do sprawdzenia wszystkie scieżki przy kondensatorach - czy jest przejście z jednej strony płytki na drugą, czy jest przejście do najbliższych punktów lutowniczych przy kondziorach itd. - na wszelkie możliwe sposoby
druga sprawa - zenerka D2 na jaką została wymieniona? (norma to 8.2V)
Anonymous - 02-06-2006, 07:22
dzieki.
juz widze ze bedzie mi potrzebny schemacik. pocieszajace.
przejscia sa.plyta nie jest wyzarta przez elektrolit
Krzyzak - 02-06-2006, 07:27
ostatnio Bartek pokazał mi, co się dzieje jak płytka nie jest wyżarta - idealnie wyglądająca płytka, ze świeżo zmienionymi kondziorami miała na ścieżce drukowanej (między stabilizatorem 5V) kilkanaście omów oporu
Anonymous - 02-06-2006, 07:33
rozlany byl tylko C105 ,plytka oczyszczona.
wymienie diode zenera 8,2V
i zobaczymy
jesli masz jakies podpowiedzi to bardzo prosze.
net mam w domu a samochod 15km stad. troche klopotliwe.
[ Dodano: 02-06-2006, 08:38 ]
moj nr 500 143 784
Krzyzak - 02-06-2006, 08:08
w ECU naprawianym przez Bartka żaden kondzior nie był rozlany, ścieżki - jak pisałem - idealne, ale tylko z wyglądu
dopóki procesor nie jest padnięty, to walcz o to ECU
|
|
|