[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] silniczek krokowy w CAO 1.8 GTi
kartomaniak gti - 15-12-2008, 20:23 Temat postu: [CA5A 1.8] silniczek krokowy w CAO 1.8 GTi Od tygodnia walcze z tym ustrojstwem pisałęm już we wcześniejszym temacie jakie były
skutki po wykręceniu krokowca w Moim GTi. Jak sie okazało silczniczek nadaje sie na
śmietnik. Szukam więc nowego....niestety od modelu 1.3 nie pasuje a dziś próbowałem założyc od carismy 1,8 ale bezskutecznie(wygląda prawie identycznie a jednak nie pasi)
może wiecie czy podpasuje krokowiec z innego auta?
Anonymous - 15-12-2008, 20:33
Od 1.3 napewno nie pasuje?Nie wiem czy wtyczka o ktorej mowiliśmy nie pomyliła mi sie z wtyczka od przepustnicy.Jutro porobie zdjecia to zobaczysz jak wyglada w 1.3
kartomaniak gti - 15-12-2008, 21:19
adamovicius napisał/a: | Od 1.3 napewno nie pasuje?Nie wiem czy wtyczka o ktorej mowiliśmy nie pomyliła mi sie z wtyczka od przepustnicy.Jutro porobie zdjecia to zobaczysz jak wyglada w 1.3 |
ok bede wdzięczny
Hugo - 15-12-2008, 23:27
adamovicius napisał/a: | wtyczka od przepustnicy | A to co?
londolut - 16-12-2008, 00:54
Hugo napisał/a: | adamovicius napisał/a: | wtyczka od przepustnicy | A to co? | Pewnie wtyk do silniczka
Bartek - 16-12-2008, 08:00
Pisałem wielokrotnie:
Zamienne są silniczki w:
Galant E3x 2.0 DOHC 88-92
Galant E55 2.0 v6 DOHC
Galant EA5 97-02
Eclipse - wszystkie 4g63 89-99
Colt/Lancer C5/C6 1.6 DOHC i 1.8 DOHC
Colt/Lancer CA5/CB5
Sigma - wszystkie modele
3000 gt - wszystkie modele
Anonymous - 16-12-2008, 12:03
Nie udawajcie ze nie wiecie o co chodzi Jest jeszcze wtyczka od czujnika położenia przepustnicy.
Z tego co napisał Bartek wynika że od 1.3 nie pasuje więc nie mam co sprawdzać.
Hugo - 16-12-2008, 16:12
adamovicius napisał/a: | Nie wiem czy wtyczka o ktorej mowiliśmy nie pomyliła mi sie z wtyczka od przepustnicy | Chodziło mi o to niejasne zdanie, bo generalnie to do przepustnicy dochodzą 2 wtyczki (do TPS-a i do silniczka liniowego/krokowego). Zresztą nieważne.
kartomaniak gti - 17-12-2008, 16:20
dostałem fotke od gościa z alle...to krokowiec od gala 2,5 V6
i wcale nie wygląda jak ten mój z GTi
Bartek - 17-12-2008, 17:18
ważny jest wygląd, czy ma pasować?
W CA5A Harpagana jeździ silniczek z 2.5 V6, którego kupiłem do Wagona. Potem kupiłem silniczek od Galanta DOHC i włożyłem do Spejsa, jak ten już ożywał.....
[ Dodano: 17-12-2008, 17:19 ]
PS. mój silnik jest przedliftowy ('98), ale mam w garażu poliftowy, więc sprawdzę dokładnie wieczorem.....
kartomaniak gti - 17-12-2008, 21:05
no spoko...tylko ten na fotce zupełnie inaczej wygląda....jest na 2 śruby i nie wejdzie
Bartek - 17-12-2008, 21:41
A Twój na ile śrób jest przykręcony do przepustnicy?????
[ Dodano: 17-12-2008, 21:57 ]
PS. mam już 100 % pewności - "czarny" silniczek pasuje idealnie w miejsce starszego modelu. Ma minimalnie inny kształt stożka, ale na działanie nie ma to wpływu. Przed chwilą wsadziłem czarny silniczek (identyczny jak ten na fotce) do przedliftowego silnika - pasuje bolt-on, odpalił i dobrze pracuje.....
kartomaniak gti - 18-12-2008, 13:51
no mój jest na 3 śrubki... w dziale kupie są jego fotki a co do kształtu to silniczek od cari1,8GDI też jest prawie identyczny ale jednak nie wchodzi do przepustnicy
Bartek - 18-12-2008, 14:48
kartomaniak gti napisał/a: | no mój jest na 3 śrubki |
Krzyżakowe????? a nie jest nimi jest skręcony silniczek, a do przepustnicy są 2
kartomaniak gti - 18-12-2008, 14:52
no tak krzyżakowe....ale do mnie do przepustnicy wkręca sie silniczek trzema śrubkami
|
|
|