Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] ktoś stosował WYNN'S DIP 3 Direct Injection P
Anonymous - 15-01-2009, 11:18 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] ktoś stosował WYNN'S DIP 3 Direct Injection P ciekawe czy coś to daje i jakie mogą być negatywne skutki zastosowania
wklejam opis
Wynn's DIP3 jest aerozolem, stworzonym do czyszczenia wlotu powietrza silników benzynowych z wtryskiem bezpośrednim. Wynn's DIP3 jest zalecany do stosowania w każdym okresie pomiędzy przeglądami serwisowymi, aby utrzymywać w czystości przewód dolotowy powietrza, zawory wlotowe i zawór EGR silników benzynowych z wtryskiem bezpośrednim.
Właściwości:
• Silny preparat powoduje natychmiastowe, skuteczne czyszczenie układu wlotu powietrza oraz zaworów dolotowych;
• Silny strumień rozpylacza wspomagający zabieg czyszczenia;
• Rozpuszcza gumę, lakier i osady;
• Łatwy w użyciu, proces czyszczenia trwa 5 minut;
• Brak konieczności demontażu elementów;
• Przywraca lub utrzymuje charakterystyki pracy silnika;
• Eliminuje i zapobiega problemom z uruchomieniem silnika;
• Polepsza właściwości przyspieszania;
Sposób użycia:
1. Uruchomić silnik i poczekać, aż się rozgrzeje. Zdjąć filtr powietrza.
2. Ustawić pracę silnika na 2000 obr/min;
3. Przy ciepłym silniku wtrysnąć produkt do przewodu wlotowego powietrza. Wtryskiwać w odstępach;
4. Obroty spadną podczas rozpylania;
5. Po każdym rozpyleniu, aż silnik osiągnie ustawione poprzednio obroty;
6. Jeśli to konieczne podgazować, żeby silnik nie zgasł z powodu wzbogaconej mieszanki.
7. Kontynuować aż do zużycia 250 ml produktu;
8. Pozostawić pracujący silnik na biegu jałowym przez kilka minut;
9. Dodawać gazu od około 5 do 10-ciu razy podczas tego okresu. Nie przekraczać 3000 obr/min;
10. Zatrzymać silnik po tym jak pracował przynajmniej 1 minutę.. Zamontowć ponownie filtr powietrza. Stosować każdorazowo co 15 000 km
grabi_p - 30-01-2009, 21:36
Witam serdecznie.
Jestem właścicielem Mitsubishi Colt 1.3 1993 i postanowiłem wypróbować powyższy środek. Być może w jakimś stopniu czyści on układ dolotowy ale mierząc ciśnienie sprężania przed i po, stwierdziłem nieznaczny wzrost ciśnienia o 0,5 atm na każdy cylinder. To niezbyt zadowalający efekt. Spodziewałem się raczej czegoś więcej.
Mam nadzieje że nie będzie żadnych negatywnych skutków tej próby.
Pozdrawiam
|
|
|