To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - układ wydechowy

zielas87 - 16-01-2009, 11:07
Temat postu: układ wydechowy
Witam, czy ktoś moze wymieniał caly wydech w swoim colcie? bo chce w lutym przeprowadzenie takiej modyfikacji, tj: wymiana kolektora wydechowego robionego indywidualnie + kompletny układ na 2 rurach przelotowych 2,25 cala, czy moze ktos sie orientuje czy cos to daje w silniczku 1.3? oczywiscie to dobry poczatek, ale nie jest to mala sumka wiec chcialbym znac opinienastepne zmiany mysle ze beda dotyczyc układu dolotowego, jak wy do tego podchodzicie?

[ Dodano: 16-01-2009, 11:36 ]
poza tym wczytując sie w spalanie jakie poruszyliscie na forum, stwierdzam ze w moim Colcie jest zawyzone bo mam dziurke w katalizatorze, co udalo mi sie stwierdzic, i ktos madrze napisal ze dostaje sie tam powietrze, spalanie na chwile obecna jest przy 2500-3000obr takie samo jak przy3500-4500 wiec ma to spory wplyw na spalanie tj 10-11l stad tez moje pytanie o wymiane układu wydechowego bo ceny łatania i wymian beda zblizone,+ licze sie z tym ze 12 letnie auto moze nie miec 1 dziurki a wiecej, dlatego taki temat ruszylem, zwlaszcza ze odpowiedni rozmiar tj 2,25cala potrafi skutecznie zmniejszyc spalanie(nieznacznie, poza tym nie na tym mi do konca zalezy):) po 1 brak katalizatora po 2 lepszy przeplyw spalin

ictus - 16-01-2009, 16:40

zrobienie sensownego kolektora 4-2-1 - 1500zl
wydech z nierdzewki 1500-2000zl
przyrost mocy 3-5km czyli nieodczuwalny (o ile dobrze wyliczone srednice i dlugosci)
koszt colta 1.3 - 6tys
chyba nie musze konczyc

tomek24 - 17-01-2009, 19:00

2 rurki 2,25 cala do pojemności 1,3?
Poszukaj gotowego kolektora 4-2-1 bo robienie indywidualnego kolektora przy zmianie dolotu i wydechu to raczej bez sensu. Jak już to zrób przelot 2' z jedną rurą i ew przelotowym tłumikiem a na koncu jakis WM sport..

Anonymous - 18-01-2009, 12:19

zielas87 napisał/a:
po 1 brak katalizatora po 2 lepszy przeplyw spalin


masz 2 sondy lambda więc, taka modyfikacja wydechu napewno nie przyniesie spodziewanych skutków w spadku spalania, kolektor można spawać ale nie licz że ktoś da Ci gwarancję na spawane żeliwo.

jeżeli to nie obniży spalania zainteresuj się sondą lamda, przewodami WN, świecami, filtrami(powietrza, paliwa), olejem, i aparatem zapłonowym a dokładnie jego cewką, modułem, i ustawieniem kątu wyprzedzenia zapłonu.

jak chcesz żeby ładnie mruczał to kup najkrótszy tłumik końcowy firmy WM (bo tylko taki mieści się do colta) i zamontuj u siebie.

zielas87 - 19-01-2009, 13:17

no i pieknie, bardzo dziekuje za konkretne wiadomości:) a jaka jest opcja zwiekszenia w tym autku mocy do 100KM?oczywiscie bez zakupu 1.6:D moze jakies tam wiesci macie, a koszty z rozsadkiem, aczkolwiek colt to jest tak wypasione autko ze trzeba je robic pod siebie i trzymac do smierci, wiec zalowal nie bede jak to osiagnie cene prawie 2 colta:) pozdrawiam serdecznie
Anonymous - 19-01-2009, 14:36

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=82

zapraszam do lektury.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group