To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] cari GDI nieodpala

kenty74 - 17-01-2009, 20:20
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] cari GDI nieodpala
Przy oddawniu cari do "fachowców" ściągnęłem całe paliwo(no praie całe) z obawy przed jego "wyparowaniem" w warsztacie.No i zaczęły się problemy z uruchomieniem silnika.Nalałem paliwa i nie chce odpalić.Raz mi się udało.Chodziła na wolnych obrotach przez 0 minut ale jak ruszyłem to po 500 metrach zgasła i klops.Nie mogę jej uruchomić.
Doradźcie w czym jest problem.

Piwor - 17-01-2009, 20:30

Może zapowietrzyłeś układ?
rasiak1980 - 18-01-2009, 00:12

układ paliwowy w gdi sam się odpowietrza są tam dwie pompy jedna podająca paliwo do pompy wysokiego ciśnienia generalnie po wysuszeniu układu paliwowego wystarczy zalać paliwem i powinna odpalić za pierwszym góra drugim razem, pierwsze co to wykasuj błędy z komputera bo na pewno po wysuszeniu układu jeżeli dostał powietrza świeci ci się CE, zalej ze 20 litrów dobrej wachy, jeżeli zassało ci syfy z dna baku to możesz mieć przytkany któryś z filtrów paliwa.
Morfi - 18-01-2009, 07:00

Widze ufasz zakladowi, do którego oddajesz samochód.
Zabrudziłeś sobie caly układ paliwowy prawdopodobnie.
Takich rzeczy sie nie robi :(

kenty74 - 18-01-2009, 10:11

Do spuszczenia paliwa wszysko było OK.Czy mogę wykasować błędy sam i jak ewentualnie mam to zrobić.
jurekkraków - 18-01-2009, 17:05

kenty74 napisał/a:
Do spuszczenia paliwa wszysko było OK.Czy mogę wykasować błędy sam i jak ewentualnie mam to zrobić.


błędu kolego sam nie wykasujesz tylko aso.W tych silnikach kolego nigdy się nie wyjeżdża paliwa na zero gdyż smok w baku ciągnie praktycznie z samego dna i dlatego zaciągło ci muł z dna baku,a co za tym idzie zasyfiłeś cały układ paliwowy .Najgorsza w tym jest pompa wysokiego ciśnienia.Spróbuj jeszcze kupić specyfik stp do czyszczenia wtrysków benzyny i układu i zalej cała butelkę na 20 litrów dobrej benzyny.Myślę o 30 może 40 procentach sukcesu.opisz nz forum czy pomogło.

kenty74 - 19-01-2009, 13:32

Byłem dziś u elektryka-diagnoza-uszkodzenie czujnika ciśnienia paliwa-tylko gdzie się on znajduje.A może faktycznie zabrudziłem cały układ-wymieniałem niedawno filtr paliwa(ten pod bezpiecznikami)-może wystarczy wymienić filtr.
saphire - 19-01-2009, 14:00

Ściągnij z działu download Workshop Manual i poczytaj rozdział o układzie paliwowym - zapewne znajdziesz tam to czego szukasz.
kenty74 - 19-01-2009, 19:25

Chyle czoła panowie.
Wzięłem pod uwagę wszystkie sugestie , przeanalizowałem je.No i sprawdziłem układ paliwowy od pompki wysokiego ciśnienia do pompki niskiego ciśnienia-efekt-pompka niskiego ciśnienia prawie nie podaje paliwa.Jutro założę nową i zobaczymy co się będzie działo-na pewno pochwalę się wrażeniami.Ale z góry bardzo wielkie dzięki za podpowiedzi.

rasiak1980 - 19-01-2009, 22:15

no to prawdopodobnie masz filtr przytkany kilka razy widziałem jakie gluty na dnie baku potrafią siedzieć, smoła, rdza, opiłki, woda, to się tankuje na naszych stacjach, także lepiej się trzymać z daleka od minimalnego poziomu paliwa.
kenty74 - 22-01-2009, 13:29

Obiecałem , że podziele się informasją jeśli misia odpali.Dostałem pompkę niskiego ciśnienia , którą wymieniłem i NIC.Ręce mi opadły.Ale Polak zawsze idzie pod prąd jakby nie było.A teraz usiądźcie.Odłączyłem w skrzynca bezpieczników duży bezpiecznik z rysunkiem kluczyka i podłączyłem go ponownie .Zapipał alarm , przekręciłem rozrusznik i auto pali na dotyk.
Anonymous - 22-01-2009, 13:36

No to masz jedna nauke więcej. Juz dawno minęły czasy kradziezy paliwa i podmiany części. Teraz all jest dostepne i dlatego proceder ten umarł smiercia naturalna.
Pozdr.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group