Sigma/Diamante Ogólne - Witam jestem tutaj nowy
Anonymous - 18-01-2009, 21:49 Temat postu: Witam jestem tutaj nowy Witam wszystkich bardzo serdecznie, nawet nie wiecie jak bardzo się ciesze ze w końcu znalazłem forum o SIGMIE widzę tutaj bardzo dużo pomocnych dłoni w wielu sprawach i sam na pewno tez będę komuś mógł pomoc jestem mechanikiem samochodowym z zawodu wiec jeśli chodzi o sprawy mechaniczne służę radami i pomocą jedynie w czym nie pomogę to w elektryce i elektronice ni niestety nie wszystko człowiek potrafi i tutaj mam mały problem otóż założyłem xenony i zaczęły się dziać dziwne rzeczy w elektryce tzn. dokładnie jak zapalam światła mijania to przy okazji żarzą się halogeny od długich . co to może być??
lukasz12 - 18-01-2009, 23:11
Ogólnie to chyba jest coś pomotane w instalacji. Pomóc mozemy w taki sposób że podamy Ci schematy i zobaczysz jak są podłączone oryginalne lampy, bez przyjrzenia sie w jaki sposób te ksenony są zamontowane nie da sie na odległość dojść co nie jest podłączone tak jak trzeba. Na początek przejrzyj instrukcje MAGNA WORKSHOP i schematy elektryczne - są do sciągnięcia w przyklejonym wątku pt. Instrukcje i Serwisówki do Sigmy/Diamante
Anonymous - 19-01-2009, 06:31
ok wielkie dzięki dzisiaj sobie przysiądę do tego i dokładnie przestudiuje na pewno gdzieś jest mały błąd
wojtas - 19-01-2009, 07:00
Witam.
Wygląda jakby gdzieś nie było masy, miałem podobny problem w poprzednim autku.
Anonymous - 19-01-2009, 10:23
no niestety nie moge z rapida sciągnąć żadnych schematow dotyczących instalacjicały czas wyskakuje jakiś błąd moze dał bys rade wysłać mi na meila?? smegal@tlen.pl
Anonymous - 19-01-2009, 11:23
Witam!
Właśnie Ci przesyłam schematy powinny zaraz u Ciebie być, ale ta przypadłość to brak masy -sprawdź dobrze nawet jeśli wygląda że jest ok.
Bulwa - 19-01-2009, 13:38
Witam kolegę,akurat tak się składa że jestem elektrykiem samochodowm ,twój problem to na 99% brak masy,pozdrawiam
Anonymous - 19-01-2009, 15:48
dziękuje za pomoc!!!!!!!!