Archiwum - Proszę o ocenę tej Cari
Jajo - 21-01-2009, 11:53 Temat postu: Proszę o ocenę tej Cari Witam jestem tu nowy mój nisan niestety przegnił i spodobała mi sie Carisma
Czy ten jest wart uwagi ??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7507132
Chcę jutro jechać ją obadać.
Czym różni się silnik 125 konny od 122 koni ??
Pozdrawiam i z góry dzięki za opinie
Piwor - 21-01-2009, 12:06
122 KM ma 2 sondy lambda.
Jajo - 21-01-2009, 12:17
To dziwne, że pomiar w 2 miejscach a 3 km mniej
Co myśłicie o tym autku co go pokazałem powyżej.
Gość zgodził się na sprawdzenie auta na stacji diagnostycznej co dobrze rokuje
Pozdrawiam
Matejko - 21-01-2009, 12:34
co mozna sprawdzic na stacji diagnostycznej w aucie przed zakupem - praktycznie jak sami sie nie znamy to nic,
przy tym aucie na pewno cos sie dzialo z prawym przodem - bo jest zle spasowany, popros o wiecej zdjec i umiesc na forum
Jajo - 22-01-2009, 18:10
Jechałem dziś Carismą 1.8 GDI 125km i się rozczarowałem. Czy to auto tak słabo reaguje na wciśnięcie padała gazu? Wszystko było ok ale auto wydawało mi się strasznie ospałe.
Jakoś się zraziłem może to tylko ten model była jakiś zajechany.
Pytanie
Czy jak na mokrym asfalcie wciśniecie w tym aucie do końca pedał gazu to zacznie "piszczeć", "rolować"
Przy mocy 125 KM myślałem że tak ale dupa.
Jak jest u was ??
Pozdrawiam
sosik - 22-01-2009, 18:23
ta była zajechana:))
Robson86 - 22-01-2009, 18:47
Jajo napisał/a: | Czy jak na mokrym asfalcie wciśniecie w tym aucie do końca pedał gazu to zacznie "piszczeć", "rolować" |
kola zaczynaja bardzo buksowac, nawet na suchym asfalcie tak sie dzieje
Oczywiscie nie na wszystkich biegach ale na 1,2 tak (i nie mowie tu o momentach przy zmianie biegow )
Pamietaj tez ze charakterystyka silnika GDI jest inna niz np w przypadku silnikow Hondy. GDI jest dosyc elastycznym silnikiem od 3500obr/min(przy 3750 ma polozony max moment obr.) zaczyna sie ostro brac do pracy co powoduje ze subiektywne odczucia przy przyspieszeniu moga byc slabsze niz w przypadku aut ktore maja max moment obrotowy polozony kolo 4200-4500obr/min. W takich przypadkach silnik dopiero przy wejsciu w to pole (4500-6000)zaczyna ostro przyspieszac i to powoduje ze subiektywnie wydaje nam sie ze samochod lepiej przyspiesza
Co i tak nie zmienia faktu ze GDI jest bardzo dynamiczna jednostka napedowa i najlepiej sie czuje w zakresie od 4000obr/min
Pozdroo
Jajo - 22-01-2009, 20:53
Czyli ten musiał być coś nie tak acha jeszcze dwa razy mi zgasł na biegu jałowym (to chyba mogła być przepustnica albo silniczek krokowy??)
Nic w niedziele jadę zobaczyć następną będę miał porównanie
Dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam
Robson86 - 22-01-2009, 21:35
Jajo napisał/a: | Czyli ten musiał być coś nie tak acha jeszcze dwa razy mi zgasł na biegu jałowym |
uuu
Jajo napisał/a: | to chyba mogła być przepustnica albo silniczek krokowy |
dokladnie
Jajo napisał/a: | Nic w niedziele jadę zobaczyć następną będę miał porównanie |
daj znac jakie beda odczucia po drugiej
Pozdroo
Anonymous - 22-01-2009, 22:21
Jeżeli masz zamiar kupić carisme to musisz dokładnie ja przebadać, bo można kupić np taka jak testowales i wydasz kupę forsy za nim to będzie jeździć. Poczytaj na forum napewno znajdziesz dużo typowych usterek dla cari pomoże ci to w zakupie zdrowego auta
Powodzenia
MotyF - 23-01-2009, 17:54
Moja GDi jak dam za dużo gazu boksuje na mokrym, piszczy na suchym a na śniegu prawie w miejscu stoi ospała? Na 2 biegu 120
SHARK1979 - 23-01-2009, 20:36
MotyF napisał/a: | Na 2 biegu 120 |
To ja już nie napisze co robi na 3 biegu bo znowu warna dostane
Jajo - 23-01-2009, 23:48
Gościu od tej carismy mi dziś dzwonił i powiedział że była to przepustnica teraz auto nie gaśnie na biegu jałowym.
Czy zasyfiona przepustnica ma jakiś wpływ na osiągi auta ??
Nie wiem czy opłaca się tam jeszcze jechać
Carisma jest z roku 98 wyposażenie czy wersja EXE czyli klimatronic podgrzewane siedzenia prawie ful wypas. Udokumentowany przebieg 189 000 km do opłat oraz pełnego serwisu (w tym rozrząd) za 10 tyś złotych. Stan blachy super auto było lekko uderzone przodem wszystko profesjonalnie naprawiono.
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7568266
Warto się nią jeszcze zainteresować ?? cena chyba atrakcyjna
Pozdrawiam
Matejko - 24-01-2009, 08:25
Jajo napisał/a: | wszystko profesjonalnie naprawiono. |
i profesjonalnie maska odstaje od blotnika ze strony pasazera - no chyba ze na zdjeciach jest niezatrzasnieta ??
co do dzwona - to albo byl lekki, albo gosc mial niewyobrazalne szczescie i dokupil gdzies atrape do wersji EXE
nie podobaja mi sie poduszki - chociaz to moze byc wina zdjecia - ale warto zwrocic na nie uwage,
zdjecie gdzie widac lewy bok i tyl - troche dziwnie sie klapa bagaznika z blotnikiem schodzi
MotyF - 24-01-2009, 09:43
Ja sprawdziłbym książke serwisową bo mi się nie podoba. Widziałem wiele, ale przez 5 lat jeden charakter pisma? Zawsze trafiał na tą samą osobe? Widziałem już takie książki, wypełniane przez Polaków. Pozatym jak się miał zgłosić przy xx kilometrach to dziwnie szybko zawsze trafiał na kolejny przegląd. A może faktycznie pełny serwis? A do full wypasu mu brakuje elektryki i weluru chyba nie ma.
No i dziwnie większość śrub pod maską koroduje. Bagażnik też nosi ślady "użytkowania".
PS. Ja do książki serwisowej dostałem faktury z napraw serwisowych gdzie daty i przebiegi są zgodne. Sprawdź faktury.
SHARK1979 napisał/a: | MotyF napisał/a: | Na 2 biegu 120 |
To ja już nie napisze co robi na 3 biegu bo znowu warna dostane |
Ale ograniczenia nie złamałem bo to nie była Polska
|
|
|