Chcę Kupić 3000GT/GTO - Nie przyjemny przypadek z GT
wujekwaldus - 24-01-2009, 16:02 Temat postu: Nie przyjemny przypadek z GT Witam, dwa miesiące temu kupiłem sobie 3000GT w wersji SL manual 5 biegów, rocznik 95.
Wczoraj zmieniałem olej, wszystko ładnie pieknie, aż do wieczora, gdy troszke mocno go przygazowałem i nagle coś mi "pękło w silniku" od razu zapaliła się kontrolka z akumulatorem, hamulcem ręcznym no i coolant system warning light(po prawej stronie na samym dole...) okazało się że jeden pasek od alternatora-chyba się w ogóle nie kręci przez co akumulator się nie ładuje.
Moje pytanie brzmi:
1) ile taki pasek może kosztować bo w necie patrze ceny rzedu 50 zł ale nie wiem czy one są prawdziwe....
2) jakie to mogło pociągnąć za sobą konsekwencję? (dlaczego teraz przy każdym odpaleniu pojawia się kontrolka od hamulca ręcznego i od tego chłodzenia silnika?)
3) oprócz rozrządu co jeszcze musze wymienić w GT aby się w nim pełni cieszyć no i na co zwracać uwagę
3) na zimnym mam problem z odpaleniem, tzn: po nocy jak chce go odpalić to muszę tak dwa trzy razy probować zanim się zakręci, potem już cały dzien ładnie odpala... ocb?
Pozdrawiam i proszę o wszystkie wskazówki,
zdaje sobie sprawę że kupiłem "fajny samochód za małe pieniądze" ale chce go odpicować i cieszyć się nim bo samochód jest po prostu piękny:)
[ Dodano: 26-01-2009, 18:54 ]
Dziś dałem samochód do mechanika, okazalo się że jedna rolka tam przy pasku od alternatora się w ogóle nie kręci a jedna lata jak psu jajca. Dodatkowo coś się oderwało
(bo jeszcze sami nie wiemy co) i zaje***o mi w tylnie koła, efekt? skrzywiona tarcza w lewym tylnim kole. (tarcze i klocki do wymiany).
Także ku przestrodze jeśli komuś piszczy jakiś pasek w silniczku to niech nie robi głupoty i nie przekłada tego "na za tydzien" tylko w trybie JUŻ do mechanika...
TommiCrazy - 29-01-2009, 22:25
problem z odpaleniem na zimnym to chyba w wiekszosci przypadkow wina starych kabli, swiec, kopulki i palca rozruchowego..... wymiana w 95 % przypadkow pomaga
|
|
|