Podkarpackie - Poszukuje posiadaczy Coltów CJ0 z silnikiem 1.3 12V
Anonymous - 24-01-2009, 20:53 Temat postu: Poszukuje posiadaczy Coltów CJ0 z silnikiem 1.3 12V Witam. Tak jak w temacie poszukuje włascicieli Coltow CJ0 z silnikiem 1.3 12V z miejscowosci Dębica lub bliskie okolice. A o co mi chodzi , mój problem polega na nie płynnym przyspieszaniu na niskich obrotach, juz auto bylo u dwóch mechanikow którym juz brakuje pomału pomysłów, a kupno częsci za 300 czy 400zl zeby potem sie okazało ze to nie taka część nie bardzo mi sie podoba. Więc jak by któryś z posiadaczy Coltów takich jak mój zgodził się na podmiane paru części żebym wiedział co jest nie tak z moim Coltem. Jak ktoś jest w stanie pomóc prosze o info na PW. Oczywiscie chętnej/chętnemu za pomoc się odwdzięczę.
ps. jak by ktos nie wiedzial o co chodzi z moim Coltem to przypomnę :
problem jest taki ze na kazdym biegu od 0 do 3200-3300tys obrotow auto przyspiesza tak jak by się dławiło brakuje mu wyraźnie mocy czasami jest to słabiej czuć czasami mocniej. Wymieniony został czujnik temperatury (silnika bodajże) i jest na zimnym silniku troszke lepiej (ale minimalnie).
Wg. mechanika moze byc do wymiany :
- czujnik temperatury w kolektorze dolotowym
- czujnik podcisnienia w kolektorze dolotowym
w sytuacji gdyby byl dostep do takiego samego colta podejrzewam ze problem by został szybko rozwiązany.
Pozdrawiam
Miroslaw1305 - 25-01-2009, 10:22
Colt ma dobre przyśpieszenie 1,3 -dopiero w przedziale wyższych obrotów
Anonymous - 25-01-2009, 10:33
tak wiem, ale mi nie chodzi o to ze slabo przyspiesza tylko o to ze nie równomiernie , podczas przyspieszania szarpie.(taki efekt jak by sie naciskalo pedał gazu i puszczało)
PIeTroUD - 25-01-2009, 12:19
A sonda lambda? pojedz na komputer z nim
Anonymous - 25-01-2009, 14:40
zapomnialem napisac co sprawdzilem:
- bylem na komputerze wg. mechanika wszystko OK, sonda lambda poprawna
- wymieniony rozrząd(o ile to cos ma do tego), filtr paliwa
- wymienione świece, przewody
juz się męczę z tym za długo bo już(prawie 6 miesięcy) i poprostu chcę jak najszybciej to naprawić bo juz mialem ochote sprzedać samochód. takze tak jak pisalem w pierwszym poscie prosze o info od posiadaczy coltów z Dębicy i okolic
Rafal_Szczecin - 25-01-2009, 15:18
aparat zaplonowy !!!! i siedzaca w nim cewka zaplonowa jest Twoim problemem. czy auto duzo pali ?
Anonymous - 25-01-2009, 15:38
jezeli by popatrzyl na wyniki innych to tak dużo. do pracy dojeżdżam ok. 7km w jedną storone z czego 60% to mozna powiedziec ze trasa 40% miasto. i na samej takiej jezdzie spali okolo ~12l/100 w trasie troszke mniej bo okolo 7,5l/100
Monia - 25-01-2009, 20:49
Sprawdz wydajność pompy paliwa bo ona moze bć tego przyczyną. Może sie zabrudziła więc wyjmij i wyczyść moze coś pomoze
rosomak1983 - 26-01-2009, 08:42
pali za duzo ... Mozna cos weszyć w zapłonie...
Sprawdz tez kable czy nie świeca.
lukasz921 - 26-01-2009, 11:32
Witam,
Ja bym rowniez obstawil aparat zaplonowy a konkretnie Cewke. sam to przerabialem w lancerze.
Pozdrawiam;
Lukasz921
bobik247 - 19-02-2009, 16:27
mam podobny problem w swoim colcie 1,5 c50 z 92r. mianowicie chodzi o to, że auto kiedy jest zimne pali na dotyk, natomiast kiedy jest ciepłe (gorący silnik sie troszke ochłodzi- kwestia kilku minut )nie chce odpalić. rozrusznik kręci bez problemu a silnik nie chce zaskoczyć.Jeśłi nawet uda się uruchomić silnik to pracuje strasznie nierowno(wspomniany efekt szarpania i dławienia się silnika) po chwili jednak szarpanie ustaje a silnik pracuje wzorowo i na niskich i na wysokich obrotach.wymieniłem świece, filtr paliwa,lambde sprawdzałem pompe paliwa i nic;/ bardzo lubie to auto i chciałbym się pozbyć tej usterki. proszę o pomoc.
|
|
|