To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - przegląd przed kupnem

millus - 07-02-2009, 10:26
Temat postu: przegląd przed kupnem
Witam
Mam upatrzoną Carisme (to będzie mój pierwszy samochód i nie mam doświadczenia w temacie). Auto jest w komisie, sprowadzone i przed rejestracją.
Model 1,6 benzyna, Hatchback, klimatronik, komputer, rocznik 98'
Proszę o podpowiedź jak je najlepiej sprawdzić przed kupnem. Chodzi mi o przegląd, czy powinna być podpięta do komputera? Na co zwrócić szczególną uwagę. Auto oglądałem, odpaliło bez problemu. Jazdy jeszcze nie miałem, chcę to połączyć od razu z przeglądem
Z góry dziękuje za cenne uwagi.

pozdrawiam
Milus

Morfi - 07-02-2009, 10:37

Jak znalazłeś Auto w necie to podaj linka to je zobaczymy.
Ogólnie w autach w komisach zawsze się cos znajdzie :)
Ja zawsze bede mówił, że lepiej od prywatnego.
Ile ta Carisma ma przebiegu ????
Zapewne ponizej 160 tys....

millus - 07-02-2009, 17:14

Podaję linka.
http://www.auto.pl/gielda/offer.php?kod=1MZHA

przebieg 180 tyś.

Robson86 - 07-02-2009, 17:22

atrapka chlodnicy z prawej strony troszke krzywo przylega do reflektora, zerwane z tylu oznaczenie "Mitsubishi", umyty silnik :?
Pozdroo

millus - 07-02-2009, 17:47

OK, czyli miała przygodę? Masz jakieś sugestie?
Anonymous - 07-02-2009, 18:28

Żeby tylko Ci do głowy nie przyszło jechac do servisu zwanym dumnie "ASO" w Katowicach na ul. Paderewskiego. Szczerze odradzam, byłem tam kilka dni temu i "totalna" porazka. Będzisz uboższy o około 260 zł i niewiele więcej będzisz wiedział.
Pozdr.

millus - 07-02-2009, 18:40

Dzięki za ostrzeżenie.

pozdrawiam

Robson86 - 07-02-2009, 18:54

millus napisał/a:
OK, czyli miała przygodę? Masz jakieś sugestie?

niekoniecznie, mozliwe ze zdjecie zle pokazuje, mozliwe ze miala wymieniany tylko reflektor (bo np parowal) i zle spasowali a mozliwe ze miala stluczke... Rzucam temat do przyjrzenia sie :)
millus napisał/a: