[XX-92]Lancer C6x i starsze - Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił
Anonymous - 20-06-2006, 21:24 Temat postu: Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił WITAM posiadam lancerka od 1,5roku nigdy niemiałem z nim żadnych problemów,aż do zeszłego miesiąca mianowicie, zauwazylem że mniejwięcej przy 3000-4000 obrotów silnik zaczyna słabnąć, poczym jak przekrocze te obroty wszystko wraca do normy {przyspiesza normalnie }słabnięcie te objawia sie w dziwny sposób mam wrazenie jakby brakowalo mu paliwa lub powietrza {filtry,wymienione}naciskanie na gaz niczego nie daje rozpędza sie bardzo powoli i slychac wtedy dosć mocne buczenie w puszce z filtrem powietrza jakbysmy ruszali spod świateł z gazem do dechy. Żaden mechanik niepomogł z moim problemem a tylko katowali mi silnik sprawdzajac te objawy .W Zielonej Górze jest problem z mechanikami do miśków po okolo 2 tygodniach prob zauwazylem ze jak jade dosc szybko i zaczynam ostro hamowac auto gasnie albo zrzuca obroty do 100-200 poczym powoli wraca do 800.,Pomozcie juz brak pomysłów.
a teraz przedstawie samochodzik lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem
{czyszczona przepustnica,ustawiane obroty,wymienione przewody,swiece,kopula,palec,filtry powietrza i paliwa,czyszczenie i regulacja przeprowadzona według zalecen Krzyzaka z jego stronki obroty idealne 800 ani drgną na postoju}
Anonymous - 20-06-2006, 21:44
a moze cos z instalacja gazowa?
Krzyzak - 20-06-2006, 21:47
sprawdz wszystkie wezyki podcisnien i kostki elektryczne (najlepiej sprajem kontakt)
Hubeeert - 20-06-2006, 21:50
chayenne napisał/a: | a moze cos z instalacja gazowa? |
Kolega nic nie pisał o instalacji gazowej.
Popieram Krzyżaka - sprawdzić podciśnienia i poszukać nieszczelności w dolocie. Sprawdź również ta puszkę która odchodzi od dolotu i jest przymocowana do aku. Może tam gdzieś jest nieszczelność.
I jeszcze coś jak masz okazję sprawdź ciśnienie paliwa na listwie paliwowej - jak zatankowałeś syfu doprawionego kwasem albo czymś takim to
Anonymous - 20-06-2006, 21:54
co,do gazu to sprawdzalem w serwisie i stacji kontroli parametry ksiązkowe a gaz zalozylem rok temu,sprawdze polonczenia przewodów i kostek elektrycznych i dam znac jakie efekty
Anonymous - 20-06-2006, 21:58
jak to gaz z jakims komputerkiem, to sprawdz czy sie nie przeprogramowalo... ja sie nie znam na tym ale moze i to byc powodem usterki... moze cos zamoklo i sie w oprogramowaniu poprzestawialo
[ Dodano: 20-06-2006, 21:59 ]
Hubeeert napisał/a: | chayenne napisał/a:
a moze cos z instalacja gazowa?
Kolega nic nie pisał o instalacji gazowej.
Popieram Krzyżaka - sprawdzić podciśnienia i poszukać nieszczelności w dolocie. Sprawdź również ta puszkę która odchodzi od dolotu i jest przymocowana do aku. Może tam gdzieś jest nieszczelność.
I jeszcze coś jak masz okazję sprawdź ciśnienie paliwa na listwie paliwowej - jak zatankowałeś syfu doprawionego kwasem albo czymś takim to |
jarekft napisał/a: | lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem |
Anonymous - 20-06-2006, 22:03
dodam tylko gaz jest z wysokiej pulki ,kiedys w volvie mi wybuchl przy filtrze i autko poszlo z dymem okazalo sie ze instalatozy zapomnieli wstawic jakies uzadzenie przeciw cofaniu sie gazu ,wiec teraz nieszczedzilem pieniedzy tymbardziej ze mam dzieci,bezpieczenstwo przedewszystkim,a jak sprawdzic cisnienie na listwie znam sie tylko troche na silniku,tyle ile kierowca ciezarówki powinien wiedziec
Hubeeert - 20-06-2006, 22:15
jarekft napisał/a: | lancer 1,5 silnikC62 66kW sedan z gazem |
ślepy jestem - przepraszam...
josie - 20-06-2006, 23:52
jarekft napisał/a: | mniejwięcej przy 3000-4000 obrotów silnik zaczyna słabnąć, poczym jak przekrocze te obroty wszystko wraca do normy {przyspiesza normalnie } |
Mam identycznie - też 3-4krpm ale nie jest to stałe - pojawia mi się co jakiś czas.
Stawiam wielkie piwo za rozwiązanie problemu.
McDoune - 21-06-2006, 11:37
ja miałem podobnie w Toyce i okazało się że zarówno świece jak i kable wymagały wymiany (strasznie pokruszone koncówki). Auto właśnie w przedziale 2500-4000 jakby zatykało (nie wiem dlaczego akurat w tym przedziale). Po wymianie wszystko było ok
ROMEL - 22-06-2006, 10:06
Powiadacie ze PIWO stawiacie....
No to ja mam taka propozycje...
Wykreccie CNOCKSENSOR z bloku i przyczepcie go do do czegokolwiek na trytytke albo czymkolwiek... i pojedzcie na probe... podejrzewam ze CNOCK wariacji dostaje ...
Jak nie zadziala to zapraszam do siebie na warsztat... cos sie wymysli
Pozdrowionka
josie - 22-06-2006, 10:33
ROMEL napisał/a: | Wykreccie CNOCKSENSOR z bloku i przyczepcie go do do czegokolwiek na trytytke albo czymkolwiek |
Hehe, po tym jak przeczytałem Twoje przygody z Cnockiem to też już o tym myślałem.
Ale najpierw gruntowny przegląd auta. We wt ostatni egzam ufff... I do roboty
Anonymous - 24-06-2006, 19:10
WITAM,zaczne od tego iz sprawdzilem szczelnosci i polonczenia elektryczne niema sie do czego przyczepic ,zastosowalem sie do podpowiedzi Krzyzaka,{raz pomugl}ale kolega na warsztacie podpowiedzial ze kiedys w Colcie mieli cos podobnego tylko auto niezawsze sie tak {zatykalo}i zakres obrotow byl w przedziale 2000-4000,okazalo sie ze do wymiany byl katalizatorpo wspawaniu rurki jak reka odja zastanawiam sie czy to i mnie nieczeka chcialbym jeszcze sprobowac podpowiedzi ROMELA ale niewiem gdzie szukac tego cnoca prosze o podpowiedz
josie - 24-06-2006, 23:38
jarekft napisał/a: | niewiem gdzie szukac tego cnoca prosze o podpowiedz |
Siedzi na bloku silnika od strony ściany grodziowej z kabiną, pod kolektorem dolotowym.
SnowDevil - 01-07-2006, 15:46
siemanko
ej u mnie w Misu jest ten sam objaw
zapalam silnik, ruszam, jak go troche docisnę i puszczę gaz to obroty drastycznie spadają i silnik potrafi zgasnąc. ale.. jak stane na światłach i nie zgasł to do ok 3 min od startu silnika, chodzi on nierówno, tak jakby miał zgasnąc zaraz ale nagle obroty przyspieszają a potem znów zwalnia. jak silnik się dobrze nagrzeje to jest już ok.
nie mam zielonego pojęcia czemu tak jest ale stawiam piwo temy kto rozwiąże.. a nawet więcej piw :]
PS. za 3 tygodnie lece do Amsterdamu na 2 tygodnie, chce ktoś jakieś fajne nalepy sportowe - bo tam są wypasione- chętni wysyłajcie swoje maile to powysyłam zdjęcia zestawów tuningowych stickerów - mam tam zajebi.ty sklepik z takimi akcesoriami
Pozdro All
|
|
|