Galant/Legnum VR4 Ogólne - Zdjęcia i filmiki o Galancie/Legnum VR4
Anonymous - 24-01-2008, 19:33
http://pl.youtube.com/wat...feature=related
a to tylko żeby zatwierdzic znany fakt i podnieśc samopoczuccie posiadaczy VR4
Anonymous - 02-04-2008, 23:58
http://pl.youtube.com/wat...feature=related
a to widzieliście?
http://pl.youtube.com/watch?v=c40ekeZEzZE&NR=1
roch_27 - 03-04-2008, 00:06
pewnie, że tak to jest podstawa
pozdro
Anonymous - 06-11-2008, 09:31
Kolejna Ciekawostka, dla podniesienia waszej wartości.....objechana Corvetta Przez legnum VR4
http://pl.youtube.com/watch?v=b0SItruM2Bg
Jak sie w tle wsłuchacie to słychać jak ludzie się ekscytują, że to nie możliwe i w ogóle.
Anonymous - 13-11-2008, 21:31
Moze w Vette koles zaspal Zreszta VR-4 drapie na 4 lapy a Vette tylko na tylne i moze trakcji jej zabraklo
Anonymous - 14-11-2008, 19:17
Forest_Taft, to nie jest legnum tylko vr4, legnum to jest kombiak.
corvetta jak axg pisze stracila trakcje bo potem zaczela doganiac vr4
Anonymous - 16-11-2008, 11:15
miziek napisał/a: | Forest_Taft, to nie jest legnum tylko vr4, legnum to jest kombiak.
corvetta jak axg pisze stracila trakcje bo potem zaczela doganiac vr4 |
Legnum to oznaczenie modelu. Stosowane na rynku Japońskim. To tak jak u nas Galant.
A vr-4 to tak jak GLS oznaczenie wersji.....
Chyba się nie mylę......
Hubeeert - 16-11-2008, 12:24
Forest_Taft napisał/a: | Legnum to oznaczenie modelu. Stosowane na rynku Japońskim. To tak jak u nas Galant. | Legnum to kombi.
zbyszek05 - 30-12-2008, 19:34
panowie ...pozwolę sobie coś dodać ...galant VR4 http://www.cardomain.com/ride/717707
http://www.cardomain.com/ride/2686853 i legnum VR4 http://www.cardomain.com/ride/3132734 http://www.cardomain.com/ride/3198798
brodzky - 30-12-2008, 23:16
Hmmm. Czemu ten galant tak dziwnie rusza?
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Procedura startowa? Launch control?
BTW. 10s 0-150. WOW! powyzej 100km/h ladnie zasuwa
KamilR10 - 15-01-2009, 19:11
Fabryczne VR4 chyba aż tak nie idzie od 100km/h. Ten chyba jest po lekkim tuningu. Ale mam nadzieję że się myle
Matejko - 16-01-2009, 00:49
KamilR10 napisał/a: | Ale mam nadzieję że się myle |
niestety...dobra masz nadzieje
brodzky napisał/a: | Czemu ten galant tak dziwnie rusza? |
"łącznik" cos kombinowal z gazem dlatego tak pewnie poszlo, chociaz tutaj by sie musial roch wypowiedziec bo juz rozkminil te skrzynie pewnie w pelni
Bartek - 16-01-2009, 08:17
To manual, więc z definicji ze startu może więcej..... Łącznik rozpędził turbiny zanim strzelił ze sprzęgła...
swinks_UK - 16-01-2009, 18:49
Po pierwsze, na koniec zabawy gościu miał "fuel cut" plus odcięcie ładowania - w przypadku VR4 to znaczy kłopoty
Po drugie, jeśli to jest podziałka w km to wynik przeciętny w manualu, na rozgrzanych turbinach (w opisie "spod swiateł") z boost contollerem.
Po trzecie, w komentarzach gość się chwali, że ma modyfikację z TD03 na TD05. Bujda na kółkach , 2 x TD05 nie wejdzie bez poważnej przeróbki całego przodu, do tego przebudowa silnika, który raczej przestaje być 6A13TT a jakimś "home made", no a wtedy te historie z odcięciami nie wchodzą w rachubę. Póki co znam tylko jedną przeróbkę na TD05 z Nowej Zelandii, ale tam dwie turbiny TD03 zastąpiono jedną TD05.
yaro1976 - 22-01-2009, 15:15
http://www.soederman.se/colt/pictures3.html
http://www.soederman.se/Leggie/mygallery.html
tak sobie przeglądam i się smucę, jakie my polaczki mamy ograniczone mozliwości jeżdżenia takimi maszynami albo chociaż cieszenia serc ich widokiem... ech chyba się przeprowadzę...
|
|
|