[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Opis bezpieczników
Anonymous - 21-06-2006, 20:53 Temat postu: [CA1A 1.3] Opis bezpieczników Czy ktoś z posiadaczy CA0 z silnikiem 1,3 mógłby mi podać opis (rozmieszczenie, wartości) bezpieczników w kabinie? W Żabozielonym niestety nie mam wieczka z opisem, a opis i wartości podane w instrukcji obsługi nijak się mają do rzeczywistości...
Chooper - 25-06-2006, 14:16
opis, który jest do czego też?
Anonymous - 25-06-2006, 16:13
Chooper napisał/a: | opis, który jest do czego też? | Tak, bardzo proszę. Mam dość neitypową wersję, więc byłoby to dla mnie bardzo pomocne.
Chooper - 25-06-2006, 19:18
opis do zdjęcia powyżej:
1 - wentylator chłodzący
2 - Światła cofania, układ diagnostyczny SRS
3 - Oprzyrządowanie kokpitu, brzęczyk włączonych świateł
4 - zapalniczka, el. lusterka
5 - zegarek, radio
6 - światła STOP
7 - światła awaryjne. kierunkowskazy, ukladdiagnostyczny SRS
8 - centralany zamek
9 - trąbik
10 - układ wycieraczki/spryskiwacze
11 - nieużywany
12 - nieużywany
13 - szyberdach
14 - oświetlenie wnętrza, lampka bagażnika, wskaźniki, zegar, radio, regulacja zamka centralnego, zespól sterowania silnika, przekładnia automatyczna
15 - wentylator chłodzący, podgrzewanie tylnej szyby, okna, spryskiwacze reflektorów, szyberdach, przekaźnik sprzęgła spręzarki, ABS, lampki ostrzegawcze
16 - podgrzewanie siedzeń
17 - oprzyrządowanie kokpitu, przekładnia automatyczna
a tu opis przekaźników, które równieżsą pod maską w modelach 1992-95:
R1 - ABS
R2 - okna
R3 - podgrzewanie tylnej szyby
R4 - światła przeciwmgłowe
R5 - nieuzywany
R6 - tylne światło przeciwmgłowe
A - zespól sterowania centralnego zamka
B - Dioda
Anonymous - 25-06-2006, 21:23
Wielkie dzięki, Czuperku. "Pomógł" oczywiście przydzieliłem. Tak, jak wspomniałem, rozmieszczenie bezpieczników w komorze silnika jest całkowicie inne niż to podano w instrukcji obsługi jest całkowicie. Rozmieszczenie bezpieczników pod maską i opis w instrukcji to już zupełnei inne historie.
Tytułem uzupełnienia - pod maską znajdują 2 skrzynki z przekaźnikami i bezpiecznikami (być może zależy to od wersji, bo w tej drugiej jest m.in. przekaźnik klimy). Gdy tylko Żabozielony wróci do mnie, sprawdzę i zrobię mały schemat - będzie pełne FAQ dla pokoleń.
Anonymous - 03-04-2008, 20:31
A tak to wygląda u mnie pod maską po lewej stronie...
Czy tak to powinno być bo mam trochę problemów z elektryką:
- centralnym zamkiem (działa prawidłowo od strony pasażera, od kierowcy kluczyk otwiera tylko drzwi kierowcy)
- obrotomierzem (nie działa)
- nic nie piszczy jak się otworzy drzwi
- radio nie zapamiętuje stacji i działa tylko przy przekręconym kluczyku
????
Hugo - 04-04-2008, 00:36
gulon napisał/a: | - radio nie zapamiętuje stacji i działa tylko przy przekręconym kluczyku | Zawsze tak było czy stało się nagle? O ile prawidłowe jest działanie radia po przekręceniu kluczyka w pierwsze położenie to to, że nie pamięta stacji jest nie tak. Pewnie wystarczy połączyć kabel czerwony od radia (stały plus) z kablem żółtym lub żółto-czerwonym (różnie są oznaczane), czyli plusem po stacyjce.
wichura1 - 04-04-2008, 09:28
W radiach często są pozamieniane + zasilający (POWER) i + podtrzymujący pamięć (BATT). W większości wystarczy pozamieniać połaczenie kabelków pomiędzy wtyczką ISO, a radiem. W JVC wystarczy przełożyć bezpiecznik (gniazdo ma 3 wyprowadzenia umożliwiając 2 sposoby włożenia bezpiecznika. Schemat gniazda instalacji radiowej w Mitsubishi znajdziecie tutaj:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=5507
Hugo - 04-04-2008, 09:34
wichura1 napisał/a: | W radiach często są pozamieniane + zasilający (POWER) i + podtrzymujący pamięć (BATT). W większości wystarczy pozamieniać połaczenie kabelków pomiędzy wtyczką ISO, a radiem. | dokładnie tak było w Alpine, którego niedawno nabyłem.
|
|
|