To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - mitsubishi

adaśko - 12-02-2009, 12:03
Temat postu: mitsubishi
co moi forumowicze powiecie na takie autko??
http://moto.allegro.pl/it..._evolution.html

czy warto zastanowic sie na jego kupnem??

rydek - 12-02-2009, 14:46

pytanie tylko jak tym jeździć po polskich drogach?? przerobienie raczej nie wchodzi w gre za drogo.
SHARK1979 - 12-02-2009, 15:15

Co do tego autka wydaje mi się że zalega na Allegro trosze czasu i cena była wyższa :mrgreen: z jakiś miesiąc temu jak szukałem lancera to go widziałem
wolgaster - 12-02-2009, 15:59

Dlaczego przeróbka nie wchodzi w rachubę ze względu na cenę. Autko jest wystawione za 25 tyś. Do tego zakupić misia rozbitka z kierownicą po lewej stronie i do roboty.
Np. tutaj kupujesz graty -czyli deska itp. itd. http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7535121 i przekładka. Ważne !!! W profesjonalnym warsztacie. Jakbym miał możliwości ( miejsce) to sam bym się w to pobawił. :)

Moomin - 12-02-2009, 19:11

No dobrze, ale jak Ty byś chciał części ze zwykłego Lancera przełożyć do Evolution? Przecież to inne samochody.
wolgaster - 12-02-2009, 20:54

Graty typu wiązkę elektryki da się dostosować do kierownicy z lewej strony. Deska rozdzielcza od zwykłego Lancera praktycznie nie różni się od wersji evo. Graty z deski z kierownicą po prawej stronie typu zegary, włączniki itd, można zaadaptować do tamtej z lewej strony. Do przełożenia są pedały, pompa hamulców z układem, wycieraczki z układem ,układ kierowniczy,lusterka, lampy przód itp. Graty z pewnością do zdobycia bądź do adaptacji. Nie znam cen evo 4 z kierą po lewej stronie ale podejrzewam że w cenie 20 tyś auto jest nie do wyrwania. LEGNUM VR4 już jeżdżą z kierownicami po Lewej stronie i jak widzisz można :) .

[ Dodano: 12-02-2009, 20:57 ]
Skoro dało sie w Cari TD zrobić swap na GDI to taka przekładka to pryszcz... :D

Moomin - 12-02-2009, 21:31

wolgaster napisał/a:


[ Dodano: 12-02-2009, 20:57 ]
Skoro dało sie w Cari TD zrobić swap na GDI to taka przekładka to pryszcz... :D


To Twoje auto przechodziło takie przeobrażenie czy słyszałeś o kimś?

Chooper - 12-02-2009, 21:42

Moomin napisał/a:
To Twoje auto przechodziło takie przeobrażenie czy słyszałeś o kimś?


Geloo_Jedi

wolgaster - 12-02-2009, 21:44

Tutaj masz galerie użytkownika.
http://foto.onet.pl/5swz7,u.html?V=1
A tutaj temat:
http://forum.mitsumaniaki...=blondi&start=0
Większość rzeczy jak doczytasz robił osobiście więc się DA !!!!

Moomin - 12-02-2009, 23:16

wolgaster napisał/a:
Tutaj masz galerie użytkownika.
http://foto.onet.pl/5swz7,u.html?V=1
A tutaj temat:
http://forum.mitsumaniaki...=blondi&start=0
Większość rzeczy jak doczytasz robił osobiście więc się DA !!!!

Obejrzałem. Szczęka opada, ale niewielu ma takie umiejętności, wiedzę i możliwości. Da się, ale trzeba się na tym znać. Gość mógłby pracować w ekipie Pimp My Ride normalnie.:)

wolgaster - 12-02-2009, 23:35

W każdym razie SZACUNEK !!!! A co do evo to cenowo uważam że jest to dobra baza wyjściowa do przekładki kierownicy. Z ceny pewnie można coś jeszcze urwać i ucieszyłby każdego mitsumaniaka widok ładnej evo IV jeżdżącej po Polskich drogach.
rydek - 13-02-2009, 09:37

większość warsztatów przerabiających auta nie chce się podjąć przeróbek japończyków ponoć za dużo roboty i ingerencji w konstrukcję.wiem ze swojego doświadczenia bo chciałem przywieźć swoją suzuki lianę jak wracałem z irl do pl>No chyba że ktoś lubi się sam bawić i ma możliwości,umiejętności i miejsce :)
a swoją drogą wolgaster gdzie serwisujesz swoją Cari :lol:

Bartek - 13-02-2009, 09:57

wolgaster napisał/a:
Skoro dało sie w Cari TD zrobić swap na GDI to taka przekładka to pryszcz... :D


Wbrew pozorom swap silnika przy swapie kierownicy to pryszcz.....wierz mi mam kilka swapów silnika na koncie i swap kierownicy na tapecie ;)

[ Dodano: 13-02-2009, 09:59 ]
A coby nie oftopiczyć do końca:

E4 LHD to bardzo rzadkie auto. Jak chcesz zrobić prawdziwe E4, to będzie bardzo trudno o części - robiąc kundla E4,5,6+CBx - nie powinno być dużych wyzwań, ale na ochłodę - belka zawieszenia z maglownicą od E5 lub E6 może być droższa niż 2 szt. CB ;)

adaśko - 13-02-2009, 12:21

dzieki wszystkim za pomoc.z przekładka mysle ze niebede miał problemu bo juz raz audi 80 przerabialem i jakos juz chyba z 5 lat koelga nim jezdzi i nienarzeka na nic.Szkoda ze tylko mój znajomy mechanik wyemigrował do belgi :( zeby był w polsce to dwa tygodnie roboty i mitsubishi byloby juz w europejskiej wersji a nie angielskiej.Jak pojade ogladac to autko to zobacze na zywo czy jest warte zakupu.
Bartek - 13-02-2009, 12:45

adaśko napisał/a:
audi 80


to zupełnie inne auto......zważ choćby na dostępność części ;) , nie mówiąc o klejonych grodziach



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group