EVO - Techniczne - pytanie karoseria evo 3 rózni sie ?
rafalmaxi - 25-06-2006, 11:09 Temat postu: pytanie karoseria evo 3 rózni sie ? witam, czy karoseria a szczególnie podłoga rózni sie od zwykłego lancera z tych lat np evo 95 i zwykły 95?
pozdrawiam
Hubeeert - 25-06-2006, 13:36
Różni się - EVO III ma o 2 cm większy rozstaw osi nie mówiąc o braku miejsca na wał napędowy. Inne są drzwi błotniki i reszta. Szyby również są inne.
Czemu pytasz?
rafalmaxi - 25-06-2006, 16:56
skad masz ta pewnosc chodzi o to ze mam evo trzy ale buda jest be i musze kupic nowa bude i przełozyc graty czy to mozliwe?
Anonymous - 25-06-2006, 23:27
nie. musisz iść do dobrego blacharza który zrobi Ci auto z przystanku, ponaciąga, podreperuje i skasuje 5000 bez malowania. znam takiego - fury robi malinka, tylko $$ + czas (minimum miesiąc na auto)
Anonymous - 13-07-2006, 03:22
shovel, to nie jest takie do końca proste, szczególnie gdy chodzi o sportowe auto w którym nadowzie ma być przede wszytskim sztywne.
wichura1 - 13-07-2006, 08:35
No chyba naprawiana Buda EVO jest i tak sztywniejsza niż buda od serii. Hubeeert jest wybrzuszenie na podłodze o wysokości około 16-20cm, nie jest płaska. W przednionapędowej serii idzie tam wydech. Były seryjne 4WD, może to właśnie miejsce na wał. Japończycy są praktyczni do bólu, nie robią kilku typów bud, tylko dopasowują osprzęt. Przekonałem się o tym lekko modernizując Lancera. Przy montażu elektrycznego podgrzewanego lusterka. Całe okablowanie aż do słupka było, mechanizm elektryczny lusterka idealnie pasował do lusterka manualnego i na odwrót (o odpowiednim kolorze) Wszystkie plastiki, zaczepy, schowek środkowy, licznik z obrotomierzem, kombajn sterujący światłami i wycieraczkami, fotele (zwłaszcza tylna kanapa dzielona wszystkie gwinty pod zaczepy i boczki oparcia były pod fabryczną nieruchomą kanapą, wystarczyło dodać śruby i podkładki.
Anonymous - 13-07-2006, 13:37
wichura1, to raczej cecha aut robionych w małych ilościach. Wtedy koszty produkcji zbędnych elementów są niższe niż koszt zaprojektowania kilku wersji np. nstalacji elektrycznej. Subaru ma tak samo ale podejrzewam ze to długo ie potrwa bo producenci smaochodowi dziś oszczeędzają nawet na złączkach do kabli i tym podobnych.
Nie chodzi o to żeby buda była sztywnbiejsza od zwykłego, chodzi o to że ona jest zawsze zbyt mało sztywna i dobry remont budy to bardzo trudna sprawa. Wiem bo znam to z autopsji.
Hubeeert - 13-07-2006, 14:30
Tak jak pisze Azrael. Wichura - buda EVO różni się - innym rozstawem osi, innymi (większymi) punktami mocowania zawieszenia, innymi kielichami przedniego zawiasu. Weź pod uwagę porównanie - Galant E3x FWD i Galant VR4 - zupełnie inna podłoga.
Zresztą co ja się będę - poszukaj
Anonymous - 13-07-2006, 21:58
Azrael napisał/a: | shovel, to nie jest takie do końca proste, szczególnie gdy chodzi o sportowe auto w którym nadowzie ma być przede wszytskim sztywne. |
gość robił auta dla mera rally team
edit:
swap podłogi E39A do E33 ostatnio rozważałem... da się zrobić, ale grzebanie się w brązie... wymiary podstawowe się zgadzają, ale jest sporo małych różnic...
Anonymous - 13-07-2006, 22:14
shovel napisał/a: | gość robił auta dla mera rally team |
Meresiński? Mój ulubiony zawodnik, jedize na tyle wolno że miżna się dokładnie przyjrzeć rajdówce
Anonymous - 14-07-2006, 00:23
no dokładnie nie wiem czy robił akurat to jego eco..znaczy evo, czy też clio/meganke ale wiem że stalo to u niego parę tygodni po jakimś hicie;p
Anonymous - 14-07-2006, 01:25
Evo jeszcze nie było walone. A Clio to on ma parę sztuk. Szkoda tych aut....
Anonymous - 14-07-2006, 10:34
evo było malowane pędzlem... za samo to bym łeb ukręcił.
Anonymous - 14-07-2006, 12:56
Eee tam Nie takie cuda... żebyś widizał jak moje auto było naprawiane przede mną...
Anonymous - 14-07-2006, 16:08
hmm. nie tak dawno widziałem colta z dospawanym kawałkiem blachy do płyty podłogowej, bo nikomu nie chciało się go naciągać...fałda blachy chyba na 4 cm do góry i dospawany kawałek.. normalnie masakra...a auto robione w niemczech...
|
|
|