[96-02]Colt CJ0 - konserwacja miski olejowej
zielas87 - 18-02-2009, 15:24 Temat postu: konserwacja miski olejowej Witam zamówiłem od jednego z forumowiczów miske olejową(wielkie dzięki), i tu rodzi się moje pytanie, jakie są sposoby zeby taka miskę "uodpornic" jak najbedziej na działanie temperatur z tłumika i nie tylko?? czy zna ktos jaies sposoby i chce się nimi podzielić?:)
pozdrawiam
Marcin-Krak - 18-02-2009, 16:10
Moim zdaniem główny problem z miską olejową (jak je teraz można łatwo kupić) bierze się z tego, że auto jest nisko zawieszone, miską się dość często chcąc nie chcąc o coś zahaczy, potem zostawiasz - wilgoć i już zaczyna być idealna pożywka dla rudej.
Jedynym rozwiązaniem - pytanie na ile sensownym - wydaje się zamontowanie płyty pod silnikiem, tak żeby chronić miskę
Bartek - 18-02-2009, 16:38
Na "portkach" powinny być osłony termiczne - jak ich nie ma - micha dostaje po d.....
Anonymous - 18-02-2009, 19:56
Bartek napisał/a: | Na "portkach" powinny być osłony termiczne..... | ... które lubią zrywać niektórzy tłum(o)ikarze podczas wymiany łącznika elastycznego lub uszczelki "portek"
Anonymous - 18-02-2009, 22:11
Marcin-Krak napisał/a: | uto jest nisko zawieszone, miską się dość często chcąc nie chcąc o coś zahaczy |
nom z tym sie zgodze bo moja zaczna nieprzyjaznie wygladac Jest niewielkie wgniecenie w jednym miejscu i troche zaczyna rdzewiec :/
rosomak1983 - 18-02-2009, 23:52
A nie mozna pomalowac jej srebrzanka. Oczywiscie nie rozwiaze to spawy ale zabezpiweczy i opózni takie zmiany...
zielas87 - 19-02-2009, 15:27
właśnie z poprzednią miskaą był kłopot bo została wgniecona i tak zardzewiała ze zaczela powoli przeciekać,do tego był dziurawy kolektor i tłumik co zostało wymienione no i ta miska została, w moim przypadku narazie nie ma mowy o płycie pod silnikiem chciałem ją tylko uodpornić na ten gorąc od rury, na kolektorze wszystkie osłony sa wiec to nie temn kłopot myslałem czy moze piaskowanie i malowanie proszkowe coś da w takim przypadku czy nie do konca?
Kaleid - 19-02-2009, 21:44
Pomaluj farbą chlorokauczukową Stalochron (tylko nie młotkowy). Można malować bezpośrednio na rdzę, w dodatku farba jest elastyczna, odporna na odpryski i pękanie. Od lat używam jej do konserwacji podwozia.
rosomak1983 - 20-02-2009, 01:27
Kaleid napisał/a: | odporna na odpryski i pękanie. |
pytanie czy odporna na temperature ???
Anonymous - 20-02-2009, 10:36
szczotka ja dobrze wyczyscic, odtluscic i farba do malowania szczek hamulcowych mozna pomalowac bo przeciez jest odporna na temperature
rosomak1983 - 20-02-2009, 14:22
SlaVkoEg napisał/a: | farba do malowania szczek hamulcowych mozna pomalowac bo przeciez jest odporna na temperature |
albo taniej srebrzanką ona tez jest odporna na wysokie temperatury. Bede malował miske i wydech srebrzanka. Co o tym szadzcie?
Kaleid - 20-02-2009, 17:02
rosomak1983 napisał/a: | Kaleid napisał/a: | odporna na odpryski i pękanie. |
pytanie czy odporna na temperature ??? |
Bez przesady, tłumika nie malujesz.
|
|
|