Carisma - Ogólne - [Cari 1.8 GDI] Dokładki czy -40
SHARK1979 - 19-02-2009, 14:46 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Dokładki czy -40 Witam szanownych MitsuManiaków i proszę o poradę w temacie co zrobić, zakupić dokładki zderzaków czy dać zawieszenie -40mm Uważam że albo jedno albo drugie,jak opuszczę to automatycznie poobrywam dokładki przez chwilę nieuwagi a to kosztowne, a samo zawieszenie swoje robi.
[ Dodano: 19-02-2009, 14:49 ]
http://www.spojler.pl/szu...del=292&s_kat=6
ZEROSUPER - 19-02-2009, 15:14
Ja bym dał i jedno i drugie. Po pierwsze zawieszenia obniżające mają mniejszy skok amortyzatora a także są twardsze, fakt że auto jest bliżej ziemi, ale dokładki i tak łatwo pourywać o krawężniki na parkingach nawet na standartowym zawieszeniu.
JA szukam gwintu do mojej Cari i będzie szła w dół
Z doświadczeń to latałem POLO na -100/-80 i golfem na -60/-40 i jestem zakochany w twardych niskich zawieszeniach, oczywiście zemby dzwoniące na najmniejszej dziurze i bolące/powybijany kręgosłup to skutki uboczne... ale i tak warto
mephisto - 19-02-2009, 15:41
zero powiem tak jak masz prawie 5 tys na zbyciu to sobie zamontujesz gwintowane
http://www.blitzpoland.pl/p/modele_kw.html
ZEROSUPER - 19-02-2009, 16:11
Ktoś ostatnio sprzedawał tutaj na forum za 1500 zł
Więc raczej będe szukał używki, a wkłady sie zregeneruje
Bo do samych sprężyn obniżających nie jestem przekonany.
SHARK1979 - 19-02-2009, 18:30
ZEROSUPER napisał/a: | Bo do samych sprężyn obniżających nie jestem przekonany. |
A to czemu auto idzie w dół.
ZEROSUPER - 19-02-2009, 19:26
Owszem, ale standartowe amortyzatory nie są przystosowane do pracy na krótszych sprężynach. Przez to kiedy wpadniemy w większą dziurę amortyzator jest dobijany (srprężyna go nie hamuje) co powoduje szybkie zużycie, druga sprawa, to standartowy amor jest miękki i powoduje to że koło chowa sie głęboko w nadkole podczas pracy amora.
Doświadczałem tego w golfie, więc pewnie tu są te same zasady
SHARK1979 - 19-02-2009, 21:41
ZEROSUPER, Brat ma Bore na 18" amory standard a sprężyny -40 od jakiegoś czasu, wozi po parę osób i jak narazie nic złego się nie dzieje
[ Dodano: 19-02-2009, 21:42 ]
ZEROSUPER napisał/a: | kiedy wpadniemy w większą dziurę amortyzator jest dobijany |
Morał, mijać spore dziury
Chooper - 19-02-2009, 22:14
z dokładkami jest tak, że przednia taka jaką mam ja nie sięga niżej, niż zderzak bez tej dokładki (nie obniża fizycznie zderzaka, tylko optycznie). NIe wiem jak jest w przypadku takiej jaką ma np. Wolgaster
Co do tylnej, to też nie obniża, bo patrząc na zderzak z boku to im bardziej do tyłu to zderzak idzie bardziej do góry, a dokładka powoduje, że wysokość zderzaka z dokładką względem podłoża sie w zasadzie nie zmienia (przebiega w poziomie)
Anonymous - 20-02-2009, 18:04
Ja bym jednak stawiał na sprężyny. http://www.rpmotorsport.p...ach-p-9912.html
SHARK1979 - 20-02-2009, 18:13
Czaki, spoko sprawa ale nowe nie pamiętam jakiej firmy,znalazłem ją na Allegro,to komplet mają na magazynie do Cari -40 za 330zł bez przesyłki, jakiś forumowić o takich pisał.Tu cena spora wydaje mi się.
wolgaster - 20-02-2009, 19:01
Masz tutaj kolego kompletny gwint do carismy Ralliartu. Co do ceny to telefonuj do gościa dogadaj się do ceny i masz zawieszenie regulowane.
Tutaj masz link:
http://www.allegro.pl/ite...rt_carisma.html
SHARK1979 - 20-02-2009, 19:05
wolgaster napisał/a: | kompletny gwint do carismy Ralliartu |
Jeśli to jedyne takie w Polsce i do tego Ralliart to mimo że używka to trosze weźmie nie uważasz.
wolgaster - 20-02-2009, 19:10
Co do dokładki to niestety optycznie obniża auto. Obniżenie auta jeszcze na zawieszeniu powiedzmy -40 mm spowoduje właściwie niemożliwość jazdy autem. Będzie tak nisko że nawet niski próg zwalniający będzie nie do pokonania. Ja osobiście na fabrycznym aucie poruszając się po drogach teraz mam problemy w niektórych przypadkach ponieważ auto czasami np. w tym okresie zimowym jest jak pług. Dokładka służy do odgarniania śniegu. Poza tym parkując pod domem muszę parkować tyłem ponieważ nie mogę podjechać nad krawężnik pomimo tego że wcale nie jest specjalnie wysoko. Także albo dokładka albo zawieszenie. Nie widzę innego rozwiązania ewentualnie dokładka ORI taka jaką ma Chooper ale też na tej dokładce może być już bardzo nisko.
[ Dodano: 20-02-2009, 19:14 ]
jak nie zadzwonisz to się nie dowiesz. W każdym razie wyjściowo jest ustawione 500 PLN. Trza zapytać o cenę minimalną !!!!
Jak jesteś zainteresowany to telefon do ręki i dzwoń. Być może że wcale nie będzie tak drogo.
SHARK1979 - 20-02-2009, 19:18
wolgaster napisał/a: | Także albo dokładka albo zawieszenie. Nie widzę innego rozwiązania ewentualnie dokładka ORI taka jaką ma Chooper ale też na tej dokładce może być już bardzo nisko. |
I o to mi chodzi, albo jedno albo drugie. Tak jak piszesz ładne ale męczące w codziennym życiu, obie te sprawy na raz to raczej na Niemieckie gładkie drogi, a u nas powiem że jak miałem Mitsu Colt-a to pod McDonaldem obcierałem szyną pod silnikiem o krawężnik, był lekko posadzony ale bez przesady.
Chooper - 20-02-2009, 23:12
wolgaster napisał/a: | Także albo dokładka albo zawieszenie. Nie widzę innego rozwiązania ewentualnie dokładka ORI taka jaką ma Chooper ale też na tej dokładce może być już bardzo nisko. |
nisko jak nisko, tak jak pisałem, ori nie obniża auta, ale WSZYSTKIE dokładki i przednie (taka jak moja i taka jak ma wolgaster, oraz tylne) zmniejszają kąt natarcia, czyli nachylenie wszelkiego rodzaju wjazdów, podjazdów, garbów... na to trzeba ogromnie uważać.
|
|
|