Lancer Ogólne - Lancer EVO 8
Anonymous - 26-06-2006, 08:56 Temat postu: Lancer EVO 8 Witam,
Z góry przepraszam jeśli pisze temat nie wtym miejscu gdzie trzeba, ale jestem pierwszy raz na tym forum. Chce zakupić Lancera, ostatnio na allegro znalzałem dosc ciekawe ogłoszenie http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C1302261, czy któś z was zna tego Lancera, jesli tak to czy był uderzony a jesli tak to jak mocno i gdzie. Poszukuje tutaj również rad od was na co zwrócić uwage przy zakupie tego autka, co najszczesciej się psuje w tych autkach, i jak jest z ich naprawa czy ASO sobie radzi ? I jakie są różnice pomiędzy wersja europejską a amerykańska, oraz co rózni model 280 KM od 320 KM.
Z góry dziękuje za pomoc.
Anonymous - 26-06-2006, 16:29
kijas napisał/a: | I jakie są różnice pomiędzy wersja europejską a amerykańska |
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=2633
Anonymous - 05-07-2006, 15:57
Nie znam i nigdy nie widziałem na drodze
Anonymous - 05-07-2006, 21:48
kijas napisał/a: | co rózni model 280 KM od 320 KM. |
a jest wogole wersja 320?
ja slyszalem o 300 i 340...
a roznice... sa w osiagach
Karwoś - 05-07-2006, 21:52
No wiecie jak się jeździ czymś co ma 120 a czasami 160 to jakbym wsiadł w coś co ma 280 ( nie mówiąc o 340 z turbiną) to pewnie albo bym nawet nie umiał ruszyć prawidłowo albo opony by bardzo cierpiwały na początku.
A takie pytanie mam - czy takim EVO daje sie bez problemu jeździć po mieście - ale tak spokojnie - czy to raczej nie możliwe??
Anonymous - 05-07-2006, 22:11
Karwoś, nie ma praktycznie roznicy w jezdzie. moze tylko poza tym,ze jest zawieszenie twardsze... ale wolno da sie jezdzic
ja sie przesiadlem z 115 dieselka na 280 EVO i powiem ci ze od samego poczatku wyczulem samochod, ani razu minie zgasl, ani nie palilem sprzegla:)
kazdy kto wsiada do tego samochodu ma takie odczucia... (z tego co ja wiem i zauwazylem)
Anonymous - 06-07-2006, 02:11
Karwoś napisał/a: |
A takie pytanie mam - czy takim EVO daje sie bez problemu jeździć po mieście - ale tak spokojnie - czy to raczej nie możliwe?? |
Wszystkim się da. Ja nawet jedżę takimi wynalazkami wolneij po mieście niż jakimiś popierdułkami bo mi szkoda.
Robson86 - 21-09-2006, 17:55
Ciekawe czy da sie używane EVO (np.8) kupić w dobrym stanie
I ile taka turbina wytrzymuje w Evo??? I jeszcze na marginesie...Sa jakies roznice pomiedzy turbina w dieslu i turbina w benzynie-m.in trwalosc itp???
Pozdroo
Anonymous - 21-09-2006, 18:00
Da się.
Są: konstrukcyjne, sterowanie, temperatura pracy, mapy kompresora i turbiny.
Nie przejmowałbym się turbosprezarka jako jakims wyjątkowo kosztownym mechanizmem, sa znacznie droższe elementy w takim aucie.
Robson86 - 21-09-2006, 18:14
...napewno sa drozsze , ale swoja droga ciekawe,...jak sie kupi takie EVO ze (przykladowo)100 000 przebiegu to ile jeszcze wytrzyma turbo???
Aha a orientujesz sie moze jakie jest spalanie w tym samochodzie?? np. w miescie----> przy spokojnej jezdzie da sie zejsc do pulapu 12 - 13l???
Pozdroffki
Anonymous - 21-09-2006, 18:18
Może wytrzymać 0km a może jeszcze 50 000 trudno powiedzieć.
Pewnie jest możliwe zejście do 12-13 ale to trochę katorga. To ciężkie auto. 15 jest bardziej realistyczne, a 20 nie jest niczym dziwnym.
Robson86 - 21-09-2006, 19:38
uuaaaaaaa... ...to spalanie powoduje,ze ten samochod pozostanie na razie w sferze marzen ...i do tego to pb98
pzdroo
Anonymous - 21-09-2006, 20:42
Wierz mi że zużycie paliwa to nie jest największy problem z utrzymaniem takiego auta.
Robson86 - 22-09-2006, 13:58
hehe! Gdzies na forum czytalem (moze nie o Evo-tylko o Imprezie<-- ale to sa bardzo zblizone do siebie samochody) , ze koszt utrzymania takiego samochodu wynosi "JEDYNIE" (okolo) 40 kafli NA 1 ROK
Karwoś - 24-09-2006, 00:59
To samo czytałem na Forum Subaru i gdześ już chyba o tym napisałem.
Koszt duży - ale za to jaka przyjemność.
|
|
|