Problemy techniczne - Kluczyki
Piwor - 22-02-2009, 23:23 Temat postu: Kluczyki Mam problem z kluczykami. Niestety z jednego kluczyka od starości rozpadła się guma i mam tylko plastik z immo i grot. Drugi kluczyk nie długo kondycją dorówna pierwszemu. Tutaj moje pytanie, czy istnieje możliwość i firma, która jest w stanie zalać mi te groty wraz z immo gumą, ewentualnie czy da się kupić pilot z miejscem na grot i immo.
Berni - 22-02-2009, 23:44
Witaj -pytanie jest takie czy masz klucz z pilotem w kluczu -czy pilot wisi osobno????- ważne o tyle że jak z pilotem masz klucz to po numerze VIN dostaniesz go w serwisie -poewnie za nie małe pieniądze- napisz który to rok samochodu- mam dostęp do surowych kluczy które mają miejsce na imo- ale nie mają pilota.
Napisz do mnie na PW i wskazane byłoby żebyś przysłał mi zdjęcie tego grota- nie martw się nie chodzi o ząbki które otwierają zamek tylko u wzdłużne frezowania które wprowadzają klucz do zamka, i jak już tyle napisałem to jeszcze jedno imo u Ciebie to szklana bańka- czy coś co przypomina szary magnes???
Piwor - 22-02-2009, 23:57
Chodzi o sam klucz, pilocik mam oddzielnie. Immo przypomina prostokącik, który siedzi w większej plastikowej osłonie razem z kluczem. Wszystko to było w gumie. Dorobienie 2 kluczy w ASO to koszt z rzędu 750 - 800pln. Największy problem, to immo.
Klucz mam taki jak tu: http://www.immobilizer.pl/download/kluczeoryg.pdf strona 4.
Berni - 23-02-2009, 00:17
Rozumie że chodzi o akk30- frezowany odgórnie - i Twoja Cari jest z 2000r -sprawdzę rano w pracy i Ci odpiszę jak to u nas wygląda
Piwor - 23-02-2009, 02:53
Z 96, ale klucz jest właśnie taki. Ile taka impreza może kosztować?
Berni - 23-02-2009, 10:59
To że to 96, to bardzo dobra wiadomość -powinien się dać zakodowac w każdym pukcie dorabiania kluczy- u nas taki klucz dorobiony i zakodowany to koszt około 145.zł-natomiast
szkoda przepłacać jak masz kości to podejdz do jakiegoś hipermarketu-w każdym jest dorabianie kluczy- - niech Ci sprzedadzą -dorobia do twojego grota nowy klucz z miejscem na imo-to wsadzisz kostkę i będzie grało.
Jeżeli nie będa chcieli-może się tak zdarzyc to napisz wyśle ci surowy z miejscem na imo-tylko podkreślam - nie jest to klucz oryginalny tylko zamiennik- ale będzie chodził
jacek11 - 23-02-2009, 17:33
Podłącze się do tematu,z jednym pytankiem.
Jak można rozpoznać czy kluczyk ma immo,czy go nie posiada.
Posiadam tylko jeden kluczyk,i chciałem dorobić drugi,
i nie dać się wyrolować.
Adaho_krak - 23-02-2009, 19:23
jacek11 napisał/a: | Posiadam tylko jeden kluczyk,i chciałem dorobić drugi,
i nie dać się wyrolować. |
Jeśli auto jest wyprodukowane przed 1995 rokiem, to nie ma immo w autach osobowych produkowanych w roku 1995 i w latach późniejszych jest immo w 99% przypadków.
jaca71 - 23-02-2009, 19:39
Piwor napisał/a: | Z 96, ale klucz jest właśnie taki. Ile taka impreza może kosztować? |
Nie wiem czy jeszcze aktualne czy nie ale co mi tam.
W civcu miałem problem z kluczem a właściwie jego brakiem.
W ASO za klucz cięty w fabryce dorabiany po numerze na dołączonej plakietce zaśpiewali ponad 500zł. Ale miły pan w serwisie podpowiedział że może sprzedać surówkę z imo za ~80zł (nie pamiętam dokładnie), który docinają w każdym serwisie z kluczami. Potem komplet samochód + docięty kluczyk + kluczyk czerwony do ASO i za 50zł zakodowali.
Może najpierw spróbuj w ten sposób to załatwić?
Piwor - 23-02-2009, 21:34
jaca71, a jak mam własny immo do kluczyka, to dadzą radę użyć tego mojego? Chyba się uśmiechnę do Jackiego.
jacek11 - 23-02-2009, 22:28
Adaho_krak napisał/a: | Jeśli auto jest wyprodukowane przed 1995 rokiem, to nie ma immo w autach osobowych produkowanych w roku 1995 i w latach późniejszych jest immo w 99% przypadków. |
Czyli trzeba się liczyć z tym,że immo jest.Wizualnie kluczyk jest taki sam jak w
starszych modelach.
Berni - 23-02-2009, 23:09
Piwor napisał/a: | mam własny immo do kluczyka, to dadzą radę użyć tego mojego |
Tak jak CI pisałem dadzą radę jak trafisz na gościa któremu będzie się chciało (bo to można zrobic zaręcza ci to zarówno berni jak i powiem za kolegę adaho_krak-obydwaj pracujemy w firmie która między innymi dorabia klucze samochodowe) natomiast pytanie czy się gościom będzie chciało zarobic za surowy klucz 40 zeta- czy Ciebie zrobic na 145 zeta Kraków , a jak w Wa-wie to nie wiem to juz inna sprawa)
jacek11 napisał/a: | zyli trzeba się liczyć z tym,że immo jest.Wizualnie kluczyk jest taki sam jak w
starszych modelach. |
tego w kluczach oryginalnych nie widac - dopiero w dorabianych jest różnica w surówkach- jeżeli przekroczyłeś 95 rok to masz 99% że imo masz- jeżeli przekroczyłeś 2000- to imo masz napewno- i na 99% masz wizytę w serwisie-chyba że wiesz kto w okolicy ściąga kody z kompa samochodu -pozdrawiam
ps. wiemy kto w Krakowie - i do tego LEGALNIE
-racek- - 24-02-2009, 16:05
mialem to samo, zrobilem sam, mialem zywicy troche poliestrowej kawalek sznurka z maty szklanej obwinalem poczekalem az zaschlo, wyszlifowalem pomalowalem zelkotem i wyglada lepiej jak z gumy
turek61 - 24-02-2009, 16:13
Piwor, nie wiem czy dobrze zrozumiałem albo nie doczytałem.Masz kluczyki tylko rozlatują ci się uchwyty ?
Jeżeli tak to powiem Ci co ja zrobiłem
To co jeszcze się trzymało grota(co nie usunąłem) okleiłem poksyliną i uformowałem uchwyt.Jak wyschło ładnie pilniczkiem wygładziłem, pomalowałem podkładem i lakierem w kolorze nadwozia(mam zaprawkę).Dwa kluczyki tak naprawiłem i jest OK.
jacek11 - 24-02-2009, 16:30
Dzięki za odpowiedzi
Jak mi coś przyjdzie do głowy,to będę pytał.
|
|
|