Carisma - Ogólne - [Carisma] SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE
necker - 08-03-2009, 16:20 Temat postu: [Carisma] SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE Witam mam pytanie czy sprezyny obnizajace beda pasowac z 1.8 gdi sedan do 1.8 gdi chathback bo chcialem takie kupic ale nie wiem czy pasuja
[ Dodano: 09-03-2009, 16:42 ]
pomoze mi ktoś SOS
Robson86 - 09-03-2009, 19:26
zawias jest ten sam w obu wersjach...
Pozdroo
necker - 09-03-2009, 19:50
O dzięki mój wybawco jutro kupuje -40 mm
SHARK1979 - 11-03-2009, 15:59
necker napisał/a: | O dzięki mój wybawco jutro kupuje -40 mm |
Ja już kupiłem tydzień temu ale jeszcze nie na aucie
necker, jakiej firmy masz te sprężyny jakaś cena
wichura1 - 11-03-2009, 21:30
W swojej Carismie mam założone sprężyny B&G Suspension, wiele osób pytało o rozmiary. Znalazłem Certyfikat TUV od nich, więc od razu zamieszczam wymiary w adekwatnym temacie.
przód:
- wysokość 335 mm
- grubość drutu 13,75 mm
- średnica zewnętrzna 174,5 mm
- ilość zwojów 6
tył:
- wysokość 380 mm
- grubość drutu 10,25 mm
- średnica zewnętrzna 97,5 mm
- ilość zwojów 12,2
Anonymous - 12-03-2009, 20:52
Jaka jest cena kompletu tych sprezyn? Orientujecie sie moze czy beda pasowaly do DID 2001r?
Pozdrawiam
kris80 - 14-03-2009, 12:09
A ja mam pytanko do tych co juz maja takie sprężyny zalozone. Czy o wiele pogorszył sie komfort jazdy na nich. Ja chciałbym założyc tylko na przód i tył cari i tak siedzi nizej od przodu. Czy te spręzyny są twardsze czy tylko poprostu krótsze? I czy są takie -20 lub -30mm?
SHARK1979 - 14-03-2009, 17:14
Z wielkim uśmiechem na buzi pisze- właśnie od dziś mam -40 kosmos
[ Dodano: 14-03-2009, 17:18 ]
kris80, powiem Ci tak, tył bardziej siedzi, jak chyba zawsze bo jest niżej od przodu nawet na oryginalnych,komfort jazdy spoko mam 30% twardości czyli dość miło, sprężyny muszą być twardsze bo auto idzie w dół więc mogło by obcierać, co do -20 nie widziałem ale -35 -40 napewno,pozdro
kris80 - 14-03-2009, 18:16
Wstaw jakies fotki jak wygląda cari na -40.
machet - 22-03-2009, 10:05
kris80, Witam!!!! Z pewnością połamiesz przednią dokładkę zderzaka! Ja połamałem już trzy. Trzeba uważać na każdą nierówność. A nasze drogi wiadomo jakie są. No ale zdecydowanie poprawi się wygląd auta. Pozdrawiam!!!
kilim - 22-03-2009, 10:27
Ja mam -45 przód i tył -50
nieznam parametrów ale cały komplet firmy koni niebieskie
przód amory z regulacją twardości przy kołach 205/45/16 koła chowają się w nadkolach przy komplecie osób i pełnym bagażniku prawie nie siada i nic nie obciera tylne koła są pochylone lekko na bok
na zakręcie nie przechylisz auta ale jest twarde... można pogubić pląby w zębach w stosunku do seryjnej cari to komfortu prawie niema na polskich drogach trzeba jeździć jak sierota
zawieszenie jest tak dobrane,że orginalna przednia dokładka zderzaka o ile krawężnik jest "normalny" nie zaczepia i właściwie można normalnie się poruszać po nawet polnych drogach tylko wolno nic nie dobija
machet - 22-03-2009, 10:53
kilim, Jakie koszta takiego zawieszenia?
kilim - 22-03-2009, 13:01
niestety niewiem jak kupiłem to już było auto jeździło w belgi
ja osobiście teraz mając te doświadczenia chyba bym tego na polskie drogi nie założył bo na dłużej strasznie męczy po dokręceniu regulacji na maxa twarde w polsce nie da się jeździć na wybojach można głową w dach....
ale auto wygląda i prowadzi się na normalnej drodze ok
machet - 22-03-2009, 13:07
kilim, miałem kiedyś podobne zawiechy w VW Golf 2, to moja dziewczyna strasznie marudziła ze ją cycki bolą
rasiak1980 - 22-03-2009, 14:11
czy jest możliwość kupienia sprężyn sztywniejszych ale na taka samą wysokość. miałem już obniżonego escorta rs i generalnie fajna jazda jest przy większych szybkościach, w mieście męczarnia na wybojach i męczarnia ze znalezieniem odpowiedniego miejsca parkingowego, kilka razy zdarzyło się przytrzeć miską na garbie
|
|
|