To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Carisma 1.8 gdi

Fenris - 10-03-2009, 15:55
Temat postu: Carisma 1.8 gdi
Witam!

Poszukuję samochodu gdzieś w granicach 12.000 i rzucił mi się w oczy taki model:

http://bodo.otomoto.pl/mi...a-C7793295.html

Co możecie powiedzieć na jego temat? Ew. co możecie zaproponować w ramach takiej kwoty?

Pozdrawiam.

Anonymous - 10-03-2009, 16:42

Wydaje się OK do niczego konkretnego nie można się przyczepić. Warto zabaczyć na żywo.
Robson86 - 10-03-2009, 17:50

Emblematy na blotnikach przednich sa zle poprzyklejane, powinny byc na gorze a nie na dole :? Cos nie tak jest z nimi...sprawdz :!:
Z tylu wycieraczka za bardzo wygieta w strone "lewą"
naklejki na obudowie silnika (zerwane) i na chlodnicy jakby sugerowaly ze te elementy byly wymieniane tam kiedys...ale nie mam pewnosci, temat do przemyslenia moze sprawdzenia :)
Pozdroo

Student - 10-03-2009, 18:55

Jak wyżej źle emblematy, co do naklejki na chłodnicy to raczej odpadła podczas mycia silnika, nie widać naklejki na masce informującej o świecach do GDI i wymianie co 90tyś.
Tylna półka jest od rocznika 1999 i wyżej a nie od starego modelu, na razie tyle.
Pytanie podstawowe jeszcze co robi butelka po oleju pod maską z lewej strony przy zakolu.

Robson86 - 10-03-2009, 20:23

Student napisał/a:
Pytanie podstawowe jeszcze co robi butelka po oleju pod maską z lewej strony przy zakolu.

hehe tez ja zauwazylem :twisted:
Pewnie zamiast w bagazniku wozic butelki awaryjnej woli pod maska :p Przynajmniej taka teorie wypracowalem :)
Pozdroo

Piwor - 10-03-2009, 20:50

W takim razie łyka olej?
Student - 11-03-2009, 07:31

Każde łyka, jest to kwestia stylu jazdy,
Szybka jazda powoduje spalanie oleju,
Jazda na wysokich biegach a małych prędkościach też powoduje łykanie oleju.
Nie wierzę nikomu kto mówi że nie łyka.
Dostaję auto pod nogę i w moim stylu jazdy spalę 2 l oleju na 10 000km.

Nie wiem jak w Toyocie ale każdy Opel: Astra i Vectra i VW zjadają olej.

wichura1 - 11-03-2009, 13:41

Jak ci łyka olej to masz uszczelniacze zaworowe do wymiany, może zejść 200ml a nie 2000ml, jak pali wywalony olej zakleja katalizator, zajmij sie tym. Opel i VW to raczej inna bajka
Student - 11-03-2009, 13:50

Sprawa łykania wynika z praw fizyki i tarcia elementów o siebie i nieszczelności miedzy nimi.
Jeżeli jest luz to musi łykać a jeżeli nie ubywa i stan jest taki sam to bierze benzynę do oleju itd. i dlatego stan jest ok.
Szkoda gadać na ten temat bo to nie ten dział i zależne jest to od wielu czynników.
Jak wyżej nie wierzę nikomu kto powie że jemu nie łyka.

Co do mojego kata to jest tak dobrze wypalany ze raczej jest czysty :wink: bo między innymi KATA zabija niska temperatura pracy a u mnie raczej nie występuje.

Odpowiedź jest: tak łyka i każdy producent to podaje kwestia ile.
Jeżeli łyka ok. 0.8l na 10/15tyś. to jest ok i mieści się w dolnych granicach normy.
W Oplu podają nawet 2l.
Tylko nikt Ci nie odpowie ile wskazany model łyka bo to pokaże eksploatacja.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group