Archiwum - Carisma 1.8 gdi
Fenris - 10-03-2009, 15:55 Temat postu: Carisma 1.8 gdi Witam!
Poszukuję samochodu gdzieś w granicach 12.000 i rzucił mi się w oczy taki model:
http://bodo.otomoto.pl/mi...a-C7793295.html
Co możecie powiedzieć na jego temat? Ew. co możecie zaproponować w ramach takiej kwoty?
Pozdrawiam.
Anonymous - 10-03-2009, 16:42
Wydaje się OK do niczego konkretnego nie można się przyczepić. Warto zabaczyć na żywo.
Robson86 - 10-03-2009, 17:50
Emblematy na blotnikach przednich sa zle poprzyklejane, powinny byc na gorze a nie na dole Cos nie tak jest z nimi...sprawdz
Z tylu wycieraczka za bardzo wygieta w strone "lewą"
naklejki na obudowie silnika (zerwane) i na chlodnicy jakby sugerowaly ze te elementy byly wymieniane tam kiedys...ale nie mam pewnosci, temat do przemyslenia moze sprawdzenia
Pozdroo
Student - 10-03-2009, 18:55
Jak wyżej źle emblematy, co do naklejki na chłodnicy to raczej odpadła podczas mycia silnika, nie widać naklejki na masce informującej o świecach do GDI i wymianie co 90tyś.
Tylna półka jest od rocznika 1999 i wyżej a nie od starego modelu, na razie tyle.
Pytanie podstawowe jeszcze co robi butelka po oleju pod maską z lewej strony przy zakolu.
Robson86 - 10-03-2009, 20:23
Student napisał/a: | Pytanie podstawowe jeszcze co robi butelka po oleju pod maską z lewej strony przy zakolu. |
hehe tez ja zauwazylem
Pewnie zamiast w bagazniku wozic butelki awaryjnej woli pod maska Przynajmniej taka teorie wypracowalem
Pozdroo
Piwor - 10-03-2009, 20:50
W takim razie łyka olej?
Student - 11-03-2009, 07:31
Każde łyka, jest to kwestia stylu jazdy,
Szybka jazda powoduje spalanie oleju,
Jazda na wysokich biegach a małych prędkościach też powoduje łykanie oleju.
Nie wierzę nikomu kto mówi że nie łyka.
Dostaję auto pod nogę i w moim stylu jazdy spalę 2 l oleju na 10 000km.
Nie wiem jak w Toyocie ale każdy Opel: Astra i Vectra i VW zjadają olej.
wichura1 - 11-03-2009, 13:41
Jak ci łyka olej to masz uszczelniacze zaworowe do wymiany, może zejść 200ml a nie 2000ml, jak pali wywalony olej zakleja katalizator, zajmij sie tym. Opel i VW to raczej inna bajka
Student - 11-03-2009, 13:50
Sprawa łykania wynika z praw fizyki i tarcia elementów o siebie i nieszczelności miedzy nimi.
Jeżeli jest luz to musi łykać a jeżeli nie ubywa i stan jest taki sam to bierze benzynę do oleju itd. i dlatego stan jest ok.
Szkoda gadać na ten temat bo to nie ten dział i zależne jest to od wielu czynników.
Jak wyżej nie wierzę nikomu kto powie że jemu nie łyka.
Co do mojego kata to jest tak dobrze wypalany ze raczej jest czysty bo między innymi KATA zabija niska temperatura pracy a u mnie raczej nie występuje.
Odpowiedź jest: tak łyka i każdy producent to podaje kwestia ile.
Jeżeli łyka ok. 0.8l na 10/15tyś. to jest ok i mieści się w dolnych granicach normy.
W Oplu podają nawet 2l.
Tylko nikt Ci nie odpowie ile wskazany model łyka bo to pokaże eksploatacja.
|
|
|