To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Kujawsko - Pomorskie - Poszukuje mechanika który uspokoi obroty w mojej Carismie

Mucha - 13-03-2009, 20:53
Temat postu: Poszukuje mechanika który uspokoi obroty w mojej Carismie
Poszukuje mechanika który uspokoi obroty w mojej Carismie 1.8 GDI 1998r

Mianowicie sprawa wygląda następująco gdy silnik jest zimny lub temperatura otoczenia chłodnawa wszystko jest OK.
Natomiast jak silnik się rozgrzeje lub temperatura otoczenia jest powyżej 10 stopni to się zaczynają wariacje obrotów.
Obroty falują że aż światła przygasają i tak apropo doprowadza mnie to do szału.

Dlatego zwracam się z prośbą na namiar na jakiegoś mechanika który zna się na rzeczy i sobie z tym poradzi.

Ps 1. Mam namiary na mechaników na Kołobrzeskiej ale jest jedno ale jest ich 2 i oboje maja warsztaty koło siebie (kamienica koło kamienicy) który lepszy ? ten bliżej C.Skłodowskiej czy ten bliżej Głowackiego ?

Ps 2. Co to może być i ile może kosztować naprawa ?

Dzięki z góry

Morfi - 14-03-2009, 08:37

Wyczyść przepustnice :)
Mucha - 14-03-2009, 14:43

Morfi napisał/a:
Wyczyść przepustnice :)

To niestety nie pomogło jakiś rok temu miałem czyszczoną i po czyszczeniu ciągle było to samo.

Teraz zebrałem fundusze i postanowiłem coś z tym zrobić

Teraz kilka konkrecików :P
Dodzwoniłem się do mechanika na Kołobrzeskiej z tego co wiem to fuszery nie robi
umówiłem się z nim na środę
więcej szczegółów dopisze jak już będę po wizycie
pozdrawiam
Mucha

Anonymous - 14-03-2009, 15:52

No z tego co weim to ten bliżej Skłodowskiej :) ) w podwórzu...od dwóch osób już słyszałem ze koleś jest konkretny i dobry a do tego nie zdziera z ludzi :)
Morfi - 14-03-2009, 16:17

Z twojego opisu wynika, że problemy sie zaczynaja jak auto nie jedzie na ssaniu.
Może dostaje za mała dawke paliwa póżniej??

Mucha - 14-03-2009, 17:41

Morfi napisał/a:
Z twojego opisu wynika, że problemy sie zaczynaja jak auto nie jedzie na ssaniu.
Może dostaje za mała dawke paliwa póżniej??


Nie mam pojęcia co się dzieje
Poczekam do środy i wtedy dam znać co i jak.


DiPi napisał/a:
No z tego co weim to ten bliżej Skłodowskiej :)


Dokładnie tak mechanik nazywa się Gackowski

Anonymous - 14-03-2009, 18:25

Mucha napisał/a:

Dokładnie tak mechanik nazywa się Gackowski


ooo właśnie tak :) !! Sprawdził się przy golfie II i przy megance :) mam nadzieję że sprawdzi się przy carismie :) )))

Anonymous - 12-04-2009, 15:59

I jak efekty pracy mechanika??
mam ten sam problem a mieszkam pare metrow od niego wiec jak u ciebie dal rade zrobic to może umnie też sobie poradzi

Mucha - 12-04-2009, 21:15

Witam
jak narazie efekt taki:
- wyczyszczona przepustnica z krokowym
- wyczyszczone wtryskiwacze

nie pomogło (koszt czyszczenia 0 zł)
podejrzenie siadła pompa wysokiego ciśnienia wizyta u diagnosty z ASO pompa sprawna.

Teraz we wtorek będę znowuż u mechanika tym razem wymiana sondy lambda
i zauważyłem że mam nieszczelność na pierwszym tłumiku zaraz przy wylocie z silnika niezła dziura :shock:

może to być przyczyna falowanie jeżeli ta dziura jest przed sondą a tego niestety nie wiem

koszt sondy w IC 310 zł po zniżkach klubowych
dam znać w środę jaki efekt napraw :D
pozdrawiam

Anonymous - 13-04-2009, 01:22

wymieniałem sonde w piateki nic nie dalo, a pierwszy tłumik jest za sondą. mi sie zdaje ze moga to byc wtryski ponieważ sa centralnie umieszczone i dostaja po dupie od temperatuey w komorze spalania. ja jak narazie wymienilem sonde, wyczyscilem przepustnice, wymienilem przepływomierz, wymieniłem swiece i zrobiłem remont silnika(wymiana uszczelki pod głowica i wszystkich uszczelniaczy łacznie z uszczelniaczami zaworów)
Mucha - 13-04-2009, 12:28

Przyjrzałem się bliżej tej rurze co jest w niej dziura.
Nie wiem jak się to nazywa ale to to jest ta 1 rurka co idzie od silnika z taką siatką :shock:
wie ktoś jak to się nazywa :?: wiem że właśnie w to coś wkręca się sondę co ma dziurę :?

Fragu - 13-04-2009, 13:20

Rurka z siatka - łącznik elastyczny z tego co wiem, sam mam w tym kilka ładnych dziurek;)
Anonymous - 13-04-2009, 20:31

NAJPIERW JEST KOLEKTOR WYDECHOWY POZNIEJ TA RURKA(KOMPENSATOR) KTÓRA REDUKUJE DRGANIA PRZECHODZĄCE Z SILNIKA NA UKŁAD WYDECHOWY WIĘC W NIM NIE MOŻE BYC SONDY, PÓŻNIEJ SONDA ZA NIĄ KATALIZATOR DALEJ TŁUMIK ŚROKOWY POTEM DŁUGA RURA I TŁUMIK KOŃCOWY.

MOZLIWE ŻE PO WYMIANIE SONDY BEDZIE OK, JEZELI TAK TO DAJ ZNAĆ BO BĘDZIE TO ZNACZYŁO ŻE MUSZE WYCZYŚCIĆ KROKOWY BO SONDE JUŻ WYMIENIŁEM.

PS. kompensator żadko jest dziurawy a ta siatka to bardziej osłona przed syfem z zewnatrz i jej rozerwanie nic nie robi.

Mucha - 13-04-2009, 21:26

hmm zobaczymy co to jest jutro
Jak odpalę samochód i włączę wentylator to spaliny wpadają mi do kabiny a te dziury są z przodu tylko ciekawe w czym :/
Mechanik oceni on się uczył w tym zawodzie to powinien wiedzieć

Fragu - 13-04-2009, 21:48

Mucha mam to samo ze spalinami w środku:) Wali równo. Mam na 100% do wymiany łącznik elastyczny. Dedukując, jeżeli sonde masz za łącznikiem to być może coś źle czyta. Sam łącznik elastyczny nie jest taki drogi, ja u siebie z wymianą mam za 150zł.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group