To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - E88A rozłożenie napędu

Anonymous - 24-03-2009, 10:41
Temat postu: E88A rozłożenie napędu
Sorry panowie ale nie mogę nic znaleźć w temacie. Ma ktoś może dostęp do danych jaki stosunek przód/tył ma rozłożenie napędów w E88A ? Tak z ciekawości pytam. Miałem okazję polatać trochę Evo 9 ostatnio i tam są te 3 cudowne tryby : asfalt, szutr, śnieg. Przy asfalcie napęd ma stosunek przód/tył odpowiednio 20/80 i auto praktycznie nie da się wytrącić z równowagi a próbowałem na parę sposobów - jak jest w naszych Galach ?
Frost - 24-03-2009, 10:50

MadMax napisał/a:
jak jest w naszych Galach ?
i to jest bardzo dobre pytanie :D Niestety jak dotąd nikomu z nas nie udało sie znaleźć takiej informacji
Anonymous - 24-03-2009, 12:39

frost83 napisał/a:
i to jest bardzo dobre pytanie :D Niestety jak dotąd nikomu z nas nie udało sie znaleźć takiej informacji


Widziałem Wasze posty temacie ale chciałem nowym tematem odkryć posta dla szerszej publiki ;-) Może ktoś nas oświeci ...

Krzyzak - 24-03-2009, 13:29

ztcw 50:50 stale
Frost - 24-03-2009, 13:51

Krzyzak napisał/a:
50:50 stale
napewno ?? gdzie to kolego znalazłeś ??
jacek11 - 24-03-2009, 17:09

A czy jest różnicowy między przednią,a tylną osią?

Pytam,bo jak był śnieg,to mnie kiedyś napadło,i pokręciłem parę
bączków.
Wyraźnie czułem,jak się obracają tylne koła,a nie było czuć
obracania się przednich kół.
To takie moje odczucie.Nikt nie patrzył,więc nie wiem jak to było
naprawdę z przednią osią :roll:

gres - 24-03-2009, 20:17

eno nie , przednie też wtedy mielą przy driftowaniu !!
Krzyzak - 24-03-2009, 20:59

frost83 napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
50:50 stale
napewno ?? gdzie to kolego znalazłeś ??

gdzieś w materiałach marketingowych lub manualu technicznym
na pewno poprzednik - E39 - miał 50:50 i pewnie tu też zastosowali ten patent

gres - 25-03-2009, 09:16

no to teraz jeszcze rozłożenie masy :) Kuper chyba jest dość ciężki
Bartek - 25-03-2009, 09:23

Galant VR-4 '99: przód 960 kg tył 630 kg

A jeżeli chodzi o rozkład napędu - jest to mechanizm różnicowy bez blokady....

mitsu_pl - 25-03-2009, 09:33

z tego co mi się ostatnio udało mwyczytać to ma identycznie jak 3000GT, czyli zmienny w pewnym zakresie, 45/55 mniej więcej wokół tego oscyluje
gres - 25-03-2009, 09:38

Bartek napisał/a:
Galant VR-4 '99: przód 960 kg tył 630 kg

A jeżeli chodzi o rozkład napędu - jest to mechanizm różnicowy bez blokady....


no ale to nie E88A ...

Serek - 25-03-2009, 11:49

Z tym E39 jesteście pewni? 50/50 ? Mam wrażenie, że jest inaczej przynajmniej odczucie z jazdy. Po odpięciu tyłu auto praktycznie nie jedzie.
jacek11 - 25-03-2009, 16:58

Bartek napisał/a:
A jeżeli chodzi o rozkład napędu - jest to mechanizm różnicowy bez blokady....


To by potwierdzało moje spostrzeżenia :roll:

mitsu_pl - 25-03-2009, 17:11

Bartek napisał/a:
A jeżeli chodzi o rozkład napędu - jest to mechanizm różnicowy bez blokady....


w takim razie po podniesieniu jednego koła i wrzuceniu biegu powinno się tylko to jedno koło kręcić... Myślę, że jest tam mechanizm międzyosiowy, ale o zwiększonym tarciu, bo nie wierze, żeby miał tak kiepsko rozwiązany napęd (w E38A mam albo częściowo zblokowany napęd, albo nie mam między osiówki, bo jak chciałem sprawdzić jak działa i zawiesiłem go na tzw. "wykrzyżu" to oba koła po przekątnej się kręciły, następnie wystarczyło, aby jedno z nich złapało przyczepności i auto wyjechało bez problemu...) E88 jeszcze tak nie sprawdzełem...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group