To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB4A]brak 4 biegu w automacie Lancer '93

najdor - 04-04-2009, 14:43
Temat postu: [CB4A]brak 4 biegu w automacie Lancer '93
Witam wszystkich - jestem tutaj nowym forumowiczem i mam mały WIELKI problem. Skończył mi się czarty bieg w automacie . jaka tego przyczyna ????. Olej jest, ale nie wiem ile już zrobił km od wymiany auto mam 2 miesiące i do wczoraj było wszystko ok. gdzie znajduje się filtr oleju w skrzyni i czy we własnym garażu jestem w stanie go wymienić ? Mam trochę pojęcia o mechanice ale skrzyń automatycznych jeszcze nie miałem okazji reperować. Proszę o pomoc . mitsubishi lancer 1.6 16 v automat 1993 rok
Karwoś - 09-04-2009, 17:32

Reperować skrzynie w polsce (automatyczne) to umie może 10osób w polsce. Przyczyny mogą być różne - nie wiem czy masz taki przycisk jak np w toyotach - znaczy wyłącza 4 bieg i jeździ się na 1-2-3. Może to się zepsuło i cały czas jest właczony. A moze być i tak że się skrzynia kończy. A może jeszcze coś innego.
miki4x4 - 10-04-2009, 07:02

sprawdź przekaźniki w skrzyni u jakiegoś mechaniora. Nie wiem gdzie one się znajdująw lancerze. Zazwyczaj są to takie kostki - może ta jedna padła. Miałem kiedyś taką sytuacje w volvo 760. Nie było 3 biegu - po wymianie tego przekaźnika wszystko wróciłóo do normy.
najdor - 10-04-2009, 21:33

dzięki za odpowiedzi!!!! miki 4X4 szczególny thx - poczyściłem wszystkie kostki przy skrzyni i czwóreczka wróciła. :-} wcześniej strzeliła mi uszczelka pod głowicą i olej po kablach poleciał - może to było przyczyną .bądź co bądź znowu maszyna hula.
Karwoś - 10-04-2009, 22:20

U ojca kiedyś po deszczu chcieliśmy wsiąść do samochodu - udało się, ale zapalić samochodu już się nie udało - tak jakby samochód ciągle był na D - a wtedy wiadomo żero reakcji - okazało się że nie odpuścił elektrocoś od zapłonu przy automacie - dopiero przeciągniecie z 50x lewarkiem od P do 1 pomogło. A raz nawet nie dało się ruszyć samochodem - lewarek zablokował się na P - też po deszczu - to co puszcze lewarek po naciśnieciu hamulca nie odpuściło - też się z tym nameczyliśmy - to też był 95 rok Suzuki Esteem. Ale jak już sie odblokowało to wszystko działało jak trzeba.
najdor - 11-04-2009, 21:42

u mnie "czwóreczka" wróciła. nie wiem na jak długo ale póki co to jest :-) . Kolesie mówią że władowalem sie na niezłą minę z tym automatem. Ale jak koleś podjechał z 2.0 benz.
BMW to poległ. na zablokowanej dwójce automat + 16v całkiem nieźle idzie . koleś mówi że nabrał szacunku do mojego lancerka. Ma on jeszcze BMW 2.5 tds w automacie ale nie wiem czy juz temu podołam hehehehe. Pozyjemy zobaczymy . Ja bądź co bądź jestem bardzo mile zaskoczony co to tego modelu. niedość że juz tyle lat to jeszcze co nieco potrafi. Fajna sprawa dla mnie i dla mojej żonki - która od niedawna ma prawko ;-)

Hugo - 12-04-2009, 11:07

A co Ty myślałeś, że bmw nie objedziesz? One tylko wyglądają na szybkie, a jeżdżą kiepściutko.
xon - 17-04-2009, 09:23

kolego ja nie miałem 4 biegu bo siadł mi zwykły bezpiecznik 10A i był na lewo od miarki oleju miałem R 1 3 2 nie było bo ja zawsze daje duzo gazu i po popuszczeniu zmienia na 2 i odrazu na 3 i w koncu 2 sie posypało wymieniłem bezpiecznik olej filtr i juz sa wszystkie 4 biegi :D moj 1,6 V16 ma powiekszane baniaki i wymienione tłoki mam teraz nie całe 150 kuców i jak na swiatłach dam do spodu wcisne pstrzyczek elektryczek pod gazem wyciaga mi go do 6 tys obrotów i potem 2 do 5,5 3 do 5 i na 4 mam juz 140:D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group