L400 - Klekot zaworów w L-400
brazil - 06-04-2009, 21:20 Temat postu: Klekot zaworów w L-400 Witam. Pytanie dotyczy L-400 2,5TD 1997r. Wymieniony został kompletny rozrząd i po przejechaniu około 20km. zaczęły klekotać zawory. Wszystko sprawdzone jeszcze raz jeżeli chodzi o znaki na kołach od pasków i wszystko się zgrywa. A jestem pewny mechanika który to robił. Ale nie o to chodzi tak naprawdę. Dojechałem do domu delikatnie i po mału, ale chcemy spróbować wyregulować te zawory tylko pytanie czy w tym silniku są zwykłe czy hydrauliczne. Wiem że takie silniki śmigają też w innych modelach Mitsubishi. Pomózcie proszę.
SZOG - 07-04-2009, 10:22
Witam
Pewności nie mam, ale sadząc po rysunku w manualu są to normalnie (ręcznie) ustawiane zawory.
Pozdro.
brazil - 07-04-2009, 22:13
SZOG, wielkie dzieki za pomoc. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział że jest źle zrobiony rozrząd. I chyba miał racje bo na logike to przed było ok, a po wymianie pojawiły się problemy. Czyli trzeba sprawdzić jeszcze raz rozrząd. Ale i tak wielkie dzięki. Aha, czy możesz mi powiedzieć z jakiego programu masz ten rysunek i gdzie można go znaleźć. Czy to program typu EPC lub ETKA czy jeszcze inny.
Hubeeert - 08-04-2009, 01:02
brazil z service manuala -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32575 ściągnij sobie
brazil - 08-04-2009, 15:44
Dzięki Hubert, już zasysam.
[ Dodano: 12-04-2009, 20:00 ]
Witam. Był u mnie mechanik i okazało się że rorząd jest OK. Problem jest inny. Pękła dźwigienka zaworowa na czwartym cylindrze. Szczęście że się nie rozpadła. Dobrze że mechanik ściagnął klawiature bo nigdy w życiu byśmy tego nie zobaczyli. A ściągnął ją bo chciał sprawdzić czy nie "powiesił" się zawór. I teraz trzeba podjąć poszukiwania. Nie wiem czy tego tematu może nie przenieśc do działu warsztat, ale to już pozostawiam adminom.
kiliam - 20-06-2014, 12:07
i jak udalo sie naprawic?
|
|
|