To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L400 - Klekot zaworów w L-400

brazil - 06-04-2009, 21:20
Temat postu: Klekot zaworów w L-400
Witam. Pytanie dotyczy L-400 2,5TD 1997r. Wymieniony został kompletny rozrząd i po przejechaniu około 20km. zaczęły klekotać zawory. Wszystko sprawdzone jeszcze raz jeżeli chodzi o znaki na kołach od pasków i wszystko się zgrywa. A jestem pewny mechanika który to robił. Ale nie o to chodzi tak naprawdę. Dojechałem do domu delikatnie i po mału, ale chcemy spróbować wyregulować te zawory tylko pytanie czy w tym silniku są zwykłe czy hydrauliczne. Wiem że takie silniki śmigają też w innych modelach Mitsubishi. Pomózcie proszę.
SZOG - 07-04-2009, 10:22

Witam
Pewności nie mam, ale sadząc po rysunku w manualu są to normalnie (ręcznie) ustawiane zawory.
Pozdro.

brazil - 07-04-2009, 22:13

SZOG, wielkie dzieki za pomoc. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział że jest źle zrobiony rozrząd. I chyba miał racje bo na logike to przed było ok, a po wymianie pojawiły się problemy. Czyli trzeba sprawdzić jeszcze raz rozrząd. Ale i tak wielkie dzięki. Aha, czy możesz mi powiedzieć z jakiego programu masz ten rysunek i gdzie można go znaleźć. Czy to program typu EPC lub ETKA czy jeszcze inny.
Hubeeert - 08-04-2009, 01:02

brazil z service manuala -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32575 ściągnij sobie
brazil - 08-04-2009, 15:44

Dzięki Hubert, już zasysam.

[ Dodano: 12-04-2009, 20:00 ]
Witam. Był u mnie mechanik i okazało się że rorząd jest OK. Problem jest inny. Pękła dźwigienka zaworowa na czwartym cylindrze. Szczęście że się nie rozpadła. Dobrze że mechanik ściagnął klawiature bo nigdy w życiu byśmy tego nie zobaczyli. A ściągnął ją bo chciał sprawdzić czy nie "powiesił" się zawór. I teraz trzeba podjąć poszukiwania. Nie wiem czy tego tematu może nie przenieśc do działu warsztat, ale to już pozostawiam adminom.

kiliam - 20-06-2014, 12:07