To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer sedan 1.8 by Ag-Tuning

patryk666 - 12-04-2009, 18:49
Temat postu: Lancer sedan 1.8 by Ag-Tuning
Witam!

Chciałbym zaprezentowac totalna przeróbke Lancera X Sedana 1.8 (model 2009), którą zlecilem firme Ag-Tuning z Poznania na modzie Evo X body sciągniete z AccoladeBodyKits z USA ;) .

Oto kila fotek zapraszam do galerii:

http://img4.imageshack.us/gal.php?g=46460843.jpg

shalafi - 12-04-2009, 19:04

no muszę przyznać, że teraz to 'prawie' jak EVO
zwłaszcza przód fajny...

szkoda że mocy od tego nie przybyło 8)

Anonymous - 12-04-2009, 19:08

Fajne siedzenia. To są nowe czy obszyte skórą? Bardzo dobrze ożywiają wnętrze.
patryk666 - 12-04-2009, 19:19

Obszyte skórką orginalne, mialem montowac recaro ale lekka przesada ;) )) i komfort do dupy;>

[ Dodano: 12-04-2009, 19:20 ]
Mocy przybedzie za rok jak zrobie 10 tycholi to montuje turbosa z lajtowym 0,5 bara ;>

docencik87 - 12-04-2009, 19:21

Dla mnie z zewnątrz to EVO...a że EVO zawsze mi się podobało to to oceniam dobrze.

Jeśli chodzi o wnętrze to nie podoba mi się w ogóle. Nie pasuje do EVO LOOK. Może gdyby środek był z alkantary to było by lepiej. Wnętrze na minus.
Ale to tylko moje zdanie...

filippoz - 12-04-2009, 19:24

Całkiem sympatycznie :D

1 zdjęcie w Poznaniu obok takiej stacji pseudo benzynowej i motelu tak? hehe :D


mogę spytać ile za taką przyjemność? :D

[ Dodano: 12-04-2009, 19:26 ]
jeszcze jedno,

nikt się nie przyczepi o tą tablicę rejestracyjną uciekającą w stronę osi jezdni?

jaką miałeś wersję wyposażenia? bo kiera chyba bez sterowania czy kiere też wymieniałeś??

a tak ogólnie to wygląda very SI ;-)

patryk666 - 12-04-2009, 19:41

1. o tablice nikt sie nie przyczepi bo samo mitsubishi taka sprzedaje ! cena 240 zl ;)
2. koszt przeróbki to z felgami 85 tys zl... czyli miałbym evo roczne z usa ale utrzymaj evo :D

filippoz - 12-04-2009, 19:43

Ad. 1 - przy wymianie zderzaka na ten od sportbacka to takie coś sobie sprawię :biggrin:
Ad. 2 - nie mam więcej pytań :wink:

krzychu - 12-04-2009, 19:48

patryk666 napisał/a:

2. koszt przeróbki to z felgami 85 tys zl... czyli miałbym evo roczne z usa ale utrzymaj evo :D


Jeśli to koszt samej przeróbki to.... 85 tys + samochód miał byś z powodzeniem Ralliart-a. Który nie jest tak drogi w utrzymaniu jak EVO. Ma od razu Turbo (a nie musiał byś się bawić w bardzo ryzykowne przeróbki za rok), miał byś od razy EVO look. Napęd na 4 koła. A po wydaniu 85 tys masz tylko sam wygląd gdzie tam silnik, napęd, trakcja..... Coś mi tu nie pasuje 85 tys za body kit i obszycie foteli?

krzychu

mazin - 12-04-2009, 20:04
Temat postu: Re: Lancer sedan 1.8 by Ag-Tuning
Cóż, z zewnątrz wyglada fajnie. Wewnątrz zamiast beżu wstawiłbym karbonowe elementy, byłby bardziej "rasowy". Kierownica fajnie obszyta, coś takiego chętnie zafundowałbym swojemu lancerowi, resztę zrobiłbym w karbonie. Ale generalnie wygląda fajniej od seryjnego, a o to przecież chodziło :-)
jaca71 - 12-04-2009, 21:52

Szczerze? Dla mnie wiocha :( Bez obrazy ale jak można tak oszpecić samochód?
Jak ktoś już pisał i ja wiele razy zamiast robić taki koszmarek lepiej kupić Relliarta i mięć fajna furę. Za 4WD dałbym wszystkie bajery jakie ma mój samochód :(
I na koniec dla osłody: Każdemu podoba się coś innego, jeśli autor jest zadowolony nie ma sprawy, niech mu się lekko jeździ.

BTW. Złamałem jedna se swoich zasad: Nie krytykować cudzego psa i samochodu.
Ale nie dało się, wątek założony chyba po to by poddać się krytyce a nie czytać same pochwały i zachwyty.

Karwoś - 12-04-2009, 22:07

TO FAKT - 85tys to jednak wolałbym mocniejszy prawie EVO z osiągami i wyglądem - ale jak to sie mówi - zdanie każdy ma własne jak dziure w .... . Skóry też bym nie wsadził do samochodu - sam jak sprowadzałem wolałem jej nie mieć (chyba że alcantra).

Ale każdy robi tak jak chce - ja wsadziłem 17cali i mam naleśnika na feldze - komu się nie podoba niech nie patrzy :) .

Trik - 12-04-2009, 22:18

Szkoda że on tyle nie pojedzie na ile wygląda :wink:
Anonymous - 12-04-2009, 22:30

Powiem tak, wyglad to kwestia gustu. Jesli wlascicielowi sie podoba to czemu nie.
Mi osobiscie tak sobie.

Co do osiagow... Evo ma tylko wiekszego kopa na prostych z racji mocy..
Ja jesli bede myslal nad tuningiem to raczej hamulce+zawieszenie.
Nie lubie scigac sie na prostych... od tego mam motocykl.
Lancera kupilem ze wzgledu na opinie o prowadzeniu sie...

1. Na zakretach na Wirazowej w Wawie Octavie TDI zostawilem na 400m,
2. Dzisiaj STI na slimaku z Dolinki Sluzewieckiej w Pulawska na poludnie zostalo na okolo 100-150m (ale to wina byla kierownika raczej... ale na poczatku wygladalo ze mial nastawienie mocno bojowe)..

Ja raczej mysle nad rozporka, moze kiedys sprezyny w zawieszeniu inne jak te sie skoncza..
Wole miec jajko niespodzianke..

A co do Ralliarta i AWD.. sa rozne opinie.. AWD jest bardzo przydatne na mokrym, slizkim itp
Na suchym raczej przy podobnej mocy, lepiej bedzie przyspieszac FWD,
Problem raczej tylko z szybkim startem, AWD lepiej wystartuje bez buksowania kol.

A wlascicielowi powyzszego auta gratuluje pomyslu.
Najwazniejzsze ze jemu sie podoba.

Pozdr
AK

Karwoś - 12-04-2009, 22:40

STI sobie nie poradziło - oj wydaje mi się bardziej że to Kierowca sobie nie poradził - widziałem co może EVO (czyt. STI tez) - nawet wyprzedzanie na zakrecie poboczem TIRa. Sam właściciel powiedział mi że nie ważna jest moc w tym samochodzi bo i merce AMG miał i M power ale to jak sie trzyma drogi - a przyspieszenie - cóż - jak to dość wesoło określił - nie bierze wyprzedzania pod kątem uda się nie uda tylko - chce czy nie chce.

Ale oczywiście w porównaniu do innych seryjnych samochodów lancer ma bardzo dobre zawieszenie - nawet w moim 2.0 Automacie ( opony 215/40/17) na zakrętach i skrzyżowaniach BMW V6 3.0 albo mniej (dokłądnie nie wiem) nie dawało rady - na prostych dochodziło ale na każdym skrzyżowaniu o 100-150m dostawało - właściciel myślał że i tak dobrze mu idzie bo uważał że jadę EVO :) A i nie raz to zawieszenie mnie uratowało - jak ktoś w Białymstoku zjeżdzał z dąbrowskiego na Antoniu przy 120km/h to wie o czym mówię :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group