[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer sedan 1.8 by Ag-Tuning
patryk666 - 12-04-2009, 18:49 Temat postu: Lancer sedan 1.8 by Ag-Tuning Witam!
Chciałbym zaprezentowac totalna przeróbke Lancera X Sedana 1.8 (model 2009), którą zlecilem firme Ag-Tuning z Poznania na modzie Evo X body sciągniete z AccoladeBodyKits z USA .
Oto kila fotek zapraszam do galerii:
http://img4.imageshack.us/gal.php?g=46460843.jpg
shalafi - 12-04-2009, 19:04
no muszę przyznać, że teraz to 'prawie' jak EVO
zwłaszcza przód fajny...
szkoda że mocy od tego nie przybyło
Anonymous - 12-04-2009, 19:08
Fajne siedzenia. To są nowe czy obszyte skórą? Bardzo dobrze ożywiają wnętrze.
patryk666 - 12-04-2009, 19:19
Obszyte skórką orginalne, mialem montowac recaro ale lekka przesada )) i komfort do dupy;>
[ Dodano: 12-04-2009, 19:20 ]
Mocy przybedzie za rok jak zrobie 10 tycholi to montuje turbosa z lajtowym 0,5 bara ;>
docencik87 - 12-04-2009, 19:21
Dla mnie z zewnątrz to EVO...a że EVO zawsze mi się podobało to to oceniam dobrze.
Jeśli chodzi o wnętrze to nie podoba mi się w ogóle. Nie pasuje do EVO LOOK. Może gdyby środek był z alkantary to było by lepiej. Wnętrze na minus.
Ale to tylko moje zdanie...
filippoz - 12-04-2009, 19:24
Całkiem sympatycznie
1 zdjęcie w Poznaniu obok takiej stacji pseudo benzynowej i motelu tak? hehe
mogę spytać ile za taką przyjemność?
[ Dodano: 12-04-2009, 19:26 ]
jeszcze jedno,
nikt się nie przyczepi o tą tablicę rejestracyjną uciekającą w stronę osi jezdni?
jaką miałeś wersję wyposażenia? bo kiera chyba bez sterowania czy kiere też wymieniałeś??
a tak ogólnie to wygląda very SI
patryk666 - 12-04-2009, 19:41
1. o tablice nikt sie nie przyczepi bo samo mitsubishi taka sprzedaje ! cena 240 zl
2. koszt przeróbki to z felgami 85 tys zl... czyli miałbym evo roczne z usa ale utrzymaj evo
filippoz - 12-04-2009, 19:43
Ad. 1 - przy wymianie zderzaka na ten od sportbacka to takie coś sobie sprawię
Ad. 2 - nie mam więcej pytań
krzychu - 12-04-2009, 19:48
patryk666 napisał/a: |
2. koszt przeróbki to z felgami 85 tys zl... czyli miałbym evo roczne z usa ale utrzymaj evo |
Jeśli to koszt samej przeróbki to.... 85 tys + samochód miał byś z powodzeniem Ralliart-a. Który nie jest tak drogi w utrzymaniu jak EVO. Ma od razu Turbo (a nie musiał byś się bawić w bardzo ryzykowne przeróbki za rok), miał byś od razy EVO look. Napęd na 4 koła. A po wydaniu 85 tys masz tylko sam wygląd gdzie tam silnik, napęd, trakcja..... Coś mi tu nie pasuje 85 tys za body kit i obszycie foteli?
krzychu
mazin - 12-04-2009, 20:04 Temat postu: Re: Lancer sedan 1.8 by Ag-Tuning Cóż, z zewnątrz wyglada fajnie. Wewnątrz zamiast beżu wstawiłbym karbonowe elementy, byłby bardziej "rasowy". Kierownica fajnie obszyta, coś takiego chętnie zafundowałbym swojemu lancerowi, resztę zrobiłbym w karbonie. Ale generalnie wygląda fajniej od seryjnego, a o to przecież chodziło
jaca71 - 12-04-2009, 21:52
Szczerze? Dla mnie wiocha Bez obrazy ale jak można tak oszpecić samochód?
Jak ktoś już pisał i ja wiele razy zamiast robić taki koszmarek lepiej kupić Relliarta i mięć fajna furę. Za 4WD dałbym wszystkie bajery jakie ma mój samochód
I na koniec dla osłody: Każdemu podoba się coś innego, jeśli autor jest zadowolony nie ma sprawy, niech mu się lekko jeździ.
BTW. Złamałem jedna se swoich zasad: Nie krytykować cudzego psa i samochodu.
Ale nie dało się, wątek założony chyba po to by poddać się krytyce a nie czytać same pochwały i zachwyty.
Karwoś - 12-04-2009, 22:07
TO FAKT - 85tys to jednak wolałbym mocniejszy prawie EVO z osiągami i wyglądem - ale jak to sie mówi - zdanie każdy ma własne jak dziure w .... . Skóry też bym nie wsadził do samochodu - sam jak sprowadzałem wolałem jej nie mieć (chyba że alcantra).
Ale każdy robi tak jak chce - ja wsadziłem 17cali i mam naleśnika na feldze - komu się nie podoba niech nie patrzy .
Trik - 12-04-2009, 22:18
Szkoda że on tyle nie pojedzie na ile wygląda
Anonymous - 12-04-2009, 22:30
Powiem tak, wyglad to kwestia gustu. Jesli wlascicielowi sie podoba to czemu nie.
Mi osobiscie tak sobie.
Co do osiagow... Evo ma tylko wiekszego kopa na prostych z racji mocy..
Ja jesli bede myslal nad tuningiem to raczej hamulce+zawieszenie.
Nie lubie scigac sie na prostych... od tego mam motocykl.
Lancera kupilem ze wzgledu na opinie o prowadzeniu sie...
1. Na zakretach na Wirazowej w Wawie Octavie TDI zostawilem na 400m,
2. Dzisiaj STI na slimaku z Dolinki Sluzewieckiej w Pulawska na poludnie zostalo na okolo 100-150m (ale to wina byla kierownika raczej... ale na poczatku wygladalo ze mial nastawienie mocno bojowe)..
Ja raczej mysle nad rozporka, moze kiedys sprezyny w zawieszeniu inne jak te sie skoncza..
Wole miec jajko niespodzianke..
A co do Ralliarta i AWD.. sa rozne opinie.. AWD jest bardzo przydatne na mokrym, slizkim itp
Na suchym raczej przy podobnej mocy, lepiej bedzie przyspieszac FWD,
Problem raczej tylko z szybkim startem, AWD lepiej wystartuje bez buksowania kol.
A wlascicielowi powyzszego auta gratuluje pomyslu.
Najwazniejzsze ze jemu sie podoba.
Pozdr
AK
Karwoś - 12-04-2009, 22:40
STI sobie nie poradziło - oj wydaje mi się bardziej że to Kierowca sobie nie poradził - widziałem co może EVO (czyt. STI tez) - nawet wyprzedzanie na zakrecie poboczem TIRa. Sam właściciel powiedział mi że nie ważna jest moc w tym samochodzi bo i merce AMG miał i M power ale to jak sie trzyma drogi - a przyspieszenie - cóż - jak to dość wesoło określił - nie bierze wyprzedzania pod kątem uda się nie uda tylko - chce czy nie chce.
Ale oczywiście w porównaniu do innych seryjnych samochodów lancer ma bardzo dobre zawieszenie - nawet w moim 2.0 Automacie ( opony 215/40/17) na zakrętach i skrzyżowaniach BMW V6 3.0 albo mniej (dokłądnie nie wiem) nie dawało rady - na prostych dochodziło ale na każdym skrzyżowaniu o 100-150m dostawało - właściciel myślał że i tak dobrze mu idzie bo uważał że jadę EVO A i nie raz to zawieszenie mnie uratowało - jak ktoś w Białymstoku zjeżdzał z dąbrowskiego na Antoniu przy 120km/h to wie o czym mówię
|
|
|